.

4G tester en toch afgesloten wegens hoogverbruik? Geef het hier aan

  • 7 January 2014
  • 68 reacties
  • 3613 Bekeken


Toon eerste bericht

68 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Ik ben sinds enige tijd ook afgesloten. Kunnen jullie mijn weer aansluiten? Bedankt!

[update]
Had eerst helemaal geen signaal, inmiddels wel weer verbinding, maar data verbinding is nog niet beschikbaar.


Mijn verbinding is afgesloten, waarschijnlijk door de vele speedstesten.
Zouden jullie me weer kunnen aansluiten. Alvast bedankt!


Mijn verbinding is afgesloten. Hij ging naar "geen service" en activeert data verbinding niet meer op de iPhone.
Zouden jullie me weer kunnen aansluiten. Alvast bedankt!


Ik ben weer geblokkeerd 🙂 fff kort want heb heel even slechte wifi

Hoi NLKok, Shazam, wouter1971 en Andreas,

Heb jullie aansluiting bekeken. Het zou wel moeten werken. Kunnen jullie de telefoon even uit/aan zetten en controleren of het werkt? Zo niet dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Ik ben weer geblokkeerd 🙂 fff kort want heb heel even slechte wifi
Mijn verbinding is afgesloten. Hij ging naar "geen service" en activeert data verbinding niet meer op de iPhone.
Zouden jullie me weer kunnen aansluiten. Alvast bedankt!
Mijn verbinding is afgesloten, waarschijnlijk door de vele speedstesten.
Zouden jullie me weer kunnen aansluiten. Alvast bedankt!
Badge
Ik ben sinds enige tijd ook afgesloten. Kunnen jullie mijn weer aansluiten? Bedankt!

[update]
Had eerst helemaal geen signaal, inmiddels wel weer verbinding, maar data verbinding is nog niet beschikbaar.
Badge +8
Yep werkt weer.. Bedankt!

Super!
Groetjes, Charlene
Yep werkt weer.. Bedankt!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Apex986,

Ik heb je aansluiting even bekeken. Je data is niet geblokkeerd. Gisteren is je aansluiting wel afgesloten wegens hoogverbruik. Dit was om 17:48. Je aansluiting is 19:52 weer gedeblokkeerd. Zou je anders je telefoon even uit/aan kunnen zetten en laten weten of het weer werkt?

Groetjes,

Alex
Is mij data geblokkeerd?
Krijg op het moment geen enkele data verbinding. Geen 2G, 3G of 4G. Wel bellen
Vanmiddag buitenshuis een speedtestje uitgevoerd, betere resultaten dan binneshuis gistermiddag.
Badge +1
Wim je word pas bij groot verbruik afgesloten (geloof op 750% van je bundel) dus je kan er gewoon overheen gaan zonder afgesloten te worden ;) 

Hoi Andreas,

Hoogverbruik houdt in dat de aansluiting wordt geblokkeerd wanneer iemand binnen 24 uur 75 euro of binnen een week 250 euro aan kosten genereert. Het staat dus los van de hoeveelheid verbruikte data uit je bundel.

Groetjes,

Alex
[/quote]

Weer wat geleerd thanks! 
Reputatie 5
Badge +10
Goedemorgen,

Ik loop tegen het einde van mijn databundel als 4G tester, kunnen jullie deze alvast resetten voordat ik wordt afgesloten?


Groeten Wim


Hoi Koersie,

Helaas is het niet mogelijk om te voorkomend dat je aansluiting wordt geblokkeerd. De technische dienst heeft een automatische controle ingesteld op de 4G testers zodat klanten meteen weer gedeblokkeerd worden wanneer de aansluiting is afgesloten.

Wim je word pas bij groot verbruik afgesloten (geloof op 750% van je bundel) dus je kan er gewoon overheen gaan zonder afgesloten te worden ;) 

Hoi Andreas,

Hoogverbruik houdt in dat de aansluiting wordt geblokkeerd wanneer iemand binnen 24 uur 75 euro of binnen een week 250 euro aan kosten genereert. Het staat dus los van de hoeveelheid verbruikte data uit je bundel.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Wim je word pas bij groot verbruik afgesloten (geloof op 750% van je bundel) dus je kan er gewoon overheen gaan zonder afgesloten te worden ;) 
Goedemorgen,

Ik loop tegen het einde van mijn databundel als 4G tester, kunnen jullie deze alvast resetten voordat ik wordt afgesloten?


Groeten Wim
Mijn verbinding werkt gewoon weer Alex.
Reputatie 5
Badge +10
Kim, ik kreeg net een uur geleden weer een sms met dat ik geblokkeerd was. Ik kan wel bellen nog. Wat is dit precies? Ik ben sinds dat smsje van gisteravond niet meer op 4G geweest. Ik hoop niet dat ik nu constant geblokkeerd wordt.

Hoi dejong12,

Je aansluiting is vanochtend alweer gedeblokkeerd. Ons systeem blokkeert een aansluiting wanneer iemand binnen 24 uur meer dan 75 euro aan verbruikskosten genereert of wanneer iemand binnen 1 week 250 euro aan kosten genereert.

Kan je even laten weten of je aansluiting weer werkt?

@kim

Kan je mij vertellen waarom ook 2G wordt afgesloten en niet alleen 4G, en wat is de kans dat dit weer gebeurd? En waarom gisteravond? Ik heb het hele weekend op wifi gezeten en zo goed als geen 3/4G data verbruikt het hele weekend. Waarom krijg ik geen sms oid dat ik afgesloten ben? Mocht dit nog een keer gebeuren dat ik volledig afgesloten wordt wil ik graag stoppen met de test.


Hoi Machiel,

Het hoogverbruik proces is een geautomatiseerd proces. Dat kan helaas niet omzeild worden. Dat betekent dat je aansluiting in het vervolg ook weer kan worden geblokkeerd. In
dit topic staat uitgelegd wat hoogverbruik precies in houdt. Het is bedoeld om hogere kosten te voorkomen. Daarom worden klanten ook voor een uitgaande bel/sms en gehele internet verbinding geblokkeerd. Uiteraard hoeven 4G testers geen betaling te doen om weer te worden gedeblokkeerd. Als je liever niet meer mee wilt doen, kan dat uiteraard. Ik kan me voorstellen dat het vervelend kan zijn hoor. Kan je mij in dat geval dan even een privé berichtje sturen? Dan zorg ik dat je van de lijst wordt gehaald.

Groetjes,

Alex
Badge
@kim

Kan je mij vertellen waarom ook 2G wordt afgesloten en niet alleen 4G, en wat is de kans dat dit weer gebeurd? En waarom gisteravond? Ik heb het hele weekend op wifi gezeten en zo goed als geen 3/4G data verbruikt het hele weekend. Waarom krijg ik geen sms oid dat ik afgesloten ben? Mocht dit nog een keer gebeuren dat ik volledig afgesloten wordt wil ik graag stoppen met de test.
Kim, ik kreeg net een uur geleden weer een sms met dat ik geblokkeerd was. Ik kan wel bellen nog. Wat is dit precies? Ik ben sinds dat smsje van gisteravond niet meer op 4G geweest. Ik hoop niet dat ik nu constant geblokkeerd wordt.
Badge +6
Ik kreeg rond kwart voor 6 een berichtje met dat ik zou worden afgesloten voor hoogverbruik. Ik probeerde net iemand te bellen en dat lukte gewoon. Wordt ik nog afgesloten, of is dat al gebeurd en ben ik zonder te weten weer aangesloten? Als dat zo is, dank daarvoor.

Kom ik vandaag op mijn werk blijk ik al tijdje onbereikbaar te zijn terwijl er gewoon 4 streepjes KPN in mijn tel staan, kan dus niet bellen. Vond het al zo rustig afgelopen weekend. Dit is echt onacceptabel. Als jullie dit niet kunnen voorkomen wil ik stoppen met het testen van 4g. Dat ik even zonder internet zit ok, maar niet kunnen bellen en onbereikbaar zijn kan echt niet. En nu asap aansluiten graag.

Hoi dejong12 en Machiel79,

Helaas waren jullie inderdaad geblokkeerd gisteravond, zojuist gedeblokkeerd, even telefoon uit en weer aan zetten en jullie zijn weer bereikbaar, excuses voor het ongemak!
Badge
Kom op mensen sluit mij weer aan, ik verwacht de nodige telefoontjes. Werkt hier nog iemand of zijn jullie allemaal vrij op maandag.
Badge
Oja een berichtje zou handig zijn zodat ik weet wat er aan de hand is
Badge
Kom ik vandaag op mijn werk blijk ik al tijdje onbereikbaar te zijn terwijl er gewoon 4 streepjes KPN in mijn tel staan, kan dus niet bellen. Vond het al zo rustig afgelopen weekend. Dit is echt onacceptabel. Als jullie dit niet kunnen voorkomen wil ik stoppen met het testen van 4g. Dat ik even zonder internet zit ok, maar niet kunnen bellen en onbereikbaar zijn kan echt niet. En nu asap aansluiten graag.
Ik kreeg rond kwart voor 6 een berichtje met dat ik zou worden afgesloten voor hoogverbruik. Ik probeerde net iemand te bellen en dat lukte gewoon. Wordt ik nog afgesloten, of is dat al gebeurd en ben ik zonder te weten weer aangesloten? Als dat zo is, dank daarvoor.
Badge +6
Hallo?? Iemand wakker daar bij Simyo? Ik ben al de hele dag niet bereikbaar, wordt er nou nog wat aan gedaan of hoe zit het?

Hoi Faaabbb,

Ik zie dat je vanmiddag om 14.06 uur was gedeblokkeerd door onze technische dienst, echter was je een kwartiertje geleden weer geblokkeerd, dat heb ik nu weer ongedaan gemaakt, dus even je telefoon aan en uitzetten en je bent weer bereikbaar. Excuses voor het ongemak!
Hallo?? Iemand wakker daar bij Simyo? Ik ben al de hele dag niet bereikbaar, wordt er nou nog wat aan gedaan of hoe zit het?

Reageer