.

Beantwoord

4G Inschakelen betekent aanpassing contractduur?

  • 9 March 2015
  • 7 reacties
  • 349 Bekeken

Badge +1
Hi,

Ik heb dringende behoefte aan 4G maar mijn contract met simyo loopt tit 15 mei en wordt daarna opgezegd omdat ik betaalde diensten moet kunnen gebruiken.

Heeft aanzetten van 4G en verhogen van de databundel invloed op de contractduur? Dat wil ik dus echt niet.
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 9 March 2015, 14:00

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Dit heeft geen invloed op je contract duur.
je kunt je bundels iedere maand bij Simyo aanpassen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ruphoff,

Goed je weer op het forum terug te zien en jammer dat je aangeeft Simyo te zullen verlaten :(

Zag dat maikel.martens je antwoord al beantwoord heeft. Het wijzigen of het uitbreiden van je abonnement heeft geen invloed op de looptijd van je contract.

@maikel.martens, bedankt voor je antwoord.
Badge +1
Nou, er lopen hier nog twee prepaid accounts, dus dat Simyo verlaten valt wel mee.

Ik was jaren lang een tevreden gebruiker, maar een ding is gewoon niet fout, maar hardstikke fout. Dit is alleen maar opbouwend bedoeld, maar ik zou het, als ik iets bij symyo te zeggen had, als de gesmeerde bliksem verbeteren. (gratis advies van een gepensioneerde QA deskundige)

Als iemand overschakelt van prepaid naar sim only behoort verteld te worden dat daarmee de mogelijkheid van betaalde sms diensten zal worden geblokkeerd. Zo en niet anders ga je correct met klanten om. Dat zal de een geweldig vinden, het beschermd tegen hoge kosten, de ander zoals ik, zal dat doen besluiten een andere provider te kiezen.

Onverminderd mijn enorme waardering voor de inzet door de medewerkers van Simyo klantenservice!

Groet.
Ruud
Reputatie 5
Badge +10
Eigenlijk moet dat ook een onderdeel worden van de optie's die je aan en uit kunt zeggen. Zo ben je nog meer "Baas in eigen bundel."
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ruphoff,

Mag ik je hartstikke bedanken voor deze feedback? Het is voor ons heel belangrijk dat we horen van klanten wat ze nou doen bewegen om over te stappen.

Wat ik wel graag wil toevoegen is dat het eigenlijk niet mogelijk zou moeten zijn om met Prepaid gebruik te kunnen maken van premium sms. Dit is waarom het uitschakelen van die mogelijkheid niet is benoemd bij de overstap naar een Sim Only. Toch is de suggestie om dit een optie te maken voor de klant een goed idee. Daarom heb ik dit op de wall of change gehangen, zodat onze productmanagers dit idee misschien wel gauw oppikken 🙂.

Nogmaals bedankt voor je reactie.
Reputatie 5
Badge +10
@tiury.
mogenlijk net als de knop dataverkeer uitzetten toevoegen aan Mijn Simyo?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi maikel.martens, Mocht Simyo besluiten deze optie toe te willen voegen, is het een goed idee om de optie in dat rijtje te zetten:D Dankjewel!

Reageer