Hoi allemaal,
Na 3 jaar bij Simyo en dus ook bijna 3 jaar op het forum, is het voor mij tijd om afscheid te nemen. Zoals sommige van jullie weten verwacht ik in september mijn eerste kindje. Vanaf 28 juni heb ik vakantie met daarop aansluitend mijn zwangerschapsverlof. Na mijn verlof zal ik niet meer terugkomen bij Simyo. 27 juni zal dus mijn laatste werkdag zijn!
Ik woon nogal een flink stuk van het kantoor vandaan en de reistijd is altijd een 'dingetje' geweest. Met een kleintje thuis is dit alles behalve ideaal. Daarom heb ik een tijdje terug besloten om mijn werk dichter bij huis te gaan zoeken.
Wat ik precies ga doen weet ik nog niet, maar ik heb genoeg tijd om dit rustig uit te zoeken :)
Ik heb het al die tijd enorm naar mijn zin gehad bij Simyo en hier op het Simyo Forum. Bedankt voor de leuke gesprekken die ik met sommige van jullie heb gehad. Bedankt voor de gezelligheid en ook voor de kritische vragen! Ik ben blij en trots dat ik dit onderdeel kon zijn van het moderatie team en dat ik het forum in een nieuw jasje heb mogen steken vorig jaar. Ik zal Simyo altijd een warm hart toedragen en ga iedereen missen!
Groetjes,
Angela
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.