.

Op naar de volgende 1500


Reputatie 7
Badge +9
Ter gelegenheid van het passeren van de 1500 mijlpaal in mijn schrijfcarriere bij Simyo hef ik vanavond met jullie allen in gedachten het glas!

http://www.edradour.com/files/cache/17228ec07ec0210dcdd6903bc79028b4_f87.jpg

115 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Ha Scotsman,

Heeft ie gesmaakt? 🙂 Ik heb gisteravond onbewust een biertje met je meegedronken, maar dat was op de overwinning van Oranje op Mexico 😉

Gefeliciteerd met 1500e post! Echt een mijlpaal inderdaad 🙂 Het zou helemaal fantastisch zijn als je nog eens 1500 posts zou plaatsen op ons prachtige forum 😃
Reputatie 5
Badge +11
Scotsman, gefeliciteerd!
Later deze week hef ik ook een dram en zal aan je denken 😛
Reputatie 7
Badge +9
Hij smaakte prima, maar ik had hem op z'n zijn geboorteplek al eens eerder geproefd!
Reputatie 7
Badge +9
Scotsman, gefeliciteerd!
Later deze week hef ik ook een dram en zal aan je denken :p


Ook een hele lekkere, maar wel van een zwaarder kaliber... :p Met een glas daarvan doe ik wel twee keer zo lang en ik doe er ook graag een klein scheutje al dan niet bevroren Schots water bij!
Reputatie 7
Badge +9
Ja, zo kan ik ook wel 1500 posts halen! :mad: Dubbelpost!
Reputatie 7
Badge +9
Ja, zo kan ik ook wel 1500 posts halen! :mad: Dubbelpost!

De eerste reactie was een antwoord op de vraag van Dries of hij lekker smaakte. Ja dus.

Nadat ik die verzonden had zag ik dat ook -Ernst een post had geplaatst met een uiteenzetting betreffende gepland dramgebruik later deze week - hopelijk geen hooggebruik anders wordt hij afgesloten door Dramyo :D . Ik wilde graag de mogelijkheid benutten om mijn waardering voor de door hem gekozen dram onder woorden te brengen en enige tips te geven om er nog meer van te genieten.

Tja dat was inderdaad een soort dubbelpost, en waarempel met deze reactie erbij is het nu een tripelpost! C' est la vie op een actief forum zoals dit... 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Gefeliciteerd Scotsman! Toch leuk om zoveel posts achter je naam te hebben staan. Nu ik dit typ, zie ik dat het er inmiddels alweer een stuk meer zijn geworden 😃. Proost!
Reputatie 7
Badge +9
Proost Scotsman, gefeliciteerd met je 1500 en nu de inhaalrace met Alex :) Dat de beste moge winnen.;)
Reputatie 5
Badge +11
Met een glas daarvan doe ik wel twee keer zo lang en ik doe er ook graag een klein scheutje al dan niet bevroren Schots water bij!

Ik heb een paar jaar geleden met mijn vrouw in Traquar House geslapen (Lowlands weliswaar), maar heb daar wat witte kiezels gezocht en die liggen thuis in de vriezer. Daar doe ik er 4 of 5 van in mijn dram en droom ik lekker weg op de bank 😮
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb een paar jaar geleden met mijn vrouw in Traquar House geslapen (Lowlands weliswaar), maar heb daar wat witte kiezels gezocht en die liggen thuis in de vriezer. Daar doe ik er 4 of 5 van in mijn dram en droom ik lekker weg op de bank :o

Ik ken Traquair House, niet zo ver van hier. Ben er een keer geweest - ze hadden tijdens een weekend een soort middeleeuws evenement buiten in de tuinen georganiseerd, heel aardig. Er wordt ook op kleine schaal een eigen ale gebrouwen, maar dat is niet het soort bier waar ik mee wegloop. Geef mij maar pils uit midden-Europa, bij voorkeur Bohemen!
Reputatie 5
Badge +11
Nou, van die ale hebben wij wel wat flesjes meegenomen 😛 Ik hou d'r van.
Ze versturen het jammergenoeg niet naar Nederland, anders wist ik het wel.
Reputatie 5
Badge +10
Wat een hoop drank liefhebbers hier zeg 😛
Reputatie 7
Badge +9
Wat moet je anders met al die watervervuiling? 🙂
Reputatie 2
Badge +6
Inderdaad Alex, ga eens bier halen! 😉
Reputatie 7
Badge +9
Voor mij ook een lekkere trappist graag 🙂
Reputatie 5
Badge +11
That reminds me! Ik heb nog een 0,75l Brigand op 8 graden liggen 😛
Reputatie 6
Badge +10
Hey Scotsman, ik kwam nog een leuke foto van je tegen 😉 (better late than never, congrats!)

http://f.kulfoto.com/pic/0001/0049/mLwB648064.jpg
Reputatie 1
Badge +8
Whahahahahaha
Reputatie 7
Badge +9
Dank je Tiury!

Hier is trouwens een meer recente foto van mijzelf (in het midden):

http://news.bbcimg.co.uk/media/images/72677000/jpg/_72677650_57bb3b50-3077-4dd8-84be-8f2b2fb4d21e.jpg
Reputatie 1
Badge +8
Weet je zeker dat je hier niet staat? 😃 😃 :D

http://www.dunaber.com/wp-content/files/2011/10/fatbastard.jpg
Reputatie 5
Badge +11
Whaha! :eek:
Arme Scotsman...
Reputatie 7
Badge +9
Nee hoor, dat plaatje is van een echte Schot. Ik ben alleen maar import... (maar heb inmiddels wel de geneugten van het land leren kennen!)
Reputatie 6
Badge +10
Wel goed om te horen dat het land je zo goed past 😉 of jij past bij het land...
Reputatie 5
Badge +11
Ik ook, afgelopen zaterdag nog. Was ik zondag dan weer minder blij mee...
Reputatie 7
Badge +9
Gezelschap van een kater?

Reageer