.

Welke series volg jij?

  • 13 March 2017
  • 43 reacties
  • 2266 Bekeken


Toon eerste bericht

43 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@L.Rozewater, kun je dat wel volgen met die Chinese ondertiteling?

@Samantha & Jihane, Riverdale is best leuk om te volgen! Zo'n makkelijke tiener-serie met net iets te veel drama 😉

[....]
En ondertussen doet iedereen t met iedereen zodat ze allemaal onderhand snotverkouwen zijn.

@L.Rozewater, kun je dat wel volgen met die Chinese ondertiteling?

Angela,

Chinees en Veenendaals lijken heel sterk op elkaar...:)
Chinees voor beginners....

Reputatie 6
Badge +7
Leuke topic!

Ik kijk naar Designated Survivor. Geweldige serie! Heb House of Cards ook gezien, maar op de één of andere manier vind ik het gewoon niet zo fijn om alles vanuit het perspectief van 'the bad guys' te bekijken. Designated Survivor daarentegen is juist op zoek naar de bad guys. :D

Verder ben ik sinds een paar dagen begonnen met Iron Fist (Marvel). Ben nog maar bij de 5e aflevering, maar het is nu al een must-see!
Asma, morgen weer een nieuwe van Designated survivor.
Badge +7
@ Ray, Oh gelukkig gaat het de goede kant op dan :D

@Angela Misschien dat ik dit maar eens ga kijken zodra ik Gossip Girl uitgekeken heb. Blijf ik nog een beetje in hetzelfde genre, haha!
Reputatie 7
Badge +10
@Samantha, het is echt wel leuk hoor! Kijk je pretty little liars? Dat is ook zo'n heerlijke dramaserie 🙂
@ Ray, Oh gelukkig gaat het de goede kant op dan :D

@Angela Misschien dat ik dit maar eens ga kijken zodra ik Gossip Girl uitgekeken heb. Blijf ik nog een beetje in hetzelfde genre, haha!


Van NET5 krijg je ook geen hoogte, elke maand veranderen ze de gids. Nu hebben ze NCIS LA weer geschrapt die altijd rond 17:45 uur was. Ze waren op dat tijdstip weer helemaal opnieuw begonnen.
Ik kijk via schotel, dus een ander aanbod
NCIS
NCISLA
McGyver
Hawaii 5-0
Af en toe Blind spot

Ik heb een soundbar bij mijn tv, dus in vergelijking met alleen geluid via tv trappen ze niet alleen een deur open maar steekt de poot er aan de andere kant uit. :P

Maar ook
The big bang theory.

Maar ik heb schotel tv, dus soms heb ik een interessant klein rood blokje. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Leuk! Hawaii 5-0 en The Big Bang Theory kijk ik ook 🙂 Vooral die laatste is echt 1 van mijn favorietjes!
1 van Angela's favorieten is een rood blokje. 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Wat bedoel je met rood blokje Friesian? 😛 Wij hebben hier geen schotel TV haha.
Reputatie 7
Badge +10
Ik ben vorige week begonnen met '13 reasons why'.

In deze serie wordt het verhaal van Hannah Baker, een meisje dat net zelfmoord heeft gepleegd, onder de loep genomen. De mensen die haar hebben gekwetst krijgen een doosje met dertien cassettebandjes toegestuurd. Op deze bandjes vertelt ze de reden van haar zelfmoord.

Ik ben bij aflevering 6 en vind het tot nu toe een erg leuke serie!

Reputatie 7
Ik heb van het weekend in een keer de (mini-)serie 'The Night manager' (https://www.npo.nl/the-night-manager/POW_03164060) er doorheen gehaald (waren ook maar 6 afleveringen....).

Wat een top-serie!! Goede spelers, goed en zéér realistisch verhaal! Echt een heerlijk tussendoortje.
Reputatie 5
Badge +9
Ziet er cool uit man! Ook bekende/goede acteurs! Soms zijn die mini-series echt top! Dan is het net een hele lange film. Heerlijk!

Waar gaat de serie een beetje over en wat vond je naast het realistische verhaal nog meer goed??
Reputatie 7
Het was de hele sfeer die de serie uitademt. Het begint al bij de prachtige titelrol. Een hoog James Bond gehalte. En de 'Cliffhanger' na afloop van iedere aflevering dwingt je gewoon om direct de volgende aflevering te kijken.
Badge +7
Dat klinkt inderdaad wel goed ja! Inderdaad goede acteurs ook. Die Tom Hiddlestone was/is toch ook in de running om eventueel de nieuwe James Bond te worden? Dan is dit in ieder geval wel een goed voorproefje.
Reputatie 3
Badge +5
Tip voor de Android gebruikers onder ons, de app SeriesGuide is super handig. Hier kan je al je series mee volgen en aangeven wat je al bekeken hebt.
Reputatie 7
Badge +10
Tip voor Apple gebruikers 😉 iTV Shows, is precies wat Niels omschrijft voor Android. Mega handig. Bedankt voor je aanvulling, Niels 😃

Reageer