.

Beantwoord

4G uitgeschakeld in je bundel en toch 4G. Hoe kan dit?

  • 1 September 2015
  • 33 reacties
  • 841 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als je 4g bundel uitgeschakeld is en 4g is toch actief op je mobiele telefoon, hoe kan dit dan?
icon

Beste antwoord door Angela 2 September 2015, 14:45

Bekijk originele reactie

33 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Maria,

We begrijpen je verwarring en hopen er iets aan te kunnen doen 🙂. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, laat het ons dan weten!

Groetjes, Tiury
Badge
Het gaat er niet om dat het zichtbaar is wanneer ik 4g gebruik, maar dat er 4g blijft staan wanneer ik het uit zet. De eerste keer dat ik 4g gebruikt heb bleef het ook naderhand staan terwijl ik het uitgeschakeld had. Ik vind dit nogal verwarrend.

Groeten, Maria
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Maria,

Fijn dat Estelle je goed heeft kunnen helpen 😳 Als je weer voor 4G kiest, zal dit ook zichtbaar zijn op je telefoon. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
Badge
Het is nu opgelost. Dank voor de goede service! Is het niet mogelijk dit permanent te veranderen? Misschien ga ik in de toekomst wel opnieuw 4g instellen, het is lastig dat die instelling dan steeds verkeerd staat (ik had hier nl. al eerder problemen mee) ik zie nu geen verschil met 3g daarom had ik het weer uitgezet.

Groetjes Maria
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Maria,

De technische afdeling geeft aan dat er een instelling niet goed stond op je aansluiting. Dit hebben zij nu goed gezet. Als je je telefoon opnieuw opstart, zie je dit terug.

Er worden geen kosten voor 4G in rekening gebracht. Je hebt de optie namelijk per 1 januari beëindigd. Daarnaast betaal je bij Simyo de abonnementskosten maandelijks vooruit. Je hebt op de factuur van november voor het laatst voor 4G betaald. Geen zorgen dus 😉.

Laat je even weten of je nu 3G ziet staan?

Groetjes,
Estelle
Badge
Oke, ik wacht het even af. Ik neem aan dat mij geen €5 euro in rekening wordt gebracht in januari?

Groetjes Maria
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Maria,

Da's vreemd :?...

Ik zal dit uit laten zoeken door mijn collega's van de technische afdeling. Zij zijn er morgen pas weer.

Wacht je mijn reactie even af?

Groetjes,
Estelle
Badge
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart maar zie nog steeds 4g

Groetjes Maria
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Maria,

Vreemd dat je nog steeds 4G ziet staan.

Ik heb even een wijziging op je simkaart gedaan. Als je je telefoon opnieuw opstart, zou je 3G moeten zien staan. Kun je dit voor mij controleren?

Groetjes,
Estelle
Badge
Vanaf 1 januari is mijn 4g stopgezet maar er staat nu weer 4g in mijn scherm terwijl dat de eerste dagen niet zo was. Hoe kan dit?

Groetjes Maria
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Maria,

Namens Angela; graag gedaan! En wens ik jou ook fijne feestdagen 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Dankjewel voor de reactie

Fijne feestdagen!
Groetjes, Maria
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Maria,

Goed dat je dit nog even komt vragen!

Ik heb het nagekeken en zie dat je op 17 december Flex 4G uitgezet hebt. Deze wijziging zal per de 1e van de volgende maand ingaan. Dit betekent dat je tot 1 januari nog gebruik kunt maken van 4G. Zie je na deze datum nog steeds 4G in je scherm, geef dan even een seintje. We gaan het dan nakijken voor je.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Ik heb tijdelijk 4G geactiveerd maar wil het weer stopzetten. Ik heb het uitgeschakeld maar zie nog 4G op mijn scherm staan evenals de vorige keer.
Groetjes Maria
Reputatie 7
Badge +10
Helemaal goed en graag gedaan natuurlijk :)

Groetjes,
Angela
Badge
@Angela, geen vragen meer. Nogmaals bedankt voor de hulp.

Maria
Reputatie 7
Badge +10
@Jgeurts, wat fijn dat je al antwoord hebt gegeven! Dat kunnen wij allemaal maar waarderen hier op het forum 🙂 Bedankt!

@Maria, het klopt wat Jgeurts heeft aangegeven. 3G en H+ staan allebei voor het 3G netwerk. Hier vind je een kleine uitleg over de verschillende 'namen' die je bovenin je scherm zou kunnen zien. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
@jgeurts, oke dan is het opgelost.
@angela, bedankt voor de moeite.
Hoi Maria,

Als je alleen 3G of H+ in je scherm ziet staan dat is je 4G uitgeschakeld.

Groet John
Badge
Ik zie nu de ene keer 3 G en de andere keer H+ staan.
Reputatie 7
Badge +10
@Jgeurts, helemaal goed 🙂 Fijn dat het zo opgelost is.

@Maria, voor jou is het nu ook aangepast. Zou je mij willen laten weten of je nu weer 3G ziet staan? Bedankt alvast.

Groetjes,
Angela
Geen vragen meer van mijn kant 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Wat vreemd Maria! Ik heb het voor jou doorgezet naar de IT-afdeling. Zij gaan het voor je aanpassen. Ik houd je hiervan op de hoogte.

@Jgeurts, zojuist heb ik de afmelding binnengekregen van onze IT mannen 😉 Ze hebben het inderdaad in orde gemaakt. Bedankt voor je melding hiervan. Als je nog vragen hebt, laat je het dan even weten?

Groetjes,
Angela
Badge
Hier is het nog niet opgelost, heb nog steeds 4g
Volgens mij heeft de KPN IT afdeling de 4G uitgeschakeld. Ik heb nu nog alleen een 3G verbinding.

U kunt deze topic sluiten.

Hartelijk dank.

Reageer