.

4G tester en toch afgesloten wegens hoogverbruik? Geef het hier aan

  • 7 January 2014
  • 68 reacties
  • 3613 Bekeken


Toon eerste bericht

68 reacties

Dag Alex,
Gister mijn telefoon opnieuw uit en aan gezet en daarna had ik weer bereik. Ik kijk vanochtend op mijn telefoon blijkt dat ik alweer geblokkeerd ben. Als dat zo doorgaat word ik liever van dat 4g gehaald want ik kan ook niet eens meer bellen terwijl dat geen 4g is. Graag word ik weer snel gedeblokkeerd want ik heb het nodig om beschikbaar te zijn.
Mvg
Reputatie 5
Badge +10
Werkt weer

Bedankt voor de update Andreas 🙂. Goed om te weten dat het weer werkt.

Dag Alex,

Sinds vanochtend een sms'je gekregen dat ik alweer afgesloten ben vanwegens hoogverbruik. En alweer net aan het begin van het weekend waardoor de klantenservice ook dicht is waarnaar verwezen wordt in het sms'je. Als ik elk weekend afgesloten wordt dan kan ik het 4g netwerk toch niet testen en geen gebruik maken van mijn normale abbonnement zoals bellen en sms'en. Kunnen jullie niet alle 4g testers in een speciale groep zetten waardoor de verbinding daar altijd open blijft staan in plaats van alles handmatig te doen? Hopelijk wordt ik weer snel aangesloten want het is wel belangrijk dat is beschikbaar ben vandaag. 

Groet,
Roy


Hoi Faaabbb,

Ik zie dat de aansluiting vanochtend iets na half 10 is geblokkeerd. Onze technische dienst heeft een monitoring aan staan waardoor alle 4G testers gecontroleerd worden op een blokkade. De aansluiting is voor 13:00 vanmiddag alweer gedeblokkeerd. Helaas is het niet mogelijk om de blokkade te voorkomen.

Als je je telefoon uit/aan zet, zou het weer moeten werken.

Kan je even laten weten of het weer werkt?

Groetjes,

Alex
Dag Alex,

Sinds vanochtend een sms'je gekregen dat ik alweer afgesloten ben vanwegens hoogverbruik. En alweer net aan het begin van het weekend waardoor de klantenservice ook dicht is waarnaar verwezen wordt in het sms'je. Als ik elk weekend afgesloten wordt dan kan ik het 4g netwerk toch niet testen en geen gebruik maken van mijn normale abbonnement zoals bellen en sms'en. Kunnen jullie niet alle 4g testers in een speciale groep zetten waardoor de verbinding daar altijd open blijft staan in plaats van alles handmatig te doen? Hopelijk wordt ik weer snel aangesloten want het is wel belangrijk dat is beschikbaar ben vandaag. 

Groet,
Roy
Badge +1
Werkt weer
Badge +1
Sinds gisteravond geen (4g) verbinding meer telefoon al meerdere male herstart 4g uit etc kan gewoon niet op internet, gegevensvoer instelling gecheckt is ook uit.
ik trek mijn bericht in..laat allemal maar.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex, ik heb inmiddels weer verbinding !

Bedankt voor het doorgeven 🙂
Hoi Alex, ik heb inmiddels weer verbinding !
Reputatie 5
Badge +10
Dat is handig. Ook een nuttige tip voor andere gebruikers. Bedankt voor het doorgeven.

Groetjes,

Alex
Hoi Eypo,

Kun je wel bellen/sms-en? De verbinding is wel actief in ons systeem.

Groetjes,

Alex


Ja en ik heb het probleem al opgelost. Had wat beveiligingsmechanismen aanstaan wanneer ik over mijn bundel ga, mobiele data was dus automatische uitgezet door Android. 

Bedankt, ik heb iig weer verbinding :) 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex,

Nee, helaas ik heb geen enkele data verbinding. Herstarten van telefoon heeft ook niets opgelost. (Het is ontstaan sinds het verbruiken van mijn databundel)

Mvg,

Eypo


Hoi Eypo,

Kun je wel bellen/sms-en? De verbinding is wel actief in ons systeem.

Groetjes,

Alex

Ik ben ook afgesloten. Graag ook weer aangesloten worden. 

Hoi Eypo,

Ook jouw aansluiting is net als die van Rajivhooi nog gewoon actief. Wel heb je inmiddels ook je internetbundel volledig verbruikt. Je bent echter niet afgesloten wegens hoogverbruik.

Klopt het dat je aansluiting gewoon werkt?

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,

Nee, helaas ik heb geen enkele data verbinding. Herstarten van telefoon heeft ook niets opgelost. (Het is ontstaan sinds het verbruiken van mijn databundel)

Mvg,

Eypo
Ik zag dat mijn vraag hier niet hoort dus heb het gesteld in een andere topic.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ik ben onlangs afgesloten maar ben wel een simyo 4g tester.
Mvg rajiv


Hoi Rajivhooi,

Volgens mijn gegevens ben je niet geblokkeerd, maar heb je wel 100% van je data verbruikt. Je zou wel gewoon gebruik moeten kunnen maken van je aansluiting.

Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?

Ik ben afgesloten, graag weer aansluiten. Kan dit niet uitgezet worden?

Hoi Machiel79,

Je aansluiting is weer actief. We hebben vandaag te maken met een kleine vertraging in het netwerk waardoor de activering wat minder snel wordt verwerkt. Onze excuses daarvoor. Het is helaas niet mogelijk om dit automatische proces eruit te halen, maar we vinden het ook belangrijk dat je ook echt ervaart wat 4G voor effect heeft voor jou als gebruiker.

Ik ben ook afgesloten. Graag ook weer aangesloten worden. 

Hoi Eypo,

Ook jouw aansluiting is net als die van Rajivhooi nog gewoon actief. Wel heb je inmiddels ook je internetbundel volledig verbruikt. Je bent echter niet afgesloten wegens hoogverbruik.

Klopt het dat je aansluiting gewoon werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik ben afgesloten, graag weer aansluiten. Kan dit niet uitgezet worden?


Hoe lang duurt dat her aansluiten eigenlijk? zit al de hele nacht zonder internet. Zo gaat het testen niet goed werken natuurlijk.
Ik ben ook afgesloten. Graag ook weer aangesloten worden. 
Badge
Ik ben afgesloten, graag weer aansluiten. Kan dit niet uitgezet worden?
Hoi ik ben onlangs afgesloten maar ben wel een simyo 4g tester.
Mvg rajiv

Reageer