Nu onderstaande nog in orde maken en dan zijn er nog meer klanten blij:
Buiten deze landen kun je maximaal €60,50 aan internetverbruik zonder bundel krijgen.
Bovenstaande dus ook op nul (0) kunnen zetten wordt de volgende stap Simyo???
Geweldig goed nieuws. Ik heb het denk ik niet nodig zelf, maar ik ga het wel instellen.
@Seren : goed gedaan.
Super leuk om te lezen dat jullie ook blij zijn met deze verandering @XTF, @wimj12 en @J.D.L. .
Nu onderstaande nog in orde maken en dan zijn er nog meer klanten blij:
Buiten deze landen kun je maximaal €60,50 aan internetverbruik zonder bundel krijgen.
Bovenstaande dus ook op nul (0) kunnen zetten wordt de volgende stap Simyo???
Helaas heb ik hier geen antwoord op, maar dat zou inderdaad mooi zijn!
Geweldig goed nieuws. Ik heb het denk ik niet nodig zelf, maar ik ga het wel instellen.
@Seren : goed gedaan.
Dankjewel @wimj12 !
Super! Dit was wat mij (en het managen van mijn twee pubers internetgebruik) betreft dè ontbrekende schakel in Simyo's propositie. Was al bijna twee keer overgestapt na (goed opgelost) gedoe. Heel blij mee en behoud van ons als klant (en ik denk velen met mij!)
Eigenlijk vind ik het jammer dat dit niet standaard is voor alle gebruik wat buiten de bundel plaatsvindt.
Afgelopen zomer had ik roaming aanstaan op de boot tussen Duitsland en Noorwegen, denkende mij binnen de eu te bevinden en dus binnen de bundel gebruik te kunnen maken van internet. Blijk ik op een satellietverbinding van de boot te zitten (5 euro per mb), wat ik gelukkig snel door had. Door de goede service van Simyo kon 50% van het bedrag (22 euro) kwijtgescholden worden.
Stel dat dit 's nachts was gebeurd en bijv. mijn automatische fotobackup gedraaid had, waren de kosten niet te overzien geweest.
Toch heeft dit wel weer extra spanning en tijd gekost. Het zou fijner zijn als gebruik buiten de bundel gewoon niet mogelijk is (al dan niet in te stellen).
Als ik het goed begrijp is bovenstaande situatie nu nog steeds niet gedekt in deze optie, aangezien dit buiten zone 1 valt?
Dan kom je toch op die 60.50 maximaal?
Nog steeds een fors bedrag voor sommigen, maar te overzien.
Top! Eindelijk. Goed gedaan Simyo! Ben er blij mee.
Ik was de afgelopen tijd al flink aan het rondkijken naar welke provider ik zou kunnen overstappen per 1/12. Gezocht naar een provider die wél een dataplafond heeft.
Nu Simyo eindelijk wel een dataplafond heeft, neem ik de komende maanden Simyo wel weer mee in de afweging. Het zou zomaar kunnen dat ik nu wel bij Simyo blijf.
Hoi @NicoMeijer en @Katana,
Fijn dat jullie hier ook zo blij mee zijn en overwegen om hierdoor bij Simyo klant te blijven!
Groetjes,
Amy
Hoi @edewaal97,
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit graag anders had gezien. Dit blijft buiten zone 1 vallen en daarmee dus ook buiten jouw bundel. Helaas heb ik niet meer informatie voor je hierover dan dit.
Bedankt voor je reactie @wimj12!
Groetjes,
Amy
Het zal voor jullie als moderators en andere mensen op de klantenservice ook wel heel fijn zijn.
Want mensen te woord moeten staan die vanwege onwetendheid of wat dan ook een enorme rekening
krijgen voor zich zelf of hun kinderen lijkt me niet het leukste deel van jullie werk.
Ik heb geen idee hoe Simyo tot dit besluit is gekomen, maar wellicht dat de duidelijke mening van een aantal
mensen hier op dit forum heeft geholpen. Jammer dat Friesian is vertrokken, want die zou heel blij zijn geweest.
Hoi @wimj12,
Daar geef ik je helemaal gelijk in! Voor vele was het soms best lastig om klanten te moeten vertellen dat wij geen dataplafond hadden die net een hoge rekening hadden gekregen. Dat liep nog wel eens uit de hand zoals we soms ook hier op het forum hebben gezien. We gaan ervan uit dat dit enorm zal bijdragen aan een nog betere klanttevredenheid. Het feit dat er nu een dataplafond is hebben de Forum Experts en klanten zeker aan bijgedragen!
Wie weet dat Friesian dit voorbij ziet komen, onze deur staat natuurlijk altijd voor hem open .
Groetjes,
Amy
Wie weet komt hij weer buurten na het lezen van dit topic
gisteren gelijk drie abonnementen voorzien van het plafond per 1 juni
Ik ook voor mijn twee abonnementen.
Zou het kunnen dat het ontbreken van een dataplafond ook niet echt een verdienmodel was voor Simyo? Want uiteindelijk is er heel vaak coulance gegeven. En de moderatoren en de telefonische helpdeskers die hiermee iedere keer aan de slag moesten, moeten uiteindelijk ook betaald worden.
Ik heb gisteren ook meteen het dataplafond aangezet, zoals ik al schreef in het andere topic.
---
Wie weet dat Friesian dit voorbij ziet komen, onze deur staat natuurlijk altijd voor hem open .
---
Ik heb even gekeken of Friesian misschien nog actief is op het kpn-forum, dan had ik hem/haar dit nieuws even laten weten. Maar ook daar is hij/zij niet meer.
@Seren Simyo moet denk ik nog wel de bestelpagina op de site aanpassen. Want daar staat nu niets over het dataplafond. Niet bij de mogelijke opties, maar ook niet bij de ‘Extra informatie’ onder de ‘Bestellen'-knop.
Eindelijk, bij mijn 2 abonnementen het plafond direct ‘aan’ gezet, dank voor deze nuttige en zeer wenselijke functie . Een onvoorzien hoog verbruik is mij gelukkig nooit overkomen maar we hebben hier schrijnende gevallen voorbij zien komen.
@Seren Simyo moet denk ik nog wel de bestelpagina op de site aanpassen. Want daar staat nu niets over het dataplafond. Niet bij de mogelijke opties, maar ook niet bij de ‘Extra informatie’ onder de ‘Bestellen'-knop.
Goed dat je dit aangeeft, ik zal dit gelijk even doorzetten naar de juiste personen. Thanks!
Wellicht commercieel vertrouwelijk, maar ik ben wel benieuwd hoeveel mensen nu een dataplafond hebben geactiveerd?
Zijn dat alleen de forum-experts die allang maatregelen hebben genomen?
Of hebben een flink aantal “gewone” klanten dit ook al gedaan?
Hi goed te horen.
IK zou heel graag ook de optie hebben om roaming buiten de EU uit te schakelen. Dus niet alleen een dataplafond binnen de EU, maar ook een buitenEU-bundel-plafond/blokkade waarbij je binnen de EU wel gewoon kan blijven roamen.
Alvast dank!
Wellicht commercieel vertrouwelijk, maar ik ben wel benieuwd hoeveel mensen nu een dataplafond hebben geactiveerd?
Zijn dat alleen de forum-experts die allang maatregelen hebben genomen?
Of hebben een flink aantal “gewone” klanten dit ook al gedaan?
Ik heb geen dataplafond voor onze 2 abo's ingesteld via Simyo, ik heb het gewoon op onze Android-telefoons geregeld en werk ook perfect, scheelt toch weer 2x €0,50 = €1 per maand @wimj12
Wellicht commercieel vertrouwelijk, maar ik ben wel benieuwd hoeveel mensen nu een dataplafond hebben geactiveerd?
Zijn dat alleen de forum-experts die allang maatregelen hebben genomen?
Of hebben een flink aantal “gewone” klanten dit ook al gedaan?
Ik heb deze vraag doorgestuurd naar de juiste persoon. Helaas kan ik niet garanderen dat ik het antwoord straks met je mag delen, maar je weet maar nooit . Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je weten!
Hi goed te horen.
IK zou heel graag ook de optie hebben om roaming buiten de EU uit te schakelen. Dus niet alleen een dataplafond binnen de EU, maar ook een buitenEU-bundel-plafond/blokkade waarbij je binnen de EU wel gewoon kan blijven roamen.
Alvast dank!
Ik begrijp dat je deze optie graag wilt terugzien. Ik heb je feedback doorgestuurd naar de juiste afdeling. Als we dit in de toekomst gaan aanbieden, laten we het weten via onze kanalen!
Wellicht commercieel vertrouwelijk, maar ik ben wel benieuwd hoeveel mensen nu een dataplafond hebben geactiveerd?
Zijn dat alleen de forum-experts die allang maatregelen hebben genomen?
Of hebben een flink aantal “gewone” klanten dit ook al gedaan?
Ik heb geen dataplafond voor onze 2 abo's ingesteld via Simyo, ik heb het gewoon op onze Android-telefoons geregeld en werk ook perfect, scheelt toch weer 2x €0,50 = €1 per maand @wimj12
Voor mij geldt eigenlijk het zelfde. Maar toch maar gedaan.
Wellicht commercieel vertrouwelijk, maar ik ben wel benieuwd hoeveel mensen nu een dataplafond hebben geactiveerd?
Zijn dat alleen de forum-experts die allang maatregelen hebben genomen?
Of hebben een flink aantal “gewone” klanten dit ook al gedaan?
Ik heb geen dataplafond voor onze 2 abo's ingesteld via Simyo, ik heb het gewoon op onze Android-telefoons geregeld en werk ook perfect, scheelt toch weer 2x €0,50 = €1 per maand @wimj12
Voor mij geldt eigenlijk het zelfde. Maar toch maar gedaan.
voor de iPhone kon je ook iets dergelijks inschakelen maar bij aanschaf van een nieuw toestel of een software update die de boel niet goed ondersteund neem ik geen enkel risico voor dit bedrag.
te veel verschrikkelijke verhalen hier voorbij zien komen.