.

Beantwoord

Is Simyo echt 10 jaar geworden?

  • 2 December 2015
  • 14 reacties
  • 495 Bekeken

no-reply@simyo.nl via msdp1.com

Ik ontving een email van Simyo met bovenstaande link. Het ging over het 10 jarig bestaan van Simyo. Ik vind dit vreemd omdat op de site van Symyo niets te vinden is over een 10 jarig bestaan.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 3 December 2015, 00:03

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo bestaat echt 10 jaar. Dat staat alleen een beetje verdekt op de website.

Dus: Gefeliciteerd Simyo! Simyo was overigens 10 jaar terug niet eens oranje maar blauw. Misschien dat het daarom zo moeilijk voor te stellen is, dat Simyo 10 jaar is geworden.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Oonaghlab,

Zoals je ziet, heb ik het bericht van Groentjuh als antwoord gemarkeerd. Wij vieren inderdaad ons 10-jarige bestaan 😃 Hoeraaa voor ons! Het mailtje is echt en zoals je ziet in het bericht van Groentjuh, is het ook op onze website te vinden. Laat je het weten als je toch nog vragen hebt hierover?

@Groentjuh, bedankt voor je antwoord en je felicitaties :D

Groetjes,
Angela
ik ontving ivm jullie 10-jarig bestaan ook een mail met link. De link opent een nieuwe pagina, maar daarna gebeurt er niets op mijn scherm. Jammer, was wel benieuwd.
ik ontving ivm jullie 10-jarig bestaan ook een mail met link. De link opent een nieuwe pagina, maar daarna gebeurt er niets op mijn scherm. Jammer, was wel benieuwd.

Dat ligt dan aan jouw instellingen. Kon het namelijk op het werk zien en daar ben ik gebonden aan groepsbeleid waardoor vele plugins etc niet werken / uitgeschakeld zijn maar die link werkte uitstekend.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi FSteO,

Welkom op het Simyo Forum.

Sorry voor de late reactie! Dit is niet onze bedoeling geweest. Ik ben bang dat we jouw reactie over het hoofd hebben gezien. Gelukkig heeft Raytje al gereageerd.

Het kan heel goed zijn dat je het hebt gekeken in een verouderde versie van jouw browser. Dit wil dan nog wel eens voor problemen zorgen. Kun je het wel bekijken via een andere browser? Ik hoor het graag van je!

@Raytje, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Zojuist in Firefox geopend en daar geen probleem!
Dank je voor je tip.:D

Groetjes,
Francis
Reputatie 6
Badge +10
Hoi FSteO,

Goed dat je het filmpje nu wel hebt gezien! Wat denk je er van én heb je meegedaan aan de verloting?

Groetjes, Tiury
Leuk idee en leuk gemaakt! Tuurlijk heb ik meegedaan 😉.
Ik krijg die mail verder niet open, werkt het niet via linux?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mathildem,

Helaas heb ik al vaker begrepen dat er sommige klanten met Linux de e-mail niet kunnen openen. Wellicht heeft het te maken dat er Flash wordt gebruikt in het filmpje. Heb je het al via je telefoon getest 🙂?

Groetjes, Tiury
Badge
Webpagina doet het niet.

TypeError: this.movie.pause is not a function app-321430e1b9.js:4:14292
Ongeldige URI. Laden van mediabron is mislukt. index.php
Laden van alle kandidaatbronnen is mislukt. Laden van media is gepauzeerd. index.php
mutating the [[Prototype]] of an object will cause your code to run very slowly; instead create the object with the correct initial [[Prototype]] value using Object.create app-321430e1b9.js:4:25427

PS. Dit forum is nogal gammel geprogrammeerd. Het werkt alleen met allerlei bagger-scripts van cloudfront, iets wat ieder weldenkend mens moet blokkeren in zijn browser. Een forum dient ook gewoon te werken zonder al die troep. De "plaatse" knop hieronder werkt alleen met javascript. Kan het nog dommer? Er al 20 jaar een standaard HTML methode om iets op te sturen vanuit een formulier. Mogen die alsjeblieft gewoon gebruikt worden.

Misschien moeten jullie gewoon een goede webprogrammeeur in dienst nemen of inhuren?
Met Android werkt het ook niet.
Ik krijg eerst een afgrijselijke pieptoon.
Dan een irritant muziekje
En vervolgens crashed mijn tablet.
Wordt je niet echt blij van.
Ik kreeg vandaag pas het mailtje en ik moet toegeven, het filmpje was origineel en leuk gemaakt! Gefeliciteerd Simyo, je maakt het eenvoudig om goedkoop te kunnen bellen. Ik zie wel eens mensen met abonnementen van "slechts" tientallen euro's per maand en dan moet ik lachen, Met 10 euro beltegoed, doe ik heel lang! Ik koop mijzelf een leuke, betaalbare telefoon simlockvrij en stop er jullie (zelf kleiner geknipte) kaartje in en ik ben bereikbaar. Joepie! 😃
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Taka, Kaleidoscoop en JohanD 🙂.

Allereerst wil ik Taka bedanken voor je opbouwende kritiek 🙂. Wat gaan uitzoeken wat we ermee gaan doen.

Met Android werkt het ook niet.
Ik krijg eerst een afgrijselijke pieptoon.
Dan een irritant muziekje
En vervolgens crashed mijn tablet.
Wordt je niet echt blij van.


Hoe dit komt, durf ik niet te zeggen. Helaas hebben we nog geen vergelijkbare incidenten meegemaakt, dus ik zou graag uit hoe dit komt. Zou je eens willen testen of je het op deze pagina ook hebt? Alvast bedankt!

Ik kreeg vandaag pas het mailtje en ik moet toegeven, het filmpje was origineel en leuk gemaakt! Gefeliciteerd Simyo, je maakt het eenvoudig om goedkoop te kunnen bellen.
Hartstikke bedankt voor het compliment 🙂! Fijn om te horen dat je zo'n goede indruk van Simyo hebt.

Groetjes, Tiury

Reageer