.

Time to say goodbye..


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Na 3 jaar bij Simyo en dus ook bijna 3 jaar op het forum, is het voor mij tijd om afscheid te nemen. Zoals sommige van jullie weten verwacht ik in september mijn eerste kindje. Vanaf 28 juni heb ik vakantie met daarop aansluitend mijn zwangerschapsverlof. Na mijn verlof zal ik niet meer terugkomen bij Simyo. 27 juni zal dus mijn laatste werkdag zijn!

Ik woon nogal een flink stuk van het kantoor vandaan en de reistijd is altijd een 'dingetje' geweest. Met een kleintje thuis is dit alles behalve ideaal. Daarom heb ik een tijdje terug besloten om mijn werk dichter bij huis te gaan zoeken.

Wat ik precies ga doen weet ik nog niet, maar ik heb genoeg tijd om dit rustig uit te zoeken :)

Ik heb het al die tijd enorm naar mijn zin gehad bij Simyo en hier op het Simyo Forum. Bedankt voor de leuke gesprekken die ik met sommige van jullie heb gehad. Bedankt voor de gezelligheid en ook voor de kritische vragen! Ik ben blij en trots dat ik dit onderdeel kon zijn van het moderatie team en dat ik het forum in een nieuw jasje heb mogen steken vorig jaar. Ik zal Simyo altijd een warm hart toedragen en ga iedereen missen!



Groetjes,
Angela

16 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Bye bye..... wens je heel veel geluk en gezondheid toe in de toekomst😘
Verwacht nog wel een berichtje op dit forum rond september😉
Ik wist het al en kan het zeer zeker begrijpen maar...

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Ga je missen..

Uiteraard veel plezier met je kerverse gezinnetje straks. 👨👶👧

Ik zeg geen doei maar wel tot ziens

😘
Reputatie 7
Badge +7
Veel geluk met de kleine, en je verdere carriere (welke kant die ook op gaat).

We verwachten tzt wel een foto oid.
Reputatie 6
Badge +4
Als jouw opvolger wist ik dit uiteraard ook al. Ook ik ga je heel erg ga missen! Na je verlof vind je ongetwijfeld een superleuke baan waarbij je minder hoeft te reizen 🙂

Bye bye..... wens je heel veel geluk en gezondheid toe in de toekomst😘
Verwacht nog wel een berichtje op dit forum rond september😉


Dat verwacht ik ook ! 😃
Reputatie 7
Badge +10
Heel erg bedankt 🙂 Een foto weet ik niet, maar in ieder geval een berichtje via Thomas of 1 van de andere moderators!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Angela, ook ik wist al van je plannen, kom je ook nog even hier -openbaar- het allerbeste wensen. Enne....zomedadelijk veel geluk met jullie nieuwe wereldburgertje. Het ga je goed. Je was een leuke moderator.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi De Leon,

Wat leuk om je berichtje nog even te zien hier 🙂 Bedankt voor de gezellige gesprekken over de jaren heen en voor je leuke woorden 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Lieve Angel, jammer dat je gaat. Supergeweldig altijd dat je me chineserige avonturen altijd heb gevolgdt. Je heb altijd leuk aangemoddert hier. Supergeweldig allemaal.
Gaat helemaal goed komen met je babies. Ik heb zelf 10 -11 maanden bij me veenendaalse moeder gezeten en toen ze me zat werdt, stond ik in een wip buiten. nu legt ze wel vaak dwarsover op de bank te leggen maar dat komt eigenlijks van de flessen Sjaardonnee. Niet door mij toenindietijd.
Angel, het ga je goed en waarschijnlijk zie we mekaar in 2028 weer. ☺️
Reputatie 6
Badge +5
Mooie woorden, L.Rozewater! Angela, hartstikke bedankt voor de leuke samenwerking het afgelopen jaar 🙂 Een nieuwe baan vinden die wat dichter bij huis is moet helemaal goed komen.

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +10
Ook jij bedankt, L.Rozewater! Ik heb al die tijd genoten van je fiets-avontuur en verhalen over je tijd in Veenendaal 😉 Succes met al je verdere avonturen en ik hoop dat je ze met Simyo blijft delen!

@Niels, jij ook bedankt voor de fijne samenwerking!
Reputatie 3
Badge +5
Angela, heel erg bedankt voor alles. Je gaat zeker gemist worden! Veel plezier en succes in een nieuwe job maar voor nu, lekker rustig aan doen 🙂
Reputatie 6
Badge +4
Nogmaals bedankt Angela voor je gezellige en ook informatieve bijdragen op het forum van Simyo, je bent een leuke, hartelijke Simyovrouw.
Proficiat met de komst van de baby, ik wens je een mooi leven toe samen met je man en de baby en succes met vinden van een nieuwe baan, maar eerst thuis genieten.

🏵️Groetjes van Frida
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nielsiejjj92 & Frida,

Ook jullie bedankt voor jullie lieve woorden! Ik ga heerlijk genieten van m'n vrije tijd en inderdaad lekker de rust nemen. Zo kunnen we straks fris genieten van onze kleine meid :)

Groetjes!
Reputatie 5
Badge +6
Wow, dat is wel gek dat dé Angela niet meer bij Simyo gaat zijn.
Bedankt voor het introduceren bij Simyo en alle communicatie.
Ik heb mede dankzij jou heel veel geleerd bij Simyo en bedrijven in het algemeen!
Proficiat met je baby en veel succes bij je nieuwe werk wat dat dan ook mag zijn.

Groet Paul
Reputatie 6
Badge +4
@ PaulH Het is voor ons ook nog heel raar allemaal zo zonder Angela op het Forum! Namens Angela heel graag gedaan natuurlijk. Ik verwacht dat ze na de bevalling nog wel iets van zich zal laten horen, dus stay tuned. 🙂
Reputatie 5
Badge +5
Hallo allemaal!

We onderbreken deze uitzending voor een superleuk bericht!

Op 21 augustus is onze Angela moeder geworden van Djéla Janoa de Valk. Moeder en kind maken het goed en ze zijn erg aan het genieten met z'n drieën. Ondanks dat Angela haar forum-kindje ook erg mist, zal ze nu haar handen vol hebben. 😃

Groetjes van Angela!

Els

Reageer