.

Beantwoord

Simyo is echt supergeweldig



Toon eerste bericht

275 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ik wou jullie toch vragen om op de topic te blijven want zo snapt niemand er meer wat van.
Nu ik terug ben in Sjanghai blijkt me fiets gestolen te zijn. Dus 2026 gaat het niet worden.
Dus wou ik graag antwoordt op me vraag. Hoe lang blijft me abonoboment nu geldig?? :?
Kan ik in China me moeder in Veenendaal bellen want zij woont in Nederland en das dicht bij jullie, dus dat zou geen probleem moeten zijn toch?
Ik hoor graag jullie antwoordt.
Reputatie 5
Badge +2
voor de rest supergeweldig alles. ik wacht wel op een meel van jullie.
Vanwege het koude weer is er heel veel vraag naar Pizza's. Meel is op helaas, oogst viel tegen. Wat een ellende hè L.
😞
Reputatie 7
Badge +9
Vanwege het koude weer is er heel veel vraag naar Pizza's. Meel is op helaas, oogst viel tegen. Wat een ellende hè L.
:(


Havermout is een prima alternatief, kun je heerlijk porridge van maken. Alle Schotten eten dit als ontbijt. Mr Rose Water zou dit ook in China kunnen proberen. In de winkel even vragen naar 粥燕麦 (Zhōu yànmài)
Of hij vraagt - yàn mài zhōu -da kan ook. 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Nog steeds geen meel gezien. :?

Beste mensen, ik moet gaan. Me prepaid tegoed is op. Geen data's meer. 😞
Reputatie 7
Badge +9
Balen dat Simyo geen baaltje meel stuurt 😃
Tja, dur wordt wat taart gegeten bij Simyo. Zou het niet tijd worden dat ze een taartje sturen naar mr. L.? Die heb zoveel pech, ut mag hem wel eens meezitten lijkt me. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Een tompouce naar Shanghai via DHL? Niet meer eetbaar bij aankomst vrees ik.
Badge +7
Hoor ik daar pizza? 😃 Al klinkt taart ook wel lekker. Wat vind je van een Limburgse vlaai?
Reputatie 5
Badge +2
Beste mensen, ik wou jullie vragen om op de topik te blijven. Het word anders veels te verwarrend en niet meer te volgen. Het is zowiezo al lastig omdat hier in China de winter opgetreden is en we geen verwarming in onze container hebben en daardoor me wifi bevroren is, dus moet ik op me mobiel inbellen op het internet.

Dus, wat ik wou weten van Symio; is me abonoboment nog geldig in 2026? En kan ik lokaal vanuit Sjanghai naar me moeder bellen in Veenendaal? Want dat is toch lokaal?
Reputatie 7
Badge +9
Beste mensen, ik wou jullie vragen om op de topik te blijven. Het word anders veels te verwarrend en niet meer te volgen. Het is zowiezo al lastig omdat hier in China de winter opgetreden is en we geen verwarming in onze container hebben en daardoor me wifi bevroren is, dus moet ik op me mobiel inbellen op het internet.

Dus, wat ik wou weten van Symio; is me abonoboment nog geldig in 2026? En kan ik lokaal vanuit Sjanghai naar me moeder bellen in Veenendaal? Want dat is toch lokaal?


Tuurlijk is dat abolument dan nog geldig, als je tenminste elke maand voldoende ping-ping naar Simyo overmaakt. Want zonder ping-ping gaat niets dat weten ze zelfs in Sjaanghaai. Wel je simsim kaart in de gaten houden want die hebben niet het eeuwige leven, zeker niet tot 2026 in China vanwege de luchtvervuiling. Je moet ook eerst je handen wassen voordat je de sim-sim uit je toestel haalt. Vooral als je daarvoor Chinees hebt gegeten zonder stokjes. En je kan vast en zeker ook lokaal naar iedereen in Veenendaal bellen want daar wonen best veel Chinezen. Woont je moeder in Veenendaal in Chinatown? Dan is het bellen vanuit China zelfs gratis.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi L.Rozewater,

Sorry dat we de draad even kwijtraakte in dit topic! Gelukkig weet Scotsman precies waar we gebleven waren. En wat hij zegt is natuurlijk weer helemaal waar 😃 Heb je nog antwoord van mij nodig en belangrijker, heb je al contact kunnen leggen met moeder in het "oh zo mooie" Veenendaal?
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben sowieso al heel lang de draad kwijt hier.:?:8
Badge +7
Ik moet toegeven dat ik ook even de kluts kwijt ben. Is er iemand die ons even kan bijpraten?
Angela en de leon zijn de draad kwijt, jij de kluts en L.Rozewater weet niet of Veenendaal bellen als Sjangnees uit Sjanghaaaaaaai lokaal is..

En 'ons', heb ik jullie bijgepraat?

@L.Rozewater.
Boor een gat in de container naar buiten, bekleed die met tempex of dupanel als het gat niet groot genoeg is. Illegaal vuurwerk heb je dan niet nodig.
Wikkel een draad om de antenne van je foon om buiten aan de antenne te koppelen via het gat.

Anders krijg je geen verbinding met de roomse partner van Symio. En loopt je batterij steeds leeg, schiet niet op als je je moeder wilt bellen....
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha, wat een heerlijke chaos hier ook. Dankjewel Friesian, we zijn bijgepraat! :D

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Hahaha, wat een heerlijke chaos hier ook. Dankjewel Friesian, we zijn bijgepraat! :D

Groetjes,
Jihane


Jihane, mocht je ooit naar China willen reizen om de heer Rozewater in zijn container met een bezoekje te vereren om hem een nieuwe simkaart te overhandigen waarmee hij gratis naar Chinatown in Veenendaal kan bellen, zorg er dan eerst voor dat je je naam verandert. Jihane in het Chinees betekent namelijk zoiets als "oh wat heb ik honger" (饥寒哦)!
Reputatie 5
Badge +9

Jihane, mocht je ooit naar China willen reizen om de heer Rozewater in zijn container met een bezoekje te vereren om hem een nieuwe simkaart te overhandigen waarmee hij gratis naar Chinatown in Veenendaal kan bellen, zorg er dan eerst voor dat je je naam verandert. Jihane in het Chinees betekent namelijk zoiets als "oh wat heb ik honger" (饥寒哦)!


Nou Jihane, dat wordt lekker veel eten in China 😃
Zeg lui, waar zijn jullie in heemelsch naam mee bezig..?

Eerst gaat de de goeje, "oh wat heb ik me toch een honger, Jihane gewapend met een simkaart naar de onfortuinlijke heer Rozewater. Maar potvis nog eens aan toe het allerbelangrijkste wordt vergeten.
Kan ze weer terug om de meel te brengen.
Neem voor 1 keer eens mijn advies ter harte. :);)
Maak nog ff de resterende meel voor 20026, het grootste werk is al gedaan, dan heeft hij er genoeg tot 2026, denk ik.
En laat het haar meenemen, niet vergeten om het aan te geven bij de doewaane.

Reputatie 7
Badge +10
Geen zorgen, Friesian! Meneer Rozewater krijgt zijn meel wel 😉 Haha

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +2
[quote=Samantha]Ik moet toegeven dat ik ook even de kluts kwijt ben. Is er iemand die ons even kan bijpraten?[/quote

He he eindelijk es iemand die ook vind dat er bijgepraat moet worden. Ben ook onderhand door alle bemoeienisen het probleem en de kluts helemaal kwijt,

@Fiesejan en Scotchman, thanks voor het meedenken. Superaardig allemaal.
Reputatie 7
Badge +9
L.R.,

De kluts kan je bij het ei vinden, het ei eventueel bij de kip of de kip bij het ei, ze zijn er nog niet over uit wie er eerder was, net zoiets als de roos en het water 🙂
Ik vrees dat dat niet klopt franswon, je zet J.R. weer voor een dilemma.
Je hebt....
- Vrije uitloop eieren
- Vrije uitloop kippen

Gaan die ieder hun eigen weg dan heb je een groter probleem, de kluts kan ergens anders liggen..:(

Wat was er het eerst? De kartonnen doos, het ei, de kip, de kluts of L.Rozewater?
Ik vrees dat je gemakkelijker een paasei vindt dan de kluts. 🙂
Reputatie 7
Badge +9

Ik vrees dat je gemakkelijker een paasei vindt dan de kluts. :)


Heb je ook kersteieren? Pasen duurt nog zo lang 🙂 Kerstkluts mag natuurlijk ook, met Simyo-meel naar Shanghai moet nog net kunnen 😃

Reageer