.

Tijd voor weer een feestje!?

  • 22 December 2015
  • 20 reacties
  • 338 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9


20 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Zo, die is scherp Scotsman! Hartelijk bedankt voor jouw bijdrage 😳. We gaan het feestcomité maar weer even bij elkaar roepen 😉.
En ik hoorde vanmorgen op het radio nieuws dat jullie voor de 6e keer zijn uitgeroepen tot de beste provider aldus de consumenten bond.

Dus wederom van harte allemaal :D

Reputatie 7
Badge +9
Goed zo lui! Gefeliciteerd maar weer! Dit is terecht verdiend.
Ik denk dat het alles te maken heeft met dat jullie een kleinere player op de markt zijn met betrokken medewerkers die innovatief aan het werk zijn. En jullie werken op een goede manier aan klantenbinding en luisteren naar jullie achterban. Goed bezig.
Reputatie 7
Badge +10
Hiep hiep.. ! Heel erg bedankt voor de felicitaties. We hadden het niet gekund zonder al onze geweldige klanten! Dus hoera voor jezelf 😃

@Alex, waar is de taart wat betreft de 20.000 topics?

Groetjes,
Angela
Applaus voor je zelf 😃
Reputatie 5
Badge +10
Huh? Ik lees mijn naam. Oh je wil taart Angela? Stiekem is het wel een mooie mijlpaal. Maar heb jij deze week en vorige week niet ook al van taart kunnen genieten op kantoor? 'Beste mobiele provider', nieuwe Vriendendeal staat online...

Maar nu even zonder dollen. 20.000 topics is wel heel mooi. Ik weet nog goed dat we in 2011 dagenlang zaten te wachten op nieuwe topics en reacties, omdat het forum toen nog niet ontdekt was door de grote menigte.

Nu hebben we inmiddels alweer meer dan 20.000 topics, bijna 100.000 reacties en ik verwacht dat we volgend jaar ook het 30.000ste forumlid mogen verwelkomen. Party party! 😃
Reputatie 7
Badge +9
het 30.000ste forumlid :D

Maar goed dat jullie die niet allemaal over de vloer hebben gehad. Door het vele even binnen en snel weer buiten lopen, zou het tapijt tot op het beton versleten zijn. 😳
Reputatie 7
Badge +10
Huh? Ik lees mijn naam. Oh je wil taart Angela? Stiekem is het wel een mooie mijlpaal. Maar heb jij deze week en vorige week niet ook al van taart kunnen genieten op kantoor? 'Beste mobiele provider', nieuwe Vriendendeal staat online...

Maar nu even zonder dollen. 20.000 topics is wel heel mooi. Ik weet nog goed dat we in 2011 dagenlang zaten te wachten op nieuwe topics en reacties, omdat het forum toen nog niet ontdekt was door de grote menigte.

Nu hebben we inmiddels alweer meer dan 20.000 topics, bijna 100.000 reacties en ik verwacht dat we volgend jaar ook het 30.000ste forumlid mogen verwelkomen. Party party! :D


Er is altijd taart en lekkers als ik niet op kantoor ben.. Not fair 😞
Reputatie 7
Badge +9
Gefeliciteerd Simyo met dit geweldige resultaat, de 6e keer beste mobiele provider, dit moet uniek zijn.




Er is altijd taart en lekkers als ik niet op kantoor ben.. Not fair :(


Iets meer op kantoor zijn Angela! 🙂


Er is altijd taart en lekkers als ik niet op kantoor ben.. Not fair :(


Iets meer op kantoor zijn Angela! :)

Optie 2..
Je bestelt een kok met een omelette siberienne en een illusionist.
Ter info een illusionist is zo iemand die dames doet schrikken wanneer ze bijvoorbeeld plotseling geheel onverwacht een spin op de hand voelen en dan oerend hard gillen, IIIIIIEEEK !:P:D
Dan heb je een beetje een beeld.:)

Die kok en illusionist komen dus aandraven met een omelette siberienne, lampen gaan uit illusionist zet de omelette in vlam. (Flamberen dus)
Porties goed verdelen daarna dan heb je niet alleen iets lekkers maar ook een geweldige show gearrangeerd.
Reputatie 7
Badge +10
Gefeliciteerd Simyo met dit geweldige resultaat, de 6e keer beste mobiele provider, dit moet uniek zijn.




Er is altijd taart en lekkers als ik niet op kantoor ben.. Not fair :(


Iets meer op kantoor zijn Angela! :)


Bijna weer Franswon! De aankomende 2 weken nog even fiks klussen, dan snel verhuizen en dan genieten van 2 weken vakantie. Welverdiend al zeg ik het zelf 😉 Daarna ben ik weer 40 uur aanwezig!
Reputatie 5
Badge +10


Bijna weer Franswon! De aankomende 2 weken nog even fiks klussen, dan snel verhuizen en dan genieten van 2 weken vakantie. Welverdiend al zeg ik het zelf 😉 Daarna ben ik weer 40 uur aanwezig!


Oh dus over 2 weken ook iedere woensdag op kantoor aanwezig, Angela? 😛
Reputatie 7
Badge +10


Bijna weer Franswon! De aankomende 2 weken nog even fiks klussen, dan snel verhuizen en dan genieten van 2 weken vakantie. Welverdiend al zeg ik het zelf 😉 Daarna ben ik weer 40 uur aanwezig!


Oh dus over 2 weken ook iedere woensdag op kantoor aanwezig, Angela? :P


Euuhm, thuis aanwezig is ook aanwezig right? 😛
Reputatie 5
Badge +10
Mijn oude voetbaltrainer zei altijd: 'aanwezig zijn, is niet hetzelfde als trainen'

Houd dat maar in gedachte 😉
Reputatie 7
Badge +10
Dat is er één voor op een tegeltje Alex 😉
Bij deze :D

Reputatie 5
Badge +10
Nou we het over tegeltjes hebben. Dan heb ik nog geen goed gezegde over werk als er iemand zegt dat je iets sneller moet doen! "Niet het vele is goed, maar het goede is veel!"

@Simyo Team,
Kan er iemand even een getal produceren wat mij kan vertellen hoeveel topic's en reactie's er per dag worden gegeven of aangemaakt.
Daar ben ik nu wel erg nieuwsgierig naar!
Reputatie 5
Badge +10
Hey maikel.twinnie,

Hier zou ik even in moeten duiken, maar ik kan wel de statistieken van vorige week met je delen. Dat geeft ook wel een leuk beeld.

Periode 21/12 t/m 27/12

- 657 berichten geplaatst
- 91 topics gestart
- 17 topics verplaatst
- 69 topic titels aangepast
- 76 reacties gemarkeerd als antwoord

We hebben best wel veel statistieken 🙂 Leuk om te weten?
Reputatie 5
Badge +10
Dus gemiddeld komen we 13 vragen per dag binnen op het forum.
Maar we geven op een dag 93 reacties.

Ik had het idee dat het forum minder gebruikt ging worden.
En als forum helper vroeg ik mij dus af hoeveel topics of reacties er per dag komen.


Hopelijk nog meer topic's in het nieuwe jaar.
Reputatie 6
Badge +10
Ik had het idee dat het forum minder gebruikt ging worden.
En als forum helper vroeg ik mij dus af hoeveel topics of reacties er per dag komen.


Laten we hopen dat dit niet het geval is! Ondanks dat klanten niet zelf een vraag stellen, vinden ze vaak toch al antwoord op hun vraag via het Simyo forum 🙂. Dat is natuurlijk iets waar we met z'n alle trots op mogen zijn.

Reageer