.

Beantwoord

Simyo is echt supergeweldig



Toon eerste bericht

275 reacties

Brengt de slijter/groothandel dan niet aan huis, of hebben die een eigen sleutel? :D
Volgens mijn doen ze dat alleen waar de rode loper ligt.:D
Reputatie 7
Badge +9
Voor grootverbruikers doen ze dat ook wel hoor, het begrip 'service' bestaat daar ook nog! hik:D:S
Reputatie 5
Badge +2
Nee, wij wonen buiten de stad. Daar bezorgdt niemand, althans bij ons niet. Hoe vaak wij ook dingen willen laten bezorgen, ze komen gewoon niet opdagen. Best lastig allemaal.

Maar even wat anders, momenteel vindt ik Simyo niet zo supergeweldig. 4G doet het niet op me telefoon.
Bij me moeder op haar telefoon ook niet, ook niet 3G en 2G en 1G. Eigenlijk helemaal niks, zelfs 0G niet. :(

Heb even gekeken, er staat wel een paal achter het huis.
Reputatie 4
Badge +8
Nee, wij wonen buiten de stad. Daar bezorgdt niemand, althans bij ons niet. Hoe vaak wij ook dingen willen laten bezorgen, ze komen gewoon niet opdagen. Best lastig allemaal.

Maar even wat anders, momenteel vindt ik Simyo niet zo supergeweldig. 4G doet het niet op me telefoon.
Bij me moeder op haar telefoon ook niet, ook niet 3G en 2G en 1G. Eigenlijk helemaal niks, zelfs 0G niet. :(

Heb even gekeken, er staat wel een paal achter het huis.


Ocherm.... Als die paal nu maar wel een KPN zendmast is...
Anders kun je je moeder nog paaldansen leren!
Zal ze vast wel leuk vinden met een borrel op!
Reputatie 5
Badge +2
Nou, je het zegt Korrelle....ze heb al meerdere malen in die paal gehangen. Zou dat het misschien zijn?

Voor de rest vindt ik Simyo nog steeds supergeweldig, op dat 1,2,3,4G dingetje na dan. :(
Hoop dat t snel opgelost word.
Reputatie 5
Badge +11
Arme Moeder Rozewater... :(
Wil je even een privébericht sturen met haar nummer, dan stel ik alles in het werk om haar weer te laten 1, 2, 3 of 4Geën.
Nouja, alles?
Ik kom niet zelf een nieuwe simkaart bezorgen 😉
Reputatie 5
Badge +2
O, das een probleem Ernstig. Mag het mobiel nummer van me moeder niet aan vreemde geven van me moeder.
Zou het misschien kunnen leggen aan haar telefoon? Een Nokea 3310.
Als ze s'avonds op de hoek onder een verlichte lantaarnpaal gaat staan met haar mobiel heb ze overigens wel goed kontakt. Denk door de statistische electriciteit of zoiets. Wel zijn er steeds automobilisten die steeds stoppen en dat is dan weer minder. Dat wel. :S Snap ook niet waarom die steeds stoppen, me moeder wil alleen kontakt leggen.
Reputatie 7
Badge +9
Dat 4G het niet doet op dit supermoderne toestel verwondert me 🙂 Moeder heeft toch wel 4G aangezet in haar/mijn Simyo? En heel verstandig dat je het nummer niet aan Ernstig doorgeeft, hij lust ook wel wat en zal direct met je moeder afspreken om haar drankvoorraad op te maken.

Je bent een zoon je moeder waardig 😃
Reputatie 5
Badge +2

Moeder heeft toch wel 4G aangezet in haar/mijn Simyo?

Je bent een zoon je moeder waardig :D


Kijk, dat maakt het nu allemaal zo verwarrend bij Simyo. Moet ze dat nou uitzetten in háár Simyo of in mijn Simyo? Waarom toch zo moeilijk? Ik mag niet in die Simyo van haar en zij kan niet in die van mijn. Snapt ze niks van.
En ik ben ook compleet het spoor bijster nu en dat is niet de eerste keer hier op dit forum. Was in een ander toppic ook al helemaal de weg kwijt.

Anyway Franswok, bedankt voor je compliment. Daar wordt ik wel,emotioneel van. Zoveel aardigheid.,
Reputatie 5
Badge +11
En ik ben ook compleet het spoor bijster nu

Ik ga daar verder even niet op in op dit moment
Reputatie 7
Badge +9
Geef het toch op, Ernst. Hier is sprake van een hopeloos geval inmiddels. 😉
Reputatie 7
Badge +9
En ik ben ook compleet het spoor bijster nu

Ik ga daar verder even niet op in op dit moment


Ook emotioneel geworden Ernst? 😃
Reputatie 4
Badge +8
Ik zit hier ook met tranen in de ogen....









(van het lachen)

😃
Reputatie 6
Badge +10
😂 om te lach-huilen dit.
Reputatie 5
Badge +2
Beste mensen, dit is niet om te lachen of te huilen.
Ik ga me abonoboment hier opzeggen en overstappen naar een andere kleur. Geel lijkt me wel wat. De L. vertrekt.
Wat me moeder doet weet ik niet. Van haar heb ik sowieso nooit echt wat van gesnapt. :S

Houdoe. Ben weg.
Reputatie 7
Badge +9
Dat meen je toch niet??
Reputatie 5
Badge +2
[quote=franswo Dat meen je toch niet??[/quote]

Dat meen ik wel Franswok, ben al een tijdje weg nu hier maar poffer.....kom er net achter dat ik helemaal geen abonoboment heb bij Simyo. Hoe moet ik dan in godsnaam overstappen? Lekker geregeld bij die telefoonbedrijven. :S Kan je dan wel je eigen nummer meenemen? Ik heb liever een ander nummer zodat me moeder me niet meer kan bellen. En ik haar niet.

Nou ja, iedereen hier bedankt voor de hulp. Jullie waren als een grote familie. Ik voelde me hier helemaal thuis. Supergeweldig. Maar nu vertrek ik.

Sajoernaja.
Reputatie 4
Badge +8
Dag L.Rozewater,
ik zal je missen.
Je bijdragen waren altijd van hoog niveau!

Reputatie 5
Badge +2
@Kookerelle; dank je wel hoor. Je bent een goede vrouw.

Beste Simyovrienden, goed nieuws. Ik ga bij me vader en nieuwe moeder in Sjanghai wonen. Ik mag eindelijk het land in. Ik ga jullie verlaten. Ik wil alle Simyo medewerkerkers bedanken voor hun goede hulp. Speciaal Ernstig, die altijd wel weer een oplossing wist te vinden. Erg hulpvaardig mens. Supergeweldig allemaal geregeld bij Simyo.

Jammer dat ze geen Simyo in China hebben. Maar ik heb een Chinese mobielbedrijf gegoegeld. Kon niet helemaal uit het Chinees hieronder komen maar volgens mij krijg ik 100 Giegelbytes en 1000 belminuten voor een 5,50 per maand.

誰讀這是瘋狂地。

Zal de kleine Chinese lettertjes nog eens lezen.

En misschien wordt ik wel geholpen door dit aardige meisje. Zij is er in ieder geval blij mee. Misschien zit ze ook net ze moeder te bellen. :D



Fairwell allemaal. 🆒

Ps wat me moeder doet heb ik geen idee van. Misschien kunnen jullie haar opvangen? :S
Reputatie 5
Badge +11
:'(
Eigenlijk past hier maar één reactie op...
Vi mem freneza
Reputatie 4
Badge +8
Tute korekte
Reputatie 6
Badge +10

Reputatie 4
Badge +8

Reputatie 7
Badge +9

Reputatie 5
Badge +10
Whahaha. Waar heb je die nou weer vandaan Scotsman?

Rosewater met een 'S' ipv 'Z'

Reageer