.

Welke film heb je als laatst gezien en wat vond je ervan?

  • 3 November 2016
  • 92 reacties
  • 1638 Bekeken


Toon eerste bericht

92 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Vanavond maar weer eens kijken naar The Shining met Jack Nicholson (ook bekend van One Flew Over the Cuckoo's Nest)
Reputatie 5
Badge +9
The shining heb ik nog nooit gezien, maar the cuckoo's nest wel! Ooh, wat een leuke film is dat! 🆒 Die ene indiaan is supercool haha.
Reputatie 7
Badge +9
Prachtige film is dat inderdaad, The Shining is echte horror, niet voor iedereen geschikt om kort voor het slapen te bekijken 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Haha, Raytje, dat wist ik dan weer wel 😉 Maar ik meende me te herinneren dat het hoofdpersonage ook nog eens letterlijk blind is. Klopt dat?

The Shining is ook wel echt een horror-klassieker! Vroeger vond ik horrorfilms nog heel leuk. Tegenwoordig trek ik al die spanningen niet meer. Geef mij maar een feel-good komedie 😃
Reputatie 7
Badge +10
@Jihane, ik heb Snowden gezien 🙂 Eerlijk gezegd, heb ik dit hele verhaal toen die tijd niet gevolgd. Dus ik was echt verbaasd en vooral een beetje creeped out. Ik ben extra blij dat er een stickertje op mijn webcam zit :P

@Franswon, One Flew Over the Cuckoo's Nest, briljant! Maar ook The Shining is erg goed (en een beetje eng). Ik weet dat dit het film topic is, maar er is een vervolg op The Shining, namelijk Dr. Sleep! Het is een boek en bij mijn weten nog niet verfilmd. Heel spannend.
Reputatie 5
Badge +10
@Angela en Jihane

Hebben jullie ook een stickertje op de camera van jullie smartphone zitten?

Onlangs 2 films gezien.

Hacksaw Ridge

Verhaal gaat over een hospik die weigert wapens te gebruiken tijdens de oorlog in Japan. Is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Wat vond ik ervan? Bizar verhaal. Goede film, maar wel een beetje te geromantiseerd. Al had ik dat kunnen verwachten met Mel Gibson als regisseur.

Django Unchained

Afgelopen zondag voor de tweede keer gezien. Blijft een geweldige film van Quentin Tarantino. Voor wie 'm niet gezien heeft. Kijken! Een zwarte slaaf wordt onder hoede genomen door een ietwat vreemde dokter/tandarts (eigenlijk een bounty hunter, gespeeld door Christopher Waltz). Ze gaan op zoek naar de vrouw van de slaaf (Jamie Fox) en beleven tijdens hun zoektocht de meest bizarre dingen.
Reputatie 7
Badge +9
Alex,

Ik denk dat de dames 2 stickertjes op hun smartphone hebben, één voor de voorkant en één voor de achterkant 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Vanavond Blade II gekeken, bloederig 🙂 http://www.imdb.com/title/tt0187738/
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb stickertjes op al mijn camera's geplakt ;)

Blade is niet echt mijn ding, Frans! Afgelopen weekend heb ik Basic Instinct maar weer eens uit de kast gehaald. Blijft een grappig film om te zien, maar geheel spannend is het niet meer na een paar keer kijken. Ik moet zeggen dat ik ook vaker series kijk dan films :8

Ik ben nieuwsgierig (als bonusvraag in dit topic): Hoeveel films kijken jullie gemiddeld per week of per maand?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Angela,

Mijn antwoord op de bonusvraag:

Het varieert ontzettend, nu ik thuis zit kijk ik via de mediabox erg veel, 4 of 5 per week. In de zomer met mooi weer bijna nooit, dan zit ik overdag op de scooter en 's-avonds lekker met goed gezelschap in de partytent.
Reputatie 7
Badge +10
Sinds ik mijn mediabox heb ik het inderdaad veel meer geworden, en vooral nu met het koude weer. Al moet ik zeggen dat ik vaker series kijk dan films 😉
Reputatie 7
Badge +9
Series kijken (Telenovelas) laat ik aan Anita over, zij kijkt die iedere avond via de satelliet. Het nieuws uit haar vaderland volgt ze wel live via de mediabox.
Reputatie 3
Badge +2
Ben een aantal films/series aan het kijken waaronder:

Fringe,
Soortement detective film met actie en rare gebeurtenissen die
hun proberen op te lossen.

Person of Intrest,
geen idee onder welke genre maar zeer spannende serie om
ernaar te kijken.

Guardian of the Galaxy,
Zeer leuke film met hier en daar hilarische stukjes waar je om
lacht, zelf vind ik het einde (laatste 5-10min) zeer leuk en
gaaf gedaan. ik verheug hier al om een deel 2 die komen gaat.
Badge +7
@ De Tijger, zo te zien ben jij flink aan het bingewatchen. Is Person of Interest trouwens ook geen detective?

@ Franswon Zijn Telenovelas niets voor jou? 😛
Reputatie 7
Badge +9
Nee Samantha, Telenovelas zijn inhoudelijk niets voor mij, het enige nut voor mij is dat ik af en toe wat nieuwe woorden leer.
Wat kunnen die Zuid-Amerikaanse actrices trouwens levensecht huilen op TV, aardig wat kilo ui wordt er gebruikt denk ik. :)

Om een andere taal te leren is het kijken/luisteren naar series wel heel goed trouwens!
Reputatie 3
Badge +2
@Samantha, niet echt een detective als je mij vraag, het werkt misschien samen
met de politie omdat ik het eerste seizoen nie heb gezien en kijk regelmatig een
aflevering op tv. we hebben seizoen 1 tot 4 dus kijken we zonder reclame.
Reputatie 5
Badge +8
@De Tijger, Fringe en Person of Interest heb ik allebei nog nooit gezien :S De trailer van Fringe ziet er wel goed uit!

Hebben jullie de serie Sherlock gezien? Afleveringen duren 1,5 uur, maar het verveelt geen moment 😉 Trailer!
Reputatie 3
Badge +2
@Sean, nee, die ken ik nie, wel een andere sherloc Holms die is ouder is en een
leuk personage. die jij bedoel lijkt me niet zo geweldig vanwege een jonge gast
en ws in opleiding of de beste speurder.

Maar ieder zijn smaak 🙂
Reputatie 5
Badge +9
@De Tijger, bedoel je deze?

Reputatie 3
Badge +2
Nee, Deze, naam is Elementary, maar de persoon die detective is Sherloc Holmes.
Herken je deze?

Ik ben op dit moment de serie Fargo aan het kijken. Seizoen 1 gezien, nu seizoen 2.
http://www.netflix-nederland.nl/netflix-originals/serie-fargo/
Badge +7
@Franswon Ja ik moet toegeven dat Telenovela's ook niet echt mijn ding zijn. Het is the Bold and the Beautiful in het kwadraat zeg maar 😛 Sowieso praten ze daarin vaak veel te snel voor mij, kan er dan niets van volgen.

@De tijger Ik heb person of interest ook wel eens op tv gezien ja. Ik vond het een beetje op een detective lijken, maar ik moet zeggen dat ik het nooit langer dan 10 minuten gezien heb volgens mij. Heb niet meer zoveel tijd om tv te kijken, haha!
Reputatie 3
Badge +2
@Samantha, mss zou je het kunnen overwegen om 1 aflevering te kijken van begin tot eind.
Reputatie 7
Badge +10
Hebben jullie de serie Sherlock gezien? Afleveringen duren 1,5 uur, maar het verveelt geen moment 😉 Trailer!

Yes, deze volg ik! Ik vind hem super goed 🙂 Dan moet ik ook eerlijk zeggen dat ik bijna alles goed vind waar Benedict Cumberbatch in speelt. De film 'The Imitation Game' is echt bizar goed en zeker een aanrader!

@De Tijger, Guardians of the Galaxy is super grappig! Ik vind die reus leuk, die geen sarcasme kent en alles letterlijk neemt haha!
Reputatie 3
Badge +2
I am groot (gespeeld door vin diesel, vooral in de laatste schip met zijn lach haha

Reageer