.

klacht

  • 19 August 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Gebeld met Simyo klantenservice begin vd maand (lieve dame overigens) of ik tijdelijk meer mb bij kon kopen ivm vakantie. Kon alleen miv nieuwe maand. 500mb vind ik in verhouding te duur.  Uit coulance 500 mb gekregen.  Lief. Nu zit t kind bij mij op de hotspot en gaat ze nóg 119 EUR over haar tegoed heen. Dit is écht de zoveelste keer. Stop internet als de bundel op is. Dit is écht niet kindvriendelijk. Het bericht wat je krijgt bij 80% komt té laat. Dan is hij er al over. En ze heeft amper op haar data gezeten. Ben er klaar mee ik stap na vakantie over naar nw provider. Al jaren trouwe klant, maar ben klaar nu. 

Gegroet


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi RoosP, 

 

Welkom op het Simyo forum, helaas onder deze omstandigheden. 

 

Het is heel begrijpelijk dat je enorm baalt van deze situatie! Een hoge rekening ontvangen is natuurlijk nooit leuk en al helemaal niet als het vaker is gebeurd. De sms'jes die Simyo verstuurd zijn real time, dus zodra de 80% of 100% bereikt is krijg je meteen een bericht. Soms is het verbruik echter zo snel en veel dat het voelt alsof je helemaal geen tijd hebt om te kunnen reageren. Het is daarom erg belangrijk dat je weet wat de oorzaak is van dit hoge verbruik, ook voor als je besluit naar een andere provider te gaan. De simkaart werkt namelijk in opdracht van de telefoon en ook bij een andere provider zul je dan zien dat er ongewenst veel MB's worden verbruikt. Daarom wil ik je aanraden om dit blog goed door te nemen met de betreffende telefoon ernaast. Hier staan ook nog een hoop andere tips in (bijvoorbeeld een datalimiet instellen voor android). 

Je klacht zal ik in ieder geval intern doorgeven ook samen met de feedback voor Simyo! 

 

Groetjes, 

Tessanne 

Reageer