.

Beantwoord

4g werkt niet meer na aanpassing, wat is de oplossing?

  • 18 August 2015
  • 5 reacties
  • 798 Bekeken

Badge
Goedenavond,
Ik heb sinds het begin van mijn abonnement ook 4g gehad en dat werkte prima.
Nu ben ik zo onhandig geweest om in mijn simyo het vinkje op aan te zetten wat betreft internet in Nederland, want die stond op uit, gelijk had ik geen internet meer, ook het terug op uit zetten bracht geen oplossing.
Ik heb het toen maar weer aangezet en mijn mobiel opnieuw opgestart, kreeg toen wel 3g maar geen 4g meer.
Klantenservice gebeld maar daar konden ze me niet echt helpen.
Die man zei dat internet in Nederland altijd op aan moest staan, toen ik zei dat ik toen hij op uit stond wel gewoon internet en 4g had kon dat niet volgens hem?!
Intussen heb ik 4g maar opgezegd, maar ik wil het toch gewoon hebben, dus ik hoop dat jullie een oplossing kunnen geven?
Ik hoor het graag.
Mvg Colin Tijsse Klasen

Ps. Ik had al een topic gestart maar zag hem (nog) niet geplaatst vinden, dus willicht krijgen jullie hem min of meer dubbel.
icon

Beste antwoord door Angela 19 August 2015, 10:32

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Colin,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je geen gebruik meer kunt maken van 4G! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe dit precies gebeurt is, durf ik niet te gezeggen. Ik heb deze optie direct weer toegevoegd op jouw aansluiting. Als je jouw toestel uit- en aanzet, moet dit netjes werken. Houd je mij even op de hoogte hiervan?

Je hebt Flex 4G beëindigd. Deze zal per 1 september volledig gestopt worden op jouw aansluiting. Vanaf de 1e van de maand, kun je de bundel opnieuw aanvragen. Deze gaat dan ook direct weer in. Je hoeft dan niet te wachten tot 1 oktober. Gaat dit lukken?

Het kan altijd een keer gebeuren dat je een dubbel topic plaatst. Fijn dat je dit even hebt aangegeven. Ik heb ook in jouw andere topic gereageerd, met een verwijzing naar dit topic.

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,
Dank je, het werkt idd weer als vanouds.
Kan ik 4g nu ook alvast aanvinken of moet ik ook daadwerkelijk wachten tot 1 september?
Wel fijn is dat ik dan niet een maand hoef te wachten en het gelijk weer kan gebruiken.
Groetjes Colin
Reputatie 6
Badge +10
Hoi colintk,

Als je de bundel nu al kunt aanvinken, dan moet je dat zeker doen. Helaas heb ik wel het idee dat dit echt pas vanaf 1 september weer kunt doen 😉.

Groetjes, Tiury
Badge
Hoi Tiury,
Had het al geprobeerd, maar idd gaat niet.
Zet hem 1 sep wel weer aan.
Bedankt.
Groet Colin
Reputatie 6
Badge +10
Hoi colintk,

Fijn dat mijn gevoel toch soms juist is 😉. Gelukkig is het 1 september geen probleem, je bundel gaat, zoals Angela al zei meteen in. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, laat het ons dan weten.

Groetjes, Tiury

Reageer