Wel gewoon 4 streepjes staan
Nou, hier krijg je ook geen hulp.
Gelukkig hebben we zelf het probleem gevonden en dat zat dus in de Simyo app!
Bij instellingen, waar ik tot aan mijn discussie met Simyo niet was geweest en waar ik dus ook nooit wat aan veranderd heb.
Daar kan je dus aangeven of je naar infonummers kan bellen etc en ook of je internet in Nederland wilt gebruiken. Dat stond dus gewoon aan maar wel leuk dat dat alleen uit je belbundel van SimOnly gaat.
Nadat we dit hebben uitgezet, daarna weer aangezet en telefoon uit en weer aan hebben gezet kan ik ineens wel mobiele data gebruiken!
Dat is in de hele discussie nooit genoemd.
Echt belazerd door Simyo.
Internetbundel opmaken en wegwezen
Hi Simmetje,
Welkom op het Simyo forum!
Op het forum streven we ernaar je binnen 24 uur te helpen. Wil je sneller contact met een van onze medewerkers, dan kun je altijd chatten whatsappen of bellen. Voor meer info daarover kun je kijken op onze site.
Wat balen dat je je zo belazerd voelt, uiteraard willen we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Zo te lezen heb je op het moment weer internet, fijn! Is er voor nu nog iets anders waar ik je bij kan helpen?
Groetjes,
Tessanne
I have the same problem! all the sudden no more internet data, even tho i still have enough credits and bundle is still available
Hi cdams,
Welcome to our forum!
We're sorry to hear that you can't use your data. We looked into your account and it seems that you used mobile data last night. Can you confirm that the issue has been solved? Otherwise we'll be happy to assist you further
Thanks in advance!
Kind regards,
Bas
Hallo , een paar weken geleden, mobile data was in eens weg na contact opgenomen met symio medewerkers, via verschillende manieren want Whatsapp is niet echt vlot kreeg ik weer internet , vandaag heb ik bundel gekocht, en internet is niet te krijgen, ik heb via Whatsapp de probleem gemeld en nog geen reactie
Hoi @Ghanou,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat jouw internetverbinding opeens weg was. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat zij een reset hebben uitgevoerd. Uit jouw verbruik zie ik dat je gelukkig weer gebruik kunt maken van jouw internet. Fijn dat het dus is opgelost !
Groetjes,
Seren