.

Naar wat voor muziek luisteren jullie?



Toon eerste bericht

181 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Leonard Cohen - RIP - geweldig, niet alleen Hallelujah (al is dat mooi), Hij heeft ook letteren gestudeerd en pas later muziek gitaar gaan spelen en gaan zingen. Een markante persoonlijkheid.
Hoi Franswon,
u spelt Leonard wel goed, ik niet.
Maar of ik spelt goed het geschreven, daar twijfel ik nu aan.

Ik gebruik soundcloud en daar heb ik apparte video's van Leonard Cohen gezien. Een ware filosoof en een shot hele wijze woorden. Zo schilderd hij met woorden hoe Vincent van Goch het penseel beheerste, met het verschil dat Leonard bij in leven zijn al erkenning kreeg.
Reputatie 7
Badge +9
U spelt is correct, meestal gebruik ik spelt alleen om brood te bakken 🙂 (naast de airfryer is mijn oven mijn lust en mijn leven binnenshuis).
Reputatie 7
Badge +10
Haha 🙂

Wie houdt er niet van Leonard Cohen! Klassieker.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
But you don't really care for music, do you? :)

Voor hen die het niet (her)kennen, deel uit de tekst van Hallelujah.
Reputatie 7
Badge +10
Dat nummer is zo vaak gecoverd, dat ik me niet kan voorstellen dat iemand het nummer zelf niet kent. Ik vind persoonlijk het origineel wel echt het mooist.
Reputatie 7
Badge +9
Helemaal mee eens Angela.
Badge +7
Ik ken hem! Maar volgens mij is dat wel ver het enige liedje dat ik van hem ken.
Reputatie 7
Badge +9
Zomaar voor vandaag :)

Een dag om nooit te vergeten..
Reputatie 6
Badge +4
@Friesian
ontroerend..... en een prachtig nummer
Reputatie 7
Badge +10
Prachtig, ik heb het hele concert bekeken en heb wel wat traantjes weggepinkt.
Reputatie 6
Badge +4

Dances with wolves, een van de prachtigste films die ik ooit gezien heb en de muziek die er bij hoort......
Dit stukje met prachtige muziek en de opname met Kevin Costner en de wolf, Two Socks
zo ontroerend, het vertrouwen winnen.......
Reputatie 7
Badge +9
Prachtige film inderdaad met heel mooie muziek, heb deze wel tig keer gezien, heb deze op DVD ook nog denk ik.
Reputatie 6
Badge +7
Mooi muziek, Frida!

Als de zon schijnt dan wil ik niets anders dan feel good music waarbij ik de vakantiekriebels krijg. Vandaag staat Ed Sheeran op de playlist.
Reputatie 6
Badge +4
Heel aangenaam om naar te luisteren, Asma. Kan me voorstellen dat je hier een vakantiegevoel van krijgt.
Sympathieke zanger :8
Reputatie 7
Badge +10
Jongens! Ik ben nu echt geobsedeerd met 'Bleachers', een band van Jack Antonoff die eerst in Fun. speelde :8 Echt fijne muziek, ze hebben drie albums en ik luister ze de hele tijd on repeat.

Het is ook zo leuk om een nieuwe artiest te ontdekken en alles wat ze doen leuk te vinden, haha.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Met dit zomerse weer luister ik graag naar muziek uit het geboorteland van mijn vrouw. Bachata en Merengue, lekker vrolijk, het geeft je een tropisch gevoel vooral als je in de partytent zit met een lekkere mix van Dominicaanse rum en cola.



Bachata is in het Dominicaans-Spaans een (ongeorganiseerd) feestje, de muziek is romantisch.
Reputatie 6
Badge +4
Hier kon ik vroeger (en nu nog :8) helemaal bij wegzwijmelen.
Albatros van Fleetwood Mack - 1969
Reputatie 5
Badge +10
Op dit moment is het heel veel bij mij.
Van Ego tot Slapend Rijk van boef.

Beetje jongere smaak 🙈🙈
Reputatie 6
Badge +4
Muziek:of het nu rock, pop, hiphop, schlagers, jazz, of klassiek is, het blijft voor alle leeftijden Maikel.Twinnie ;)

Reputatie 7
Badge +10
Op dit moment is het heel veel bij mij.
Van Ego tot Slapend Rijk van boef.

Beetje jongere smaak 🙈🙈


Hoe mooi eigenlijk dat de Nederlandse hip-hop scene steeds meer mainstream wordt 🙂
Reputatie 6
Badge +4

Af en toe kan ik echt genieten van country- en western music en dit is een van mijn favorieten, Alan Jackson.
Fijne herfstmaanden toegewenst en ik zie nu dat dit mijn 500e bericht is op forum van Simyo. Wat schrijft een mens toch veel. Goed om je geest actief te houden vind ik.
See you, Frida☀️ 🎸
ik zie nu dat dit mijn 500e bericht is op forum van Simyo. Wat schrijft een mens toch veel.
Wow....klopt....maar een paerdjuh...🤐

*edit*
Dit is 1 van mijn vrolijkste hospartijtjes.😎
Reputatie 7
Badge +9
Zo Frida, 500 reacties. Gefelicit🎂

Reageer