.

Sticky

Hoe werkt het Simyo forum?

• 18 August 2020
  • 2 reacties
  • 2574 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Oud community manager
  • 1564 reacties

Welkom op het Simyo Forum! 

Het Simyo Forum is openbaar en toegankelijk voor iedereen. Als je klant bent bij Simyo kun je je registreren en reageren op topics of zelf een topic starten. Een topic is een onderwerp of vraag aangekaart door een klant of iemand van het Simyo Social team. Medewerkers van Simyo zijn hier actief als moderator. 

Je kunt ook zelf een vraag stellen, gezellig kletsen of met ons meedenken over onze producten en diensten. Dat vinden we leuk!

We hebben veel gestelde vragen in zogenaamde FAQ's geplaatst. Zo houden we het forum overzichtelijk en helpen we jullie op weg je vraag of antwoord te vinden. Staat je vraag of antwoord er niet bij, dan kun je natuurlijk altijd een vraag stellen en helpen we je binnen 1 werkdag!

Bellen & netwerk
Sms'en
Internet
Mijn Simyo & Mijn Simyo app
Simkaart
Nummerbehoud
Factuur & betalen
Abonnementen

Heb je een vraag en kun je je antwoord niet direct op het forum vinden. Gebruik dan de zoekfunctie rechtsboven in het scherm. Als je bijvoorbeeld 'vervangende simkaart aanvragen invoert' kun je gemakkelijk terug vinden hoe dit in z'n werk gaat.

Als je er niet uitkomt, zien we je vraag graag tegemoet! Wij zullen deze dan later in de juiste categorie plaatsen.

Mocht je er helemaal niet uitkomen, stuur mij dan een privébericht. Ik help je graag verder!

Groetjes,

Het Simyo Social Team

2 reacties

Beste mensen van Simyo,

Ik ben me vanochtend helemaal kapot geschrokken. Gisteravond viel bij ons het internet uit waardoor de wifi had uitgezet en nog de laatste 10 minuten een filmpje had gekeken op mijn mobiel.

ik kreeg vanochtend de rekening gepresenteerd €313! buiten mijn bundel. Hoe is deze hoge rekening in hemelsnaam mogelijk? 

Ik ben al jaren klant en heb destijds bewust gekozen voor Simyo en ben eigenlijk ook al jaren tevreden. Ik hoop dat jullie me willen benaderen zodat we bovenstaande situatie kunnen oplossen want de bedragen kloppen niet naar mijn mening.

mvg

Mark 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Edgecrusher

Bedankt voor je bericht. Zojuist heb ik je bericht beantwoord op dit topic. Het lijkt mij handig als wij via 1 topic verder communiceren om verwarring te voorkomen 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer