.

Beantwoord

Simyo is echt supergeweldig



Toon eerste bericht

275 reacties


Heb je ook kersteieren?

Ik heb ze niet, maar iemand anders wel. :)

Reputatie 7
Badge +9
Ik vrees dat dat niet klopt franswon, je zet J.R. weer voor een dilemma.
Je hebt....
- Vrije uitloop eieren
- Vrije uitloop kippen

Gaan die ieder hun eigen weg dan heb je een groter probleem, de kluts kan ergens anders liggen..:(

Wat was er het eerst? De kartonnen doos, het ei, de kip, de kluts of L.Rozewater?
Ik vrees dat je gemakkelijker een paasei vindt dan de kluts. :)


Rozenwater is al heel oud, het werd al gebruikt ten tijde van de dynastie van de Sassaniden, het koningshuis van het Perzische rijk van de 3e eeuw tot de 7e eeuw. Waar ik L. Rozewater moet plaatsten is niet geheel duidelijk, maar we mogen aannemen dat zijn ontstaan veel recenter was. Linksdraaiend Rozewater (L-Rozewater) is namelijk pas in de dertiger jaren van de vorige eeuw ontdekt toen een speciale kluts werd ontwikkeld om L-Rozewater van R-Rozewater (inderdaad, rechtsdraaiend Rozewater) te scheiden.
Kippen (en vogels in het algemeen) zijn veel ouder, en hun eieren ook. Elke kip komt uit een ei, en eieren met een harde schaal ontstonden al veel eerder in het evolutionaire proces. De eerste vogels verschenen in het Trias, zo'n 251 tot 199 miljoen jaar geleden. Hun directe voorouders waren dinosauriërs waarvan bekend is dat zij eieren legden. De vraag wat het eerst kwam: het ei, de kip of L. Rozewater met zijn kluts is daarmee op wetenschappelijke wijze beantwoord.
Waar ik L. Rozewater moet plaatsten is niet geheel duidelijk, maar we mogen aannemen dat zijn ontstaan veel recenter was.

De vraag wat het eerst kwam: het ei, de kip of L. Rozewater met zijn kluts is daarmee op wetenschappelijke wijze beantwoord.

Humm, interessante aangenomen wetenschap. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ei Ei...... 😃
Reputatie 7
Badge +9
Ei Ei...... :D

Aha, ik hoor dat mijn hooggeleerde collega Prof. Sickbock tot de schare van forumleden is toegetreden?

Reputatie 7
Badge +9
Wat u tot nu toe hebt aangehoord was slechts onwetenschappelijk broddelwerk van enige primitieven.
Beste prof. Sickbock,

Wilt u zo vriendelijk zijn om zich voor te stellen in dit topic? Anders geraakt dit topic off topic.
Reputatie 7
Badge +9
Primitieveling, tot in Schotland kent men mij, voorstellen.... stel je voor
Dat deed ik dus ! En de naam is Friesian.
Reputatie 5
Badge +9
@Friesian Ik dacht je 't Paerdjuh heette?

😛
@Friesian Ik dacht je 't Paerdjuh heette?

:P

Dat kan gebeuren Caspar, niemand is volmaakt.
😛
Reputatie 5
Badge +9
Hahaha. Nee je hebt gelijk. Gelukkig maar, dat niemand volmaakt is 😛
Reputatie 5
Badge +2
[quote=Scotsman][quote=L.wonen best veel Chinezen. Woont je moeder in Veenendaal in Chinatown? Dan is het bellen vanuit China zelfs gratis.[/quote

Beste mensen, graag in de toppik blijven, het is voor een goedwillend mens niet meer te volgen anders hier.

@Scotchman...weet jij toevallig wat de Symio tarieven in Veenendaal zijn als me moeder niet in Chinatown aldaar woondt maar net dr buiten? Om de hoek. Op de Knekeldijkseweg 217A woondt ze? Tenminste voor zover ik weet dan...
Is dat nou lokaal of internationaal? Ik snap niks van die ondoorzichtige tariefen van Symio. Superverwarrend allemaal.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb het even voor je nagekeken maar de Knekeldijkseweg ligt midden in de Veenedaalse wijk Knekelland, van oudsher het centrum van de Nederlandse knekel- been- en bottenverwerkende industrie. Het blijkt dat iedereen die een zogenaamde "bone phone" gebruikt gratis kan bellen met mensen in Knekelland. Nu weet ik niet of er in China makkelijk aan een bone fone te komen is.

Reputatie 5
Badge +2
Superaardig, Scotchman dat je het uitgezochdt hebt. Ik heb die mevrouw Toll Free (rare naam vond ik al, dus ik had al twijfels) onderaan die advertentie gebeldt en die was erg onaardig. Heb het haar zo goed mogelijk in het Chinees uit proberen te leggen maar ze zei iets van 'Pis Of' op een gegeven moment. Sorry maar ik hoefde echt niet op de poepton, dus de horen er maar op gekwakt dan. :? Schiet niet op zo.
Reputatie 7
Badge +10
Er staat nog een ander nummer voor mevrouw Illi-nois. Heb je haar al eens een belletje gegeven?
Reputatie 7
Badge +9
Silly noise zal het wel zijn 😃
Reputatie 7
Badge +10
Dat zou heel goed kunnen 😉 Krijg je wellicht een 'in gesprek toon'.
@L.Rozewater, misschien kweek je narcose? Dat zijn volgens mij ook prachtige blommen.
Ik zie ook een nummer staan van mevrouw J.S Group-Inc en A. Group-Inc.
Volgens mij kun je hen een sms sturen....

Of wacht bij Symio zijn premium smsdiensten geblokkeerd.
Ik hebb dus nix gezecht. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
@Friesian,

Narcose kan je toch niet kweken? Ik denk dat je narcisme bedoelt 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Misschien is zijn telefoon kapot. Omdat hij de "horen erop gekwakt' heeft. Gelukkigen kun je ook faxen
Angela,

Als de heer L.Rozewater een belletje geeft aan mevrouw Illy-Noise dan maakt het niks uit of de kwak of de horen kaduukowitsch is. Trouwens in sjanghaaijjjjjjjj zit op elke hoek van een container een erkende IOS, Android, Windows en Iphone beun de haas dus dat kan geen probleem zijn.

Zou het kunnen dat een goej meiskuh uit Veenendaal ff wat moederkuhraturverlof nodig heeft om in een hangmat wat bij te komen van alle dilama's? :)

Mijn tip ga ff naar de blauwe buren en vraag of Naomi die haar hart heeft verpand aan L. samen met jou, Jihane met haar kleine handjes en nog enkele meer Simyo dames de meel en moeders Rozewater ff brengt naar L. .
Dan is alles in 1 keer opgelost, nationaal, internationaal en buiten territoriale wateren.

Wie weet krijgen jullie een rondleiding van hem en Sjanghaaijjjjjjse kruidenthee.
Reputatie 5
Badge +8
Hee Friesian.

Je hebt gelijk. We hebben Angela meteen een week met 'moederkuhraturverlof" gestuurd. Of ze in een hangmat gaat liggen betwijfel ik, maar wie weet valt de temperatuur in Veenendaal mee 🆒
Reputatie 7
Badge +9
Djiezz, persoonlijk snap ik niet dat er inmiddels geen slotje op deze topic gezet is. Nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen. :8
Reputatie 5
Badge +8
Hahah, een topic met zo'n titel kunnen wij toch niet sluiten de leon?

Reageer