.

Welk mobiel besturingssysteem (OS) gebruik jij en waarom?



Toon eerste bericht

261 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat zijn die paar ignorants op straat die net weten hoe een mobieltje eruit ziet maar wel Apple kennen. Geloof mij maar gerust, de èchte Apple fanboys zijn niet in beeld gebracht. Dus dan moeten ze het er ook niet boven zetten. Die weten namelijk al lang hoe IOS 9 er in werkelijkheid wèl uitziet en wat het allemaal kan. Ik ken bijvoorbeeld alle features van IOS 9 al en aan mij hadden ze dus 0,0 gehad voor het lollige doel. En dan ben ik dus nog niet eens een iCulture adept.
Geinige filmpjes zijn het maar ze zeggen niet zoveel..:P. En voor de Appleflapbashers koren op hun molentjes. :8. 315 thumbs down.
Reputatie 5
Badge +11
Ik ken bijvoorbeeld alle features van IOS 9 al
Ja, dat gaat lachen worden...
Reputatie 5
Badge +10
Ik ken bijvoorbeeld alle features van IOS 9 al
Ja, dat gaat lachen worden...


Ga haast voorspellen dat mensen met een Iphone een grotere bundel nodig hebben
Tijd om over te stappen naar Android de Leon?:P:8
Reputatie 7
Badge +9
Wel goed lezen, piepeltjes.....wifi assist staat standaard uit. Maar...voor wie dat wil....een handige feature. 😃 Komt toch al regelmatig voor bij sommige Simyo klanten, dat ze denken op hun Wifi te zitten maar door de lousy verbinding doodleuk op 3G / 4G zitten.


Tijd om over te stappen naar Android de Leon?:P:8


Geen complete wartaal spreken nu, hè! :@:P

Kijk en dit is nou weer es heel aardig van Appelflap maar dáár hoor je dan weer niemand over bij Asteroid :8:)

"Tot slot moet overstappen van Android naar iOS makkelijker worden via iOS 9, dankzij een aparte app genaamd Move to iOS. Hiermee kunnen draadloos contacten, berichten, foto's, mailinstellingen en zelfs apps overgezet worden van Googles besturingssysteem naar dat van Apple."

Gemak dient de mens, vooral diegenen die toch al jaloers waren. Ik verwacht de komende tijd een flinke extra Appeloogst. :)

Mensen klitten toch al zo vaak vol bewondering samen, als ze ergens zien dat iemand zijn Appletje uit zijn broekzak haalt.:P

Ik verwacht de komende tijd een flinke extra Appeloogst. :)


Bij deze ga ik je teleurstellen.
De oogst gaat dit jaar met alles teleurstellen vanwege de droogte, ook (aard)appels.
Valt me wel op hoezeer applefanboys uit alle macht met wanhoop bezig zijn om een apple aan de man te brengen.:D
En dat terwijl iedereen weet dat er wel applemoes is maar geen androidmoes.
Zou ook zonde zijn van een kwaliteitsprodukt.:D

Dus denk ik wel eens aan een reclame.....Eet je bord leeg jongen.:)🆒

Reputatie 7
Badge +9
Wel goed lezen, piepeltjes.....wifi assist staat standaard uit.


Bij Android bestaat deze feature al geruime tijd, slimme netwerkwissel heet het hier (gewoon Nederlands dus :)) Standaard staat dit ook uit.

Zouden die Appleboeren dat hebben geleend/gekocht/gejat ? (doorstrepen wat niet van toepassing is). 😃
Reputatie 7
Badge +9
Zit dat op je Swamswing, Frans? Of op alle Androidmerken? Die netwerkwissel. Nu nog een knoppie OS wissel.

geleend/gekocht/gejat ? (doorstrepen wat niet van toepassing is). :D

Zoals hieronder bedoel je? ;)

De bovenste was er al een tijdje, de onderste volgde -met een heel 'origineel' 'design' :8- pas een tijd later. Dus daar was het Koreaanse merk met de S wel erg sterk in, in copycatten.
De bovenste blijft lange tijd actueel en kan je blijvend mee voor de dag komen. De onderste wordt met de snelheid van het licht opgevolgd door elke keer nieuwe modellen, typenummers cijferreeksen en lettertjes enz.. Zo vaak dat je de draad al heel snel kwijt bent en geen enkel idee meer hebt wat je nou eigenlijk in je broekzak hebt zitten. Maar oud is het zeker.
De bovenste leg je op tafel en velen zeggen: Hey, heb je een nieuwe iPhone? :)
De onderste leg je op tafel en velen zeggen: Hey, heb je een nieuwe iPhone? :(



Fact of nonsense? Ik weet het niet. Ik neem het zekere voor het onzekere en gebruik mijn Samsung SIII alleen nog maar om tv mee te kijken op de wc. :P

http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/2015/veel-android-smartphones-onveilig-door-gebrek-aan-updates/#

Dus jullie, gauw naar de winkel voor een nieuwe KitKat of Lollipop of wat voor ander snoepgoed. Of schrijf je i.i.g. dan in voor die actie. Doen? Beloofd jongens? :P

Maar.....wees vooral blij met de telefoon of het OS waar je blij mee bent. Bottom line. :D

Ik stop 'r mee. 🆒
Zit dat op je Swamswing, Frans? Of op alle Androidmerken? Die netwerkwissel.
Je stelt de vraag aan Frans, de leon, maar ik kan je vertellen op mijn Vorige Samsung Galaxy Xcover en de Galaxy Xcover2 zat het niet op, wel op mijn huidige de Samsung Slll Neo.
Reputatie 5
Badge +10
Weet niet of het appeltje van leon ook kan maar als ik een nieuwe mobiel koop neemt hij aplicatie's vanuit de store automatisch over inclusief wifi netwerken met codes?

Vind het best wel fijn.
Scheelt een hoop instel werk
Reputatie 7
Badge +9
Het appeltje van de leon kan alles (denkt de leon :)). Als hij het niet kan vinden zit het er uiteraard wel in, maar moet ie de documentatie eigenlijk doornemen. Dat doet hij niet, hij heeft al eens geschreven dat het appeltje zonder gebruiksaanwijzing te raadplegen gewoon te gebruiken is. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Titel van topic kan gewijzigd worden in "Welk besturingssysteem (OS) gebruik jij en waarom en wat voor kritiek heb je op de concurrent en waarom?"
Alternatieve titel: Verdedig je besturingssysteem en kraak een ander af! 😃
Het appeltje van de leon kan alles (denkt de leon :)). Als hij het niet kan vinden zit het er uiteraard wel in, maar moet ie de documentatie eigenlijk doornemen. Dat doet hij niet, hij heeft al eens geschreven dat het appeltje zonder gebruiksaanwijzing te raadplegen gewoon te gebruiken is. :D
Da's mooi, ik heb precies hetzelfde met Android.. Maar dan andersom.:P:D
Reputatie 5
Badge +11

De bovenste leg je op tafel en velen zeggen: Hey, heb je een nieuwe iPhone? :)
De onderste leg je op tafel en velen zeggen: Hey, heb je een nieuwe iPhone? :(



Zo ken ik er nóg wel 1:


Huawei P8
Reputatie 1
Badge +1
Ik hoop dat mijn 5s het ook 1,5-2 jaar uitzingt.
Kijk dat is waar ik kanttekeningen zet, voor mezelf welteverstaan.
Na 2 jaar een nieuwe zit je al aan de 1650 euro bij kosten p/stuk 825. Voor mezelf trek ik een grens.....
Maar ieder zijn mening, dat respecteer ik natuurlijk.:)


Een beetje late quote response, maar je vergeet dat je qua inruil na zeg 1-2 jaar nog flink wat geld krijgt voor je oude iDevice (iPhone/iPad) als je deze via Tweakers.net of dergelijke verkoopt. De iDevices blijven heel waarde vast in tegenstelling tot Android devices.

Ik heb zelf tot nog toe ook 2x mijn iPhone 2e hands gekocht via een betrouwbare Tweaker gebruiker en dat bevalt erg goed.
Voor de mensen met Windows Phone.. Microsoft heeft vandaag groot nieuws..

Onder andere over Windows Mobile 10!!!

Bron
Reputatie 5
Badge +11
Voor de mensen met Windows Phone.. Microsoft heeft vandaag groot nieuws..

Onder andere over Windows Mobile 10!!!

Bron


Ik weet al waar het over gaat :P
Reputatie 7
Badge +9
Misschien ook wel even geinig om hier te plakken. De Leon is en blijft van de IOS.🆒 Hoe ontzettend vervelend het ook is dat het vrij gesloten is en je IOS foon nog langere tijd updates krijgt i.t.t........:P

In de laatste consumentengids stond een tevredenheidspeiling gehouden onder 7.000 gebruikers van smartphones. De criteria : zeer tevreden over prestaties, zeer tevreden over gebruiksgemak, volgende zeker van hetzelfde merk, prijs/kwaliteitverhouding, rapportcijfer. Onafhankelijk onderzoek lijkt mij.
Wel, dames en heren......het enige merk dat op alle punten (behalve de prijs dan natuurlijk) dik boven het gemiddelde scoort en een uitstekend rapportcijfer krijgt.....yep...raad maar. Blijkbaar zeer tevreden gebruikers dus. En dus ook dik tevreden met IOS, lijkt mij.
Op enige afstand gevolgd door Motorola en Nokia. Dat vinden gemiddelde gebruikers dus van hun merk smartphone, hè.? Maar misschien vind jij heel wat anders dan de andere gemiddelde gebruikers van jouw merk? De Leon vindt in ieder geval helemaal wat andere Appleflappers ook vinden van ons merk.
Maar ja, ook hier zullen de notoire IOS / Appleflapbashers wel weer snel hun antwoordje op hebben. :8 Komt er ene....Applegebruikers zijn dom, staren zich blind op hun dure phones en kopen alleen maar vanwege de naam. Kijken niet verder dan hun neus lang is......ach ja..:8.
Blijkbaar heeft men dat Apple / IOS bashen steeds weer nodig om te kiften. ;)
Even een fotootje gemaakt ter informatie voor belangstellenden . ;)🆒


En als iemand vindt dat zijn / haar telefoontje toch ook echt wel flink in de groene cijfertjes hoort.....vooral vinden zou ik zeggen. 😳
Reputatie 1
Badge +5
Ik gebruik Android, waarom omdat ik in het verleden veel tweakte en met custom roms bezig was.

Nou zou ik het eigenlijk waarom ik Android zou kiezen, tweaken doe ik niet echt meer omdat ik tegenwoordig Android niet echt meer als buggy of sloom ervaar (vroeger wel).

Misschien gewend nu tegenwoordig aan Android daarom vind ik het fijn denk ik?
En bang om iets nieuws te proberen, ios Apple niet echt fan van, dan blijft alleen Windows phone/mobile over.

Achja keuze zat gelukkig!
Reputatie 7
Badge +10
Veel Android telefoon gebruik en vooral in het Samsung straatje. Na de Samsung Galaxy S2 vol met problemen, ben ik overgestapt op een iPhone 5. En nooit meer anders 😉

Ondertussen maak ik gebruik van een iPhone 6. Ik heb nog nooit problemen met iOS gehad en zal sowieso niet zo snel meer overgaan naar een Android telefoon.

Om nu te kiezen voor een Windows Phone.. meh :8 Waarom iets nieuws proberen als het huidige goed werkt?

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +10
Ik zei vroeger ook Apple. Geen merk voor mij.
Voor verandering de iPhone gehaald, daarna kwam de iPad en bijna de MacBook.
Raar dat je gedachten kan veranderen door het gebruik van zo'n telefoon.

Bij nader inzien is Apple toch fijner dan een Android.
Misschien als ik de kans krijg dat ik toch het parade paartje ga halen. Een onePlus 2!
Maar wil mijn iPhone nog even niet vervangen.
Reputatie 7
Badge +10
Dat ging bij mij ook hard Maikel. Eerst de iPhone, daarna een iPad. Een MacBook Pro werd toegevoegd en mijn laatste aanwinst is AppleTV. Ook dit werkt heerlijk soepel met alle andere apparaten.

Nee, geen Android toestel meer voor mij en al helemaal geen Samsung. Al zweer ik wel bij de wasmachines van Samsung 😉 Wellicht omdat deze niets te maken hebben met de Android software 😛
Reputatie 7
Badge +9
iOS nog onveiliger dan Android

Het is een veelgehoord argument tijdens verhitte discussies over mobiele besturingssystemen: "Android is minder veilig dan iOS". Maar twee security bedrijven testten apps op beide platformen en concludeerden dat beide systemen ongeveer even onveilig zijn. Android wint het zelfs nipt van iOS.

Lees het hele verhaal hier.

Bron: webwereld.nl
Reputatie 5
Badge +10
Schokkend.

Als je hoort dat het langer duurt voordat een app bij Apple in haar store wordt geaccepteerd dan bij Google!
Reputatie 7
Badge +9
Al zweer ik wel bij de wasmachines van Samsung 😉 Wellicht omdat deze niets te maken hebben met de Android software :P

Meen je dat, Angela?:S Er moest hier laatst een nieuwe wasmasjien aangeschaft worden. Even van afstand naar die Samsung flipperkasten gekeken met die schermpjes. Geloof me, die rollen echt van dezelfde band als hun telefoons. En als Kim Jun achter de lopende band z'n dag es niet heeft, dan heb je goed kans dat 'ie de software van de wasmachine in een telefoon heeft gedouwd of andersom. 😛. Veel verschil in werking tussen die twee was er eigenlijk sowieso toch al niet. :D

Schokkend.



Zow hey....jij bent ook snel van je stuk te brengen zeg door het eerste het beste stukkie..Kom op nou. :8

Kijk gewoon even verder dan je geinige mopsneusje lang is.;)

En voor de rest is het....yeah right met dit artikeltje .🆒
Reputatie 4
Badge +8
ik ben geschokt...

tsjonge jonge.....


wat een ellende allemaal....

de wereld gaat naar de kloten en jullie hebben het over android en ios.


kom op zeg...

get a life.


avond avond

Reageer