Beste antwoord door Angela
Bekijk originele reactie4G uitgeschakeld in je bundel en toch 4G. Hoe kan dit?
A
Als je 4g bundel uitgeschakeld is en 4g is toch actief op je mobiele telefoon, hoe kan dit dan?
Bladzijde 1 / 2
Hoi Maria,
We begrijpen je verwarring en hopen er iets aan te kunnen doen 🙂. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, laat het ons dan weten!
Groetjes, Tiury
We begrijpen je verwarring en hopen er iets aan te kunnen doen 🙂. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, laat het ons dan weten!
Groetjes, Tiury
Het gaat er niet om dat het zichtbaar is wanneer ik 4g gebruik, maar dat er 4g blijft staan wanneer ik het uit zet. De eerste keer dat ik 4g gebruikt heb bleef het ook naderhand staan terwijl ik het uitgeschakeld had. Ik vind dit nogal verwarrend.
Groeten, Maria
Groeten, Maria
Hoi Maria,
Fijn dat Estelle je goed heeft kunnen helpen 😳 Als je weer voor 4G kiest, zal dit ook zichtbaar zijn op je telefoon. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.
Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen, laat je het dan weten?
Groetjes, Angelica
Fijn dat Estelle je goed heeft kunnen helpen 😳 Als je weer voor 4G kiest, zal dit ook zichtbaar zijn op je telefoon. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.
Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen, laat je het dan weten?
Groetjes, Angelica
Het is nu opgelost. Dank voor de goede service! Is het niet mogelijk dit permanent te veranderen? Misschien ga ik in de toekomst wel opnieuw 4g instellen, het is lastig dat die instelling dan steeds verkeerd staat (ik had hier nl. al eerder problemen mee) ik zie nu geen verschil met 3g daarom had ik het weer uitgezet.
Groetjes Maria
Groetjes Maria
Hoi Maria,
De technische afdeling geeft aan dat er een instelling niet goed stond op je aansluiting. Dit hebben zij nu goed gezet. Als je je telefoon opnieuw opstart, zie je dit terug.
Er worden geen kosten voor 4G in rekening gebracht. Je hebt de optie namelijk per 1 januari beëindigd. Daarnaast betaal je bij Simyo de abonnementskosten maandelijks vooruit. Je hebt op de factuur van november voor het laatst voor 4G betaald. Geen zorgen dus 😉.
Laat je even weten of je nu 3G ziet staan?
Groetjes,
Estelle
De technische afdeling geeft aan dat er een instelling niet goed stond op je aansluiting. Dit hebben zij nu goed gezet. Als je je telefoon opnieuw opstart, zie je dit terug.
Er worden geen kosten voor 4G in rekening gebracht. Je hebt de optie namelijk per 1 januari beëindigd. Daarnaast betaal je bij Simyo de abonnementskosten maandelijks vooruit. Je hebt op de factuur van november voor het laatst voor 4G betaald. Geen zorgen dus 😉.
Laat je even weten of je nu 3G ziet staan?
Groetjes,
Estelle
Oke, ik wacht het even af. Ik neem aan dat mij geen €5 euro in rekening wordt gebracht in januari?
Groetjes Maria
Groetjes Maria
Hoi Maria,
Da's vreemd :?...
Ik zal dit uit laten zoeken door mijn collega's van de technische afdeling. Zij zijn er morgen pas weer.
Wacht je mijn reactie even af?
Groetjes,
Estelle
Da's vreemd :?...
Ik zal dit uit laten zoeken door mijn collega's van de technische afdeling. Zij zijn er morgen pas weer.
Wacht je mijn reactie even af?
Groetjes,
Estelle
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart maar zie nog steeds 4g
Groetjes Maria
Groetjes Maria
Hoi Maria,
Vreemd dat je nog steeds 4G ziet staan.
Ik heb even een wijziging op je simkaart gedaan. Als je je telefoon opnieuw opstart, zou je 3G moeten zien staan. Kun je dit voor mij controleren?
Groetjes,
Estelle
Vreemd dat je nog steeds 4G ziet staan.
Ik heb even een wijziging op je simkaart gedaan. Als je je telefoon opnieuw opstart, zou je 3G moeten zien staan. Kun je dit voor mij controleren?
Groetjes,
Estelle
Vanaf 1 januari is mijn 4g stopgezet maar er staat nu weer 4g in mijn scherm terwijl dat de eerste dagen niet zo was. Hoe kan dit?
Groetjes Maria
Groetjes Maria
Hoi Maria,
Namens Angela; graag gedaan! En wens ik jou ook fijne feestdagen 🙂.
Groetjes, Tiury
Namens Angela; graag gedaan! En wens ik jou ook fijne feestdagen 🙂.
Groetjes, Tiury
Dankjewel voor de reactie
Fijne feestdagen!
Groetjes, Maria
Fijne feestdagen!
Groetjes, Maria
Hoi Maria,
Goed dat je dit nog even komt vragen!
Ik heb het nagekeken en zie dat je op 17 december Flex 4G uitgezet hebt. Deze wijziging zal per de 1e van de volgende maand ingaan. Dit betekent dat je tot 1 januari nog gebruik kunt maken van 4G. Zie je na deze datum nog steeds 4G in je scherm, geef dan even een seintje. We gaan het dan nakijken voor je.
Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Groetjes,
Angela
Goed dat je dit nog even komt vragen!
Ik heb het nagekeken en zie dat je op 17 december Flex 4G uitgezet hebt. Deze wijziging zal per de 1e van de volgende maand ingaan. Dit betekent dat je tot 1 januari nog gebruik kunt maken van 4G. Zie je na deze datum nog steeds 4G in je scherm, geef dan even een seintje. We gaan het dan nakijken voor je.
Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Groetjes,
Angela
Ik heb tijdelijk 4G geactiveerd maar wil het weer stopzetten. Ik heb het uitgeschakeld maar zie nog 4G op mijn scherm staan evenals de vorige keer.
Groetjes Maria
Groetjes Maria
@Angela, geen vragen meer. Nogmaals bedankt voor de hulp.
Maria
Maria
@Jgeurts, wat fijn dat je al antwoord hebt gegeven! Dat kunnen wij allemaal maar waarderen hier op het forum 🙂 Bedankt!
@Maria, het klopt wat Jgeurts heeft aangegeven. 3G en H+ staan allebei voor het 3G netwerk. Hier vind je een kleine uitleg over de verschillende 'namen' die je bovenin je scherm zou kunnen zien. Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Angela
@Maria, het klopt wat Jgeurts heeft aangegeven. 3G en H+ staan allebei voor het 3G netwerk. Hier vind je een kleine uitleg over de verschillende 'namen' die je bovenin je scherm zou kunnen zien. Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Angela
@jgeurts, oke dan is het opgelost.
@angela, bedankt voor de moeite.
@angela, bedankt voor de moeite.
A
Hoi Maria,
Als je alleen 3G of H+ in je scherm ziet staan dat is je 4G uitgeschakeld.
Groet John
Als je alleen 3G of H+ in je scherm ziet staan dat is je 4G uitgeschakeld.
Groet John
Ik zie nu de ene keer 3 G en de andere keer H+ staan.
@Jgeurts, helemaal goed 🙂 Fijn dat het zo opgelost is.
@Maria, voor jou is het nu ook aangepast. Zou je mij willen laten weten of je nu weer 3G ziet staan? Bedankt alvast.
Groetjes,
Angela
@Maria, voor jou is het nu ook aangepast. Zou je mij willen laten weten of je nu weer 3G ziet staan? Bedankt alvast.
Groetjes,
Angela
A
Geen vragen meer van mijn kant 🙂
Wat vreemd Maria! Ik heb het voor jou doorgezet naar de IT-afdeling. Zij gaan het voor je aanpassen. Ik houd je hiervan op de hoogte.
@Jgeurts, zojuist heb ik de afmelding binnengekregen van onze IT mannen 😉 Ze hebben het inderdaad in orde gemaakt. Bedankt voor je melding hiervan. Als je nog vragen hebt, laat je het dan even weten?
Groetjes,
Angela
@Jgeurts, zojuist heb ik de afmelding binnengekregen van onze IT mannen 😉 Ze hebben het inderdaad in orde gemaakt. Bedankt voor je melding hiervan. Als je nog vragen hebt, laat je het dan even weten?
Groetjes,
Angela
Hier is het nog niet opgelost, heb nog steeds 4g
A
Volgens mij heeft de KPN IT afdeling de 4G uitgeschakeld. Ik heb nu nog alleen een 3G verbinding.
U kunt deze topic sluiten.
Hartelijk dank.
U kunt deze topic sluiten.
Hartelijk dank.
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.