.

Who are all these people...

  • 18 December 2015
  • 34 reacties
  • 424 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
😃 Ook al kent de Leon ze niet allemaal, toch bedankt voor de geinige kerstkaart Simyolui.



En laten we hopen op een geheel verbod op de fiets :@:P

34 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoop het toch niet.
Dan is mijn ochtend appen ineens verdwenen!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi de leon,

Super dat je de kaart hebt ontvangen 😃.

Je zult een paar van ons wel eens voorbij zien komen op het Forum 😉. En ja, over het fietsverbod zal ik me maar niet uitlaten. Heb er een dubbele mening over, hihi. En wat maikel.twinnie zegt..daar zit ik dus ook mee!

Groetjes,
Estelle
Reputatie 7
Badge +9
😠 Kijken jullie met zijn beiden maar heel goed uit want ik denk dat dit een enkele reis in de zak naar de Noordpool wordt. 😛
Reputatie 4
Badge +8
Ook van mij heel erg bedankt voor de leuke kaart met veel namen en gezichten!
Sympathiek!
kus kus
koorelle
Reputatie 7
Badge +9

kus kus


Zus, ben je je er van bewust dat je af en toe in de herhaalmodus schiet?:P
Ik heb (nog) geen kaart gezien maar wens toch iedereen een fijne dagen toe.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Heel goed om te zien dat de kaart in de smaak is gevallen. Alle credits voor het pimpen van de foto gaan naar Tiury! We hebben enorm veel lol gehad tijdens het maken van de kaart 😃

@Raytje, heb je hem ondertussen ontvangen? Hij is zeker weten opgestuurd! Ik kan me voorstellen dat PostNL wat vertraging heeft door kerstdrukte!




En laten we hopen op een geheel verbod op de fiets :@:P


Agreed! Ik rij regelmatig mensen bijna voor hun sokken als ze weer eens niet opletten!

Groetjes,
Angela
Hoi allemaal,

Heel goed om te zien dat de kaart in de smaak is gevallen. Alle credits voor het pimpen van de foto gaan naar Tiury! We hebben enorm veel lol gehad tijdens het maken van de kaart 😃

@Raytje, heb je hem ondertussen ontvangen? Hij is zeker weten opgestuurd! Ik kan me voorstellen dat PostNL wat vertraging heeft door kerstdrukte!




En laten we hopen op een geheel verbod op de fiets :@:P


Agreed! Ik rij regelmatig mensen bijna voor hun sokken als ze weer eens niet opletten!

Groetjes,
Angela


Krijg op maandag geen post, luie bedoeling bij PostNL :D

Fietsers die bellend de verkeersregels overtreden en schelden als je er wat van zegt 😠
Reputatie 4
Badge +8

kus kus


Zus, ben je je er van bewust dat je af en toe in de herhaalmodus schiet?:P


Ja Ja
Reputatie 4
Badge +8



Agreed! Ik rij regelmatig mensen bijna voor hun sokken als ze weer eens niet opletten!

Groetjes,
Angela


Whahahahaha lol
Reputatie 7
Badge +9



Agreed! Ik rij regelmatig mensen bijna voor hun sokken als ze weer eens niet opletten!

Groetjes,
Angela


Whahahahaha lol


Yep....echt LOL als zo'n enorme onnozel i.p.v. de feestdagen vieren, in het ziekenhuis ligt in het pikkedonker met een hersenkneuzing van hier tot Kneusjeradeel. :@

On topic....wel even benieuwd naar wie all these people dan zijn met wie we te maken gaan krijgen. 😃
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Heel goed om te zien dat de kaart in de smaak is gevallen. Alle credits voor het pimpen van de foto gaan naar Tiury! We hebben enorm veel lol gehad tijdens het maken van de kaart 😃

@Raytje, heb je hem ondertussen ontvangen? Hij is zeker weten opgestuurd! Ik kan me voorstellen dat PostNL wat vertraging heeft door kerstdrukte!




En laten we hopen op een geheel verbod op de fiets :@:P


Agreed! Ik rij regelmatig mensen bijna voor hun sokken als ze weer eens niet opletten!

Groetjes,
Angela


Krijg op maandag geen post, luie bedoeling bij PostNL :D

Fietsers die bellend de verkeersregels overtreden en schelden als je er wat van zegt :@


In hoe verre de verkeersregels overtreden vind ik al een vraag.
Sommige mensen vinden dat bellen op de fiets al een overtreding is. Bij wet is dit niet zo!:$

Soms wordt ik ook aangekeken daardoor met een blik van heb ik jou daar. Maar daar adem ik niet op. Ik verlaag mij namelijk niet tot een ander zijn niveau! 😛
Reputatie 7
Badge +9
Uhm.....off topic, hier hebben we een ander topic voor....

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/mobiel-geklungel-op-de-fiets-verbieden-23408

Jij, als Whats appende fietser maakt een reële kans om vandaag of morgen bij iemand op de motorkap te belanden of erger. Jammer voor jou (eigen schuld dat wel met een heel dikke bult) maar enorm vervelend voor degene bij wie jij op de motorkap ligt. Die zit daar namelijk echt niet op te wachten. Alleen daarom al dus dom gedrag. Denk daar maar over na.... Whats appende automobilisten....nog erger. Je zou zomaar iemand dood kunnen rijden. Uitermate dom. Streng tegen optreden dus. Zet je kraag alvast maar goed omhoog zodat Bromsnor je er stevig in kan vatten. 🆒

On topic weer....who are these people dus ? :D

@Raytje, heb je die kaart nou ontvangen? Anders zou ik me abonoboment maar heel snel opzeggen 😛
Reputatie 7
Badge +9
Okay, de plaatjes vallen nu op hun plaats. Duidelijk zo.

Liefs, de Leon. 😛
Reputatie 6
Badge +10
We hebben ze zichzelf als de wiedeweerga zichzelf laten voorstellen 😉.
Reputatie 7
Badge +9
About time. Moet wel zeggen da'k het allemaal niet meer zo bij kan houden, al die wisselingen....waar is Charlene gebleven bijvoorbeeld? En Ali?
Soms vraag ik me ook wel eens af waar ik zelf gebleven ben, als ik hier maanden niet opduik. 😛


@Raytje, heb je die kaart nou ontvangen? Anders zou ik me abonoboment maar heel snel opzeggen :P


Nee lag toen ik naar het werk ging vanmiddag niet in de bus. En de postbode was geweest.

Ben wel zo vrij geweest om Simyo via het Digitale een kaartje met wensen te sturen 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Of....ver'wens'ingen.... Zeg gewoon je abolusment op. Dat zal ze leren..... :@

Ga die luitjes ook eens even iets sturen..is wel zo aardig. Goed idee, Raytje.;)
Misschien heeft de postbode hem gejat.. 😛
Reputatie 7
Badge +9
Denk het...zal inmiddels wel een gewild collectersitem geworden zijn. Wie wil nou niet een kerstkaart van de beste telecom provider op z'n dressoir hebben staan? :P:):P
Dat zeg ik.. (Gamma ehm.. Simyo ) 😃
Reputatie 7
Badge +10
Of....ver'wens'ingen.... Zeg gewoon je abolusment op. Dat zal ze leren..... :@

Ga die luitjes ook eens even iets sturen..is wel zo aardig. Goed idee, Raytje.;)


We hebben ondertussen een super lieve kaart ontvangen 😃 We werden er helemaal warm van! Bedankt!

Misschien heeft de postbode hem gejat.. :P

Whut, ik ga die man achterna hoor 😉 Maar serieus, heb je nog steeds niets ontvangen?

Groetjes,
Angela
Ik weet niet of hij/zij vandaag al is geweest maar tot nu toe geen kaart.. :(

Stomme PostNL :@
Ik had kerstgroet via Twitter gedaan.. Denk dat Estelle reageerde 🙂
Reputatie 6
Badge +10
We erg jammer Raytje, vrees dat we niets meer over hebben. Ik vraag het even voor je na, want ik heb die van jou 100% zeker op de bus gedaan 🙂.

Groetjes, Tiury
Reputatie 7
Badge +9
@Angela.....YW. :D

Uhm.....Ah joh....anders stuur ik die kaart van mij wel even door..:P

Liefs, de Leon:P


Ik had kerstgroet via Twitter gedaan.. :)


De Leon is niet zo'n twit maar heb er ook even een tweetje uitgegooid. 😉

Reageer