.

Heb jij je telefoon weleens met een powerbank opgeladen? Deel hier je ervaringen

  • 9 October 2014
  • 43 reacties
  • 4539 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6
We zijn erg benieuwd naar ervaringen over opladen met powerbanks. Die kunnen jullie met elkaar en met ons delen in dit topic. We kijken uit naar jullie reacties.

43 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Blasfemie!:mad::D
Zelfs daar maken we petazzi van, met de dorsvlegel... :p 
Badge +1
wauw een mod die offtopic gaat haha, de iphone 6 doet idd wel lang op zijn accu, heb ik daarom een ladin chinese powerbanks (die nu ook bij de action te koop zijn) gekocht :( 
wauw een mod die offtopic gaat

Een terechte opmerking, Andreas. Dit zeldzaam voorkomende natuurverschijnsel komt wel eens voor.
Wanneer een (de) moderator(s) in  hun stamkroeg zijn dan wil het zo nu en dan gebeuren dat ze na een paar pilsjes te hebben getild, per ongeluk een powerdrank bestellen.
Na het tillen van zo'n powerdrank doen ze dan een gevleugelde uitspraak op het forum.
Bij het lezen daarvan trekt Alex zijn stoute schoenen aan. En roept.....Foeiiiii
Daarna moeten moderatoren een EMG cursus volgen.:D:p
Badge +1
Goed zo Andreas, Goed opgemerkt, gelukkig buig je hiermee de discussie. Dit topic is begonnen met een vraag van Dries over ervaringen met het gebruik van powerbanks. Het dreigt te eindigen met een gevecht tussen Apple en Samsung.
Hahaha, zo gaat dat vaak.
Vr.gr.
Frans
Reputatie 7
Badge +9
chinese powerbanks 

zoiets?

http://www.process2view.nl/wp-content/uploads/2014/10/Features-Online-Samenwerken.jpg
chinese powerbanks 

zoiets?

http://www.process2view.nl/wp-content/uploads/2014/10/Features-Online-Samenwerken.jpg

Te koop bij Action, echt?:D  Of kun je er voor sparen?
Reputatie 5
Badge +11
Inderdaad Andreas, heel af en toe vliegen we weleens uit de bocht ;)
Alleen dreigt het nu wel écht te ontsporen :p

Sinds kort ben ik zelf in het bezit van een merkloze powerbank. Het was een relatiegeschenkje, mooi stevig metalen dingetje, stekkertjes voor álle telefoons (ja, iPhone én Samsung!).
Alleen de handleiding is welhaast onleesbaar...
Badge +1
Citaat Ernst
Alleen de handleiding is welhaast onleesbaar..
einde citaat.

Je hebt toch helemaal geen gebruiks aanwijzing nodig Ernst.
Twee poorten één ingang om op te laden de andere aansluiting aan toestel. Wat valt er nou nog meer mee te doen. Wel goed dat die van jou meerdere stekkers heeft meegeleverd. Meestal is het alleen micro Usb
Vr.gr.
Frans
Reputatie 5
Badge +11
Ik vroeg het me ook al af, Frans Steffin, maar hij zat er écht bij.
Als ik het niet vergeet zal ik er een fotootje van maken.
Badge +1
Ik heb een klein backup batterij standaard bij me. Even inpluggen met usb en laden maar. Daarnaast heb ik nog een flinke powerbank die ik gebruik met kamperen of als er geen stroom is.
Badge +8
Hoi dcs88,

Ik heb het idee dat bij mijn backup batterij het vermogen van die batterij heel snel achteruit gaat. Alsof 'ie steeds 'minder' laadt. Is die van jou stabiel?

Groetjes, Charlene
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Charlene,

Daar heb ik nou helemaal geen last van met mijn Powerbank.
Ik vind het in ieder geval een fijne oplossing en menige vriend van mij zal het met mij eens zijn. 😃
Badge +1
Mijn powerbank werkt goed. Ik heb niet echt last van vermogen verlies.
Ik heb een powerbank die ook goed werkt. Ik heb ook geen last van vermogen verlies, mijn telefoon wel.:P
(Geintjuh) Niet boos worden en (met z'n allen) aanvallen.:@:D:D
Reputatie 6
Badge +10
Lekker bezig Friesian 😉.
Badge +2
Ik heb een powerbank van Xstorm en bij Coolblue gekocht. Hij werkt goed, en het opladen van mijn devices die ik eraan hang gaat ook behoorlijk snel. Ook zitten er ledjes aan de zijkant op die aangeven hoe vol de accu zit. Echter betwijfel ik of dit wel betrouwbaar is. ;)

Even een goede tip voor sommige mensen die het nog niet weten: Zet de vliegtuigstand aan tijdens het laden, dan gaat het opladen aanzienlijk sneller dan anders.
Het enige nadeel is dat je even onbereikbaar bent, die je maar voor lief moet nemen 😉.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Aar,

Bedankt voor je tip(s). Ik ga het vanavond uitproberen en de vliegtuigmodus aanzetten. 🙂

Reageer