Leuke poll! 😃 Ik eigenlijk altijd op de pc, tenzij ik ergens rondwandel en ik even snel iets moet controleren. Dan doe ik dat nog wel 's op mijn mobiel (Samsung Galaxy S7).
Groetjes,
Jihane
Zoals
ik kijk het forum eigenlijk niet op mijn telefoon? Waarom eigenlijk niet? Op de een of andere manier vind ik dit ‘gedoe’.
Op werkdagen heb ik, zeker nu ik vanwege de huidige situatie thuis werk, het forum open staan op mijn werklaptop (off topic: helaas een Windows 10 machine, wel top-of-line), maar in mijn vrije tijd, zoals nu, bekijk ik het forum op mijn iPad.
Zit nu ook hier via mijn iPad.Â
Kijk sowieso niet zo heel erg vaak hier. Nu is er echter even een ‘corona-opleving’. Zal tijdelijk zijn, voor zo lang als het duurt.Â
Ja,
Maar nu met de corona crisis zit ik er ook weer veel meer op.Â
Yep...forummoe...klopt. Begint nu weer een beetje, merk ik. Zo lang er actie is, ben ik er nog bij.
Hey de leon en RicoK,
Â
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom het gedoe is op de mobiele telefoon. Gaat het dan om de navigatie?
Â
Groetjes,
Ouael
Hoi de leon en RicoK,
Â
Ja ik kan me goed voorstellen dat het wat onhandig is op de telefoon. Ik zit zelf ook alleen achter de PC op het forum, ook al kan ik wel met 2 vingers typen.Â
Â
Groetjes,
Tessanne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.