.

Tijd voor een nieuw spelletje!


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Na het succes van het ons prachtige 3-word-story, speel ik graag nog een spelletje 😃 De vorige keer heb ik gekozen en nu laat ik deze keus aan jullie. Vragen over wat een spelletje precies inhoudt? Let me know! Suggesties zijn van harte welkom!

Groetjes,
Angela

Welk spelletje zullen we gaan spelen nu 3-word-story beëindigd is?


19 reacties

De laatste is easy......
:D

Reputatie 7
Badge +10
Hihihi 😉 Goed gevonden!

Ik zie dat er langzaam wat meer stemmen binnen komen. We wachten nog even met het starten van het nieuwe spel zodat er nog de tijd is om te stemmen 🙂
Ik verwacht niet dat het gebeurt, maar stel....het zou worden wat betekenen woordjes dialect? Ik verwacht dat er dan grappige/leuke gokjes voorbij komen.

Stel een voorbeeld als dit........ik zeg, wat een arm durskuh.
Wat zou dan durskuh betekenen? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik gok op vrouwtje
Hahaha, goed gegokt gegoogled franswon.:D
Reputatie 7
Badge +9
Geen Google, ik wist het vrijwel zeker. Kennisje in Schijndel. 🙂
Nog een geluk dat ik niet vroeg naar een KUUS..... :)

Suuk 6🆒
Reputatie 7
Badge +10
Ik zou dat niet kunnen Friesian! Google is my friend 😉 Ik moet dit dan opzoeken!
Bon change Angela, word een frietje moeilijk.

😉
Reputatie 7
Badge +9
Zolang het geen frietje oorlog is... 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hey maar we praten nu wel over een nieuw spelletje, maar beginnen er ook eentje 😛 Wat gaat er mis?
Reputatie 7
Badge +10
Heb je al gestemd, Tiury? Het lijkt me een goed plan om na het weekend een spelletje te starten, deal?
Wat gaat er mis?
Gokje naar aanleiding van Angela's reactie.
Zou het kunnen dat een meiskuh uit Veenendaal eerst het songfestival vanwege de suspense wil kijken? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Dat zou heel goed kunnen 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hm, ik ben niet echt een 'songfestival' kijker. Dus nee.. 😉
Durf het bijna niet te vragen, maar heeft er een meiskuh of een jeungskuh toch zondererg stiekum express gekeken? :D


Vertaling....

Is er iemand nasty geweest? 😛
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb ergens anders naar gekeken dit weekend, eerst de kwalificaties toen de wedstrijd... :D

Reputatie 5
Badge +8
Wil ik een keer in dit 'gezellige' topic reageren, komen er Ajax grappen voorbij 😞 Ik ben het nog aan het verwerken Franswon....
Reputatie 7
Badge +10
Veel later dan de bedoeling, maar het nieuwe spelletje is gestart!

Let the games begin 😉

Reageer