.

Simyo alweer de beste.


Reputatie 4
Badge +7
Dit kwam ik net tegen en vond het wel even de moeite waard om te plaatsen.


13 reacties

Niet verder vertellen hè Renoster, maar ze hebben die prijs niet zomaar heb ik het idee. Misschien lezen de "collega's" mee, dus pssssssst mondje dicht.


Proficiat Simyo luitjes, nog 3 te gaan.....Is dan een mooi nummer.
Reputatie 4
Badge +7
Wij waren er ook bij Friesian, of was je dat alweer vergeten?

Nu je het zegt....ik zit nog steeds op tompouces te wachten. En jij ? 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Dat waren toch die oranje tompouces met die grote S er op?? Heb ik ook zien liggen ja. Maar die zijn nu wel ver over de datum denk ik.
Reputatie 7
Badge +10
Wat leuk dat je dit deelt! Het blijft ongelooflijk dat we alweer voor de 7e keer deze titel hebben gekregen 🙂 Mega trots en we blijven natuurlijk hard werken!
Reputatie 4
Badge +7
Jep Angela, en laten we hopen dat jullie dit nog 3 jaren ononderbroken mogen volhouden, dan breek ik mijn allerbeste fles rooiwyn aan. 10.000 km hemelsbreed naar het zuiden in "Renosterland" zeggen we. Waar n rokie is, is n vuurtjie. Dus laat het Simyovuurtje branden.
Reputatie 6
Badge +10
Wauw, de photoshop vaardigheden zijn weer van buiten deze planeet (naja, 10.000 km naar het zuiden in Renosterland dan). Toch een opmerkelijk bericht; voetbalclubs zijn er jaloers op? Zijn die aangesloten bij de Consumentenbond?

"Ja, Ajax heeft dus op het nippertje verloren, wat is dat voor onzin?! Ik wil mijn kaarten terug!" 😉
Reputatie 4
Badge +7
Ondanks alles blijf ik AJAX trouw.
Reputatie 5
Badge +10
Al neig ik af en toe over te stappen naar andere voetbal buren als we het over Ajax gaan hebben.
Dan heb ik het over de voetbal kunsten hé
Reputatie 7
Badge +10
Ondanks alles blijf ik AJAX trouw.

Ik zal hier verder maar niet op ingaan. Om rellen te voorkomen 😉
Reputatie 4
Badge +7
Dat noemen we vrijheid van meningsuiting Angela.

Ondanks alles blijf ik AJAX trouw.

Ik zal hier verder maar niet op ingaan. Om rellen te voorkomen

Dat noemen we vrijheid van meningsuiting Angela.

En Renoster ging onvermoeibaar door in zijn Renosterrestekje met die goeje reiniger. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Dat noemen we vrijheid van meningsuiting Angela.

Ik denk dat ik als Feyenoorder in de verkeerde hoek zit 😉

Reageer