Al jaren SimOnly bij Simyo. Perfect. Met zoveel WiFi beschikbaar alleen wat nodig om te bellen dus 1x in de zoveel tijd opwaarderen.
Vrijdag 23 juli een internetbundel aangeschaft. Ik moest in het onbekende reizen en wilde Google Maps kunnen gebruiken voor OV en op de fiets. Iets meer dan een uur na aanschaf bundel mobiele data aangezet. Veilig op bestemming aangekomen, daar data verbruikt.
Op de terugweg kreeg ik een SMS dat ik data in mijn beltegoed gebruikte wat erg duur was.
Lange discussie met Simyo waarom dit niet uit mijn internetbundel is gegaan en volgens hun sloot dit aan op internetgebruik van diezelfde ochtend. Ruim €10 van mijn beltegoed weg.
Afgelopen dagen echter op meerdere locaties mijn mobiele data aangezet en gewoon NERGENS heb ik internet. Zojuist nog via Simyohulp de stappen doorlopen, instellingen opnieuw ingesteld maar nog steeds niets.
Hoe krijg ik nu internet via mobiele data?
4G ook uitgeschakeld gehad, werkte ook niet. Geen optie 5G