.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45994 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Maikel.twinnie, het is natuurlijk een beetje mijn plicht om voor Ilias te zorgen en hem zo goed mogelijk te helpen om een goede moderator te worden. Als hij dat straks in z'n vingertjes heeft, verdwijnt die zorg ook direct hoor :P

@Ilias, ik heb mega lang gezocht naar een mede-nerd. Natuurlijk ben ik dan extra blij met zo'n exemplaar als jij 😉
Reputatie 7
Badge +9
het is natuurlijk een beetje mijn plicht om voor Ilias te zorgen

Ilias boft maar 😃
Reputatie 3
Badge +5
Hoi maikel.twinnie,

Aangenaam kennis met je te maken! Enorm leuk dat we nu al iets hebben gevonden wat we gemeen hebben met elkaar! Hierbij zijn Angela en jij dus mijn mede-nerdjes! Ik hou vooral van informatieve boeken. Filosofische, sociologische en politieke boeken. Heerlijk als ik eenmaal begin met lezen en hoe je die informatie kan toepassen in het alledaagse leven! Ik kijk er naar uit om jou beter te leren kennen op het Forum.

Angela doet het echt prima als mijn mentrix! Alles loopt vlekkeloos en ik verwacht dat het zeker zo zal blijven gaan.

@Angela, je bent geweldig! Ik ben ook zeker blij met een mede-nerd naast mij op kantoor! Correctie: Über-nerd! 🆒
het is natuurlijk een beetje mijn plicht om voor Ilias te zorgen

Ilias boft maar :D

Wist je dat mij dat niet verbaast.

Oops verkeerde topic, sorry.....🆒;)
Reputatie 7
Badge +9


Oops verkeerde topic, sorry.....🆒;)


Ego te absolvo 😉


Ego te absolvo ;)

.......... a peccatis tuis in nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti. Amen." 🆒
Reputatie 7
Badge +10
het is natuurlijk een beetje mijn plicht om voor Ilias te zorgen

Ilias boft maar :D

Wist je dat mij dat niet verbaast.

Oops verkeerde topic, sorry.....🆒;)


Ergens voel ik de need om een mama-moderator te zijn denk ik 😛
Reputatie 7
Badge +9
Een moederator dus :S
Reputatie 3
Badge +5
Latijn! Dat is lang geleden zeg. Heb ik als een blok laten vallen toen ik van de 3e klas naar de 4e klas ging. 😛

Een moederator (HAHA) is wel nodig met Ilias in de buurt. Ik ben nog al drukjes en impulsief. Met een mama als Angela in de buurt komt dat zeker nog steeds niet goed. Stiekem kan ze me niet aan. Arme mama.
Latijn! Dat is lang geleden zeg. Heb ik als een blok laten vallen toen ik van de 3e klas naar de 4e klas ging. 😛

Een moederator (HAHA) is wel nodig met Ilias in de buurt. Ik ben nog al drukjes en impulsief. Met een mama als Angela in de buurt komt dat zeker nog steeds niet goed. Stiekem kan ze me niet aan. Arme mama.

En dan heet je ook nog....Godismijngetuige. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Een moederator dus :S

Hahaha, goed gevonden!

@Ilias, wacht maar 😉 Ook jou krijg ik in het gareel.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Met veel plezier stel ik me aan jullie voor als een splinternieuw deel van het Simyo Social team! Mijn naam is Jihane, ik ben 24 jaar oud, en ik studeer neuropsychologie aan de UvA. Ik ben bijna klaar met het laatste, en ook bijna klaar met het een-na-laatste. Ik ben bijna 25! (Is een quarter-life-crisis een ding? Moet ik me daar zorgen over gaan maken? Ik hoop het niet.)

Ik heb een idealistische ziel en ik ben ervan overtuigd dat het beter is om je over zo min mogelijk dingen zorgen te maken. Hakuna matata! In mijn eigen pogingen om de wereld ietsjes beter te maken hou ik me lekker veel bezig met sociale zaken, zoals het feminisme en politiek in ’t algemeen. Dat klinkt allemaal meteen filosofisch en ingewikkeld, maar het komt er gewoon op neer dat we allemaal lief voor elkaar moeten zijn 😃 Verder hou ik ook van warme dagen, fijne muziek, goede boeken, grappige series, interessante mensen, en het hebben van lievelings-dingen. Mijn lievelingsfilm is Vicky Cristina Barcelona; mijn lievelingsboek is The Unbearable Lightness of Being, en mijn lievelingsband is Fun.

Ik zit nog niet bijster lang in het Simyo-team, maar ik ben enorm enthousiast over de mensen, de sfeer, en het bedrijf in het algemeen. Ik ben hier altijd met veel plezier! Zo hoop ik ook bezig te gaan met het Forum: met enthousiasme en plezier. Ik kijk ernaar uit om vragen te beantwoorden, maar natuurlijk ook om gezellig met jullie te kletsen.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Ein-de-lijk! Na weken met alleen mannen om me heen en praten over voetbal en auto's, is het nu tijd voor een dame. Iemand om de suffe (en vooral vrij complexe) dingen van het vrouw zijn mee te bespreken 😉

Welkom Jihane! Ik ben blij dat je er bent. Ook jij zal binnen de kortste keren een mooi plekje op het forum innemen.

Groetjes,
Angela
Ik mocht al genieten van je schrijven, Jihane (universum, heelal) op mijn 35:Pste verjaardagkaartje, en nu dus ook op het forum. Een forum waar iedereen altijd, netalsdunikkuh, bloedserieus is. Welkom en een aangename tijd op het forum en met je Simyo-collega's gewenst.

Suuk 6 ook met de studie. Ennuh Lena Olin moest ik direct aan denken toen ik de naam van het boek las.

Een quarter-life-crisis bestaat niet, wel een magnietmeedoenmethetEKvoetbaljuichpakkenoverschot...

😃
Reputatie 7
Badge +10
@Angela: Wooo! Ja! Samen kijken naar plaatjes van schattige konijnen enzo :D

@ Friesian: Haha, je verdient een high-five omdat je uitgevogeld hebt wat mijn naam betekent! Ik krijg heel vaak de vraag ("Wat betekent je naam?"), maar ik denk dat jij de eerste bent die het zelf uitgezocht heeft. Kudos! En jaaaa Lena Olin was SUPERgoed als Sabina in die verfilming! Wat vond jij van de film?

Supergroetjes,
Jihane
Persoonlijk kijk ik liever naar actiefilms met een komisch tintje. De film op zich herinner ik me niet echt goed, maar ik weet nog dat op een gegeven moment Lena Olin de plaat poetste.....ik bedoel natuurlijk een spiegel, haha je weet denk ik wel wat ik bedoel. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Jihane,

Fijn dat je jezelf zo uitgebreid hebt voorgesteld.

Een pittige studie denk ik die je nu volgt, fijn dat je in het laatste stadium zit en ik hoop dat je het succesvol afrondt!

Ik moet heel ver terug in mijn herinnering..... maar op mijn 25e had ik geen crisis, dat stelt je misschien extra gerust 🙂.

Op de volgende meet-and-greet meeting hoop ik persoonlijk kennis met je te maken (en met de andere nieuwe moderators).

https://www.youtube.com/watch?v=nbY_aP-alkw (ik kan deze niet uploaden - Er is iets misgegaan, waarschijnlijk is deze content niet toegestaan door de beheerder).

@Angela: de nieuwe haak- en breiwerkjes al besproken? 😃
Reputatie 7
Badge +10
@Franswon, wat gek! Ik heb het ook nog even voor je geprobeerd, maar ik krijgt het filmpje er ook niet op. Verder denk ik niet dat Jihane het type haak/brei-meisje is 😉 Maar, ik doe geen aannames, laten we haar reactie hierop eens afwachten!
Verder denk ik niet dat Jihane het type haak/brei-meisje is 😉
Wanneer jongedames hetzelfde zijn als Angela dan zal het wel gaan, denk ik, over het magnietmeedoenmethetEKvoetbaljuichpakkenoverschot en anders over punniken. Dat kan natuurlijk wel als brei en haak afvalt. 😃
Hoi Jihane,

Welkom bij het social team van Simyo en ook bij het forum. Uit ervaring weet ik dat je veel kan leren van onder andere Moederator Angela 😉 Maar die is volgens mij wel heel druk om Ilias in het gareel te houden :D

In ieder geval veel plezier 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jihane,

Welkom bij het social team van Simyo en ook bij het forum. Uit ervaring weet ik dat je veel kan leren van onder andere Moederator Angela 😉 Maar die is volgens mij wel heel druk om Ilias in het gareel te houden :D

In ieder geval veel plezier :)


Ik heb een speciaal plekje voor Jihane in mijn agenda gereserveerd. Dan zit Ilias bij de oppas 😛
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Jihane!

Mag ik je dan als iets 'veteraan' van het Simyo Forum van harte welkom heten 😛.

Het wordt een hele gezellige boel zo. Moederator Angela gaat het lastig krijgen. Raytje heeft 't al helemaal door 😉.

Angela, wist je trouwens dat de oppas ontslag wilt indienen? Ze is in een paar dagen al grijs geworden. Ik ben niet te temmen helaas 🆒 (Ja, ik ben er hartstikke trots op :D)
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ilias, VANAD heeft nog genoeg oppassers (m/v), ze vinden wel een passende voor je 😃
Reputatie 3
Badge +5
Halowa Franswon!

I doubt it! Ik accepteer bij deze de challenge. De vergrijzing zal dan alleen maar versnellen. Da's niet gunstig. Arme oppassers 😛
@Angela

Ik meen dat ik nog een paar sporen heb liggen uit de tijd dat ik pony reed. Tis mar dah duh gij het weet....
😃

Reageer