.

Heb jij je telefoon weleens met een powerbank opgeladen? Deel hier je ervaringen

  • 9 October 2014
  • 43 reacties
  • 4539 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6
We zijn erg benieuwd naar ervaringen over opladen met powerbanks. Die kunnen jullie met elkaar en met ons delen in dit topic. We kijken uit naar jullie reacties.

43 reacties

Badge +1
Ik heb de 5-uurs lader van Duracell in bezit. Vogens mij is hij uit de handel gehaald omdat hij niet genoeg werd verkocht. Ik snap wel waarom.

Hij is log omdat er een stekker aanzit, en de advies prijs van € 40. Ik heb hem als uitlopend model bij Kijkshop gekocht voor €27.

Hij laadt de eigen accu erg traag op, volgens hun support zou hij in 1 uur opgeladen moeten zijn maar hij doet er zeker 5 uur over. Wel een heel rekbaar begrip van 5-uurs lader.

Met een Iphone zou je hiermee 5 uur gesprekstijd moeten krijgen, maar ik kreeg er mijn 1200 mah accu van mijn vorige telefoon niet eens mee opgeladen. Opsturen heeft natuurlijk geen zin, op een accu wordt immers maar 6 maanden garantie gegeven. Absurd dat de meeste accu's voor je mobieltje trouwens ook na 9 maanden een kortere levensduur hebben.

Volgende keer koop ik er 1 bij de Action of op http://miniinthebox.com, dan ben je voor maximaal € 5 klaar, en weet je dat je telefoon misschien niet helemaal ogeladen wordt.

Blijkbaar ben ik vorig jaar zomer te vroeg geweest.
Reputatie 5
Badge +11
Hi wouteran, welkom op het forum van Simyo :)

Helaas is het met gadgets inderdaad vaak zo dat wanneer je er snel bij bent, je niet het beste model/uitvoering hebt.
Alleen jammer dat het gelijk zoveel geld kost, en dan ook een een gerenommeerd merk als Duracell...
Badge +1
Bestel je liever in Nederland, kijk dan op http://123accu.nl deze maand geen verzendkosten.

En deze site is onderdeel van het bekende 123inkt.nl. ik heb er gisteren 1 in China, zie bericht hierboven besteld.
Reputatie 7
Badge +9
Ik gebruik een powerbank alleen in noodgevallen, als mijn mobiel bijna leeg is door navigatieprogramma. Ik heb een wat oudere Duracell, ik zorg er dus voor dat deze opgeladen is als ik wegga. Het is voor mij dus meer een thuiskomertje dan een echte oplader.
Reputatie 2
Badge +6
Hey franswon,

Een navigatiesysteem gebruik je toch meestal in een auto? Is dan misschien zo'n USB autolader niet handig voor jou?

http://i57.tinypic.com/x0upvl.png
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Dries, op de scooter is het ook gemakkelijk om een navigatie programma te hebben. Ik gebruik Syrië met als optie autowegen, tolwegen en onverharde wegen niet gebruiken. Dan kom je vrijwel altijd op de plaats van bestemming.
Reputatie 7
Badge +9
Syrië moet Sygic zijn. Op mobiel kan ik bericht niet wijzigen.
Groet vanuit België.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Dries, op de scooter is het ook gemakkelijk om een navigatie programma te hebben. Ik gebruik Syrië met als optie autowegen, tolwegen en onverharde wegen niet gebruiken. Dan kom je vrijwel altijd op de plaats van bestemming.

Geen 12v aansluiting op je scooter?
Badge +2
Heb ook zo'n powerbank van Duracell gehad (en weer kwijt gemaakt in Oostenrijk) maar had nooit problemen hoor, ook geen lomp ding. Stekker kan je er af halen.
Laden ging vrij snel en gaf redelijk wat stroom. Tegenwoordig heb je van die dingen die op zonne-energie werken. 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ColinC,

Die dingen op zonne-energie gebruiken wij op de boot heel veel 🙂 Ook super handig, voor degene die een dosis geduld heeft!
Reputatie 5
Badge +11
Tegenwoordig heb je van die dingen die op zonne-energie werken.

Dat gaat lekker, met 8 uur en 29 minuten 'zonlicht' vandaag 😉
Badge +2
Hoi ColinC,

Die dingen op zonne-energie gebruiken wij op de boot heel veel 🙂 Ook super handig, voor degene die een dosis geduld heeft!


Gaat dat zo langzaam dan? 😛 Ach ik laad m'n telefoon altijd wel weer bij in de auto, geen powerbank meer voor nodig. :D
Reputatie 4
Badge +8
Ik fiets veel en zit nauwelijks in de auto, ja als bijrijder.
Dus ik heb een handig Philips DLP3600U/10 powerbank opladertje.
Als ik in de Amsterdamse Waterleiding duinen aan het fotograferen ben,
of op het strand of waar dan ook. Was zeker handig toen ik de iPhone 4s nog had.
Nu met de iPhone 6 nauwelijks meer nodig, de batterij daarvan gaat veel langer mee.
Maar ik neem hem altijd wel mee.
Reputatie 7
Ik fiets veel en zit nauwelijks in de auto, ja als bijrijder.
Dus ik heb een handig Philips DLP3600U/10 powerbank opladertje.
Als ik in de Amsterdamse Waterleiding duinen aan het fotograferen ben,
of op het strand of waar dan ook. Was zeker handig toen ik de iPhone 4s nog had.
Nu met de iPhone 6 nauwelijks meer nodig, de batterij daarvan gaat veel langer mee.
Maar ik neem hem altijd wel mee.


He koorelle,

Hoeveel langer doet de 6 dan met een volle acculading t.o.v. de 4S?
Reputatie 4
Badge +8
Ik schat twee keer langer Rico.
Reputatie 7
Dat is niet mis zeg
Reputatie 4
Badge +8
Ja dat is echt weelde!!! 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Wauw! Dat is een flink verbetering zeg! Go Apple! 😃
Badge +2
Apple.. Brrrrr
Reputatie 5
Badge +11
Brandweerauto's... Brrr 😛
Badge +2
Ze zijn er wel als je ze nodig hebt! iPhones niet. :D
Reputatie 7
Badge +9
Ze zijn er wel als je ze nodig hebt! iPhones niet. 

Ojee....we hebben er weer een hoor jongens, een applebasher in the house...:rolleyes:
Kijk maar uit dat de Apple fanboys je niet in de smiezen krijgen, ze slaan je faliekant tot applemoes light. ;):D
Zelfs bij  HAK kan je dan niet meer terecht.

Ze zijn er wel als je ze nodig hebt! iPhones niet. :D

Daarom heeft de leon ook een Samsung paraat, niet geheel verwonderlijk Overigens. :p 
Denk maar aan.... Ali Baba en de 40 rovers. 🆒 
Die lusten die applesientjes rauw. :p 
Reputatie 5
Badge +11
Er is maar 1 écht goede telefoon, laat dan eventjes duidelijk zijn :p
http://i60.tinypic.com/s24hth.png
Er is maar 1 écht goede telefoon, laat dan eventjes duidelijk zijn :p
http://i60.tinypic.com/s24hth.png

Inderdaad. http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/zuchtend-en-wachtend/animaatjes-zuchtend-en-wachtend-75533.gif

Reageer