Skip to main content

Wist-je-dat'jes

• January 28, 2016
  • 430 reacties
  • 9311 Bekeken

Toon eerste bericht

430 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 31, 2025

Ik zit ook niet achter de laptop, maar ervoor, als ik er achter zou zitten, zit ik tegen het deksel aan te kijken en kan ik niet bij het toetsenbord.😎

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • October 31, 2025

Ik zit ook niet achter de laptop, maar ervoor, als ik er achter zou zitten, zit ik tegen het deksel aan te kijken en kan ik niet bij het toetsenbord.😎

Wist is dat iemand heeft ooit bedacht dat als je eraan werkt, dat je erachter zit en als je er echter alleen naar kijkt, dan zit je er voor.

• Je zit dus achter het stuur van de auto als je rijdt
  • Maar je zit voor te televisie. Dat moet je natuurlijk niet verwarren met dat er iemand voor de televisie zit, want dat kun jij die televisie misschien niet meer zien! 😁

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 31, 2025

@JanD Hahahaha! Ik zit ook niet achter m’n bureau, maar ervoor anders zou ik de muur heel goed kennen, maar m’n werk iets minder! 😎

Friesian
  • Forum Expert
  • October 31, 2025

Wist je dat ik heel veel geluk heb als het regent, onderweg op de fiets?

De grootste helft valt langs me. 👀

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 3, 2025

@Friesian wist je dat de Mythbusters hier 2x een aflevering over hebben gemaakt? Wanneer vang je nou meer regen, als je wandelt of als je rent? Het antwoord na de 2e aflevering was uiteindelijk was: Je blijft droger wanneer je rent! Want dan ben je namelijk sneller op je bestemming en eerder uit de regen, hahahaha.