.

Beantwoord

Simyo is echt supergeweldig



Toon eerste bericht

275 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Wat zal de leon blij zijn 🙂 en Angela natuurlijk...

Met blij bedoel ik uiteraard dat ze gewaarschuwd zijn :D


Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ik ga me vast voorbereiden 😉


Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ik ga me vast voorbereiden ;)




:8:cool:
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Simyoten, het schiet al lekker op. Zit nu ergens in noord Mongolië denk ik. Me ketting is er al 50 keer afgelopen en 30 keer lekke banden vanwegen de keitjes hiero. Schiet niet op zo.
Zit nu ergens in een internet kafeetje ergens in Ulaangom maar me beltegoed is op.
Tot ziens in Veenendaal. Mis me moeder, ook al heeft ze niks van d'r eigen laten horen. :(



Deze zag ik onderweg. Is een Mongoliese DIXI portapotti. Moest nodig naar de wc, dus effe de broek laten zakken, maar inenen had ik een heleboel boze mensen achter me aan.:? Vreemd.

мэндчилгээ
Reputatie 7
Badge +10
Dan ben je zeker hard gegaan L.Rozewater! Jammer van de tegenslagen met je fiets 😞 Niet opgeven hé!
Reputatie 5
Badge +2
Dan ben je zeker hard gegaan L.Rozewater! Jammer van de tegenslagen met je fiets 😞 Niet opgeven hé!

Dank je Angel, voor de aanmoediging.
Inmiddels fiets ik over de Chinesche Muur (niet te verwarren met dat restaurant op de Ouwezijds). Vanwege de hobbelkeien pas 5 kmeter afgelegd in 10 uur. Nog 6.000 km te gaan. Schiet niet op dus, zeker niet omdak al 4 keer door de politie eraf gehaald ben. Maar goed, ik hoop ergens in 2023 in Veenendaal aan te komen. Hoop dat me moeder er dan nog woont, liever gezegd nog legt te liggen op de bank want dat is zoon beetje het enigste dat ze doet, en dat ze nog weet wie of ik ben. Niet geheel onbelangreik.
Het berijk op me telefoon is trouwens erg slecht hier in China. Kan Simyo daar es wat aan doen? Iets met sattelieten ofzo? Hebben jullie daar al aan gedacht! Aan die mogelijkheid?
Reputatie 7
Badge +10
Dat is lang geleden L.Rozewater! Wat leuk dat je hier weer een voortgangsrapport komt geven over je fietsavontuur. Wat stom dat je steeds van de muur afgehaald wordt. Ik zou zeggen, laat gewoon gaan die man! Maar, ik ben dan ook niet zo'n goede agente!

Goed idee wat betreft de satelliet! Dan wil ik wel een oranje, Simyo satelliet. Dit kost wel wat tijd, dus ik durf je niet te garanderen dat er voor 2023 een mogelijkheid bestaat.
Reputatie 7
Badge +9

Goed idee wat betreft de satelliet! Dan wil ik wel een oranje, Simyo satelliet. Dit kost wel wat tijd, dus ik durf je niet te garanderen dat er voor 2023 een mogelijkheid bestaat.


2023 moet kunnen voor wat de tijd betreft, of het spaarvarkentje van Simyo genoeg geld bevat....

De kosten van één satelliet, inclusief lancering, lopen al gauw op tot honderden miljoenen euro's. Het bouwen van een satelliet, afhankelijk van de grootte, duurt gemiddeld 30 maanden. De levensduur kan variëren tussen de 12 en 15 jaar, afhankelijk van hoe snel de brandstof van de bijsturende raketjes op is.

Ik denk dat de kleur weinig uitmaakt op het totaalbedrag 🙂
Dan ben je zeker hard gegaan L.Rozewater! Jammer van de tegenslagen met je fiets 😞 Niet opgeven hé!

Dank je Angel, voor de aanmoediging.
Inmiddels fiets ik over de Chinesche Muur (niet te verwarren met dat restaurant op de Ouwezijds). Vanwege de hobbelkeien pas 5 kmeter afgelegd in 10 uur. Nog 6.000 km te gaan. Schiet niet op dus, zeker niet omdak al 4 keer door de politie eraf gehaald ben. Maar goed, ik hoop ergens in 2023 in Veenendaal aan te komen. Hoop dat me moeder er dan nog woont, liever gezegd nog legt te liggen op de bank want dat is zoon beetje het enigste dat ze doet, en dat ze nog weet wie of ik ben. Niet geheel onbelangreik.
Het berijk op me telefoon is trouwens erg slecht hier in China. Kan Simyo daar es wat aan doen? Iets met sattelieten ofzo? Hebben jullie daar al aan gedacht! Aan die mogelijkheid?

Even wat traantjes wegvegen van ontroering..

Beste L.Rozewater.
Mag ik je een welgemeend advies geven? Zet je fiets in de niet.te.filmen.onwijs.supergave.outrageous, crazy, super.mega.warp. versnelling En.......Geef je moeder bij thuiskomst een stevige knuffel.
Reputatie 7
Badge +10

Goed idee wat betreft de satelliet! Dan wil ik wel een oranje, Simyo satelliet. Dit kost wel wat tijd, dus ik durf je niet te garanderen dat er voor 2023 een mogelijkheid bestaat.


2023 moet kunnen voor wat de tijd betreft, of het spaarvarkentje van Simyo genoeg geld bevat....

De kosten van één satelliet, inclusief lancering, lopen al gauw op tot honderden miljoenen euro's. Het bouwen van een satelliet, afhankelijk van de grootte, duurt gemiddeld 30 maanden. De levensduur kan variëren tussen de 12 en 15 jaar, afhankelijk van hoe snel de brandstof van de bijsturende raketjes op is.

Ik denk dat de kleur weinig uitmaakt op het totaalbedrag :)


Oh, oké.. we huren er wel 1 😛
Angela, je beseft toch wel dat wanneer je iets huurt het daarna weer in de oorspronkelijke staat moet worden opgeleverd? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
oh.. Oke laat maar 😉 Ik heb m'n best gedaan!
Reputatie 7
Badge +9
Je kan toch ook gewoon een transponder huren, kost maar zo'n US$ 2 miljoen per jaar, ik geloof niet dat ze oranje transponders in de aanbieding hebben 🙂
Je hebt gelijk franswon, dat is een koopje ! 😛
.
In China schijnen ze goedkoper te zijn, minpunt is dan dat hij rood is..
.
Een Bijkomend voordeel, iedereen op de fiets onderweg vanuit Shangai naar Veenendaal is daar blij mee en geholpen.
Een kleine investering die je er heel snel uit hebt. Tel uit je winst. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Angela,

Als je toch perse oranje wilt kan je natuurlijk een schilder naar de Clarke Belt sturen, daar 'hangen' de satellieten. 😃
Wist je dat......wanneer je de sattelieten;) door de dampkring stuurt ze vanzelf oranje worden?

Ooops verkeerd topic, sorry ! 😃
Reputatie 7
Badge +9
Wist je dat ze daarna onbruikbaar zijn 🙂 De heenreis gaat daarom ook met een raket, op een bepaald hoogte wordt de satelliet (soms ook een paar) dan ontkoppeld en gaat vanuit een lagere baan naar de Clarke Belt op eigen kracht. Soms worden satellieten ook vanuit een Spaceshuttle uitgezet, denk aan de Humble, ook worden ze soms vanuit een vliegtuig op zeer grote hoogte uitgezet.

Satelliet-TV is een hobby van me en ik hou me dus ook een beetje op de hoogte van wat er zoal gebeurt.
Owh Neuj franswon, dat wist ik niet. Ik dacht dat het hitteschild gebruikt wordt om buiten (het ruimteveer) te barbequen.:D

Interessante hobby!
Reputatie 5
Badge +2
Willen jullie aub on de topic blijven asjeblieft, franswok en Fiesejan.?????????

Hoe dan ook...na die laatste fietsfrats op de Chineesche Muur waarbij er enige zaken gebroken bleken, direct afgevoerd per helicopter naar ziekenhuis in Shanghai. Dus terug naar af.
Ikzelf verwacht nu ergens tegen 2026 in Veenendaal te arriveren. Tot zover en tot dan. :)
Ik hoop dat me Simpel only abonoboment van Simyo dan nog geldig is. Kunnen jullie dat voor me nakijken aub?
Reputatie 3
Badge +5
Oei! Gaat het wel goed met je? Ik hoop dat je het naar omstandigheden goed maakt. Dat wordt lastig. 2026 is wel heel ver. Misschien werken er dan alleen meer robots bij Simyo. Laat Veenendaal nou net het gebied zijn dat door de Amish is veroverd en waar geen robot te vinden is. Ik weet niet of we dan wel contact kunnen leggen met je simkaart.

Maar wat vind je van een meeltje hierover?
Willen jullie aub on de topic blijven asjeblieft, franswok en Fiesejan.?????????

Ik heb geen idee wie hij aanspreekt....doet me wel ergens aan denken.:(:S



;);)
Badge +7
Waar is hij ook alweer van? Een beetje voor mijn tijd, haha!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Samantha,

Dit is Kees van Kooten samen met Wim de Bie bekend en (on)bemind. Ik heb wat afgelachen met die programma's. 😃
Badge +7
Oh ja! Er gaat weer een belletje rinkelen 🙂 Ik heb ze zelf nooit echt gekeken, maar ik weet dat mijn vader hier ook echt fan van was.
Zowel de jongeman als de jongedame kennen ze. Wat een Veenendaalse muur in China allemaal niet teweeg brengt.:P
Sorry L.Rozelaterz voor het niet on de topic blijven. Vergeef het ons Heer..:$
Nog ff en ik kom met popie jopie..;)
Reputatie 5
Badge +9
Ik ben je voor Friesian!

https://www.youtube.com/watch?v=-LyZn3vyy3M

😉

Reageer