Hoi iedereen,
Met pijn in mijn hart schrijf ik dit topic. Ik zal namelijk niet meer actief zijn op het Forum, in ieder geval vele malen minder. Ik zal het mailteam van Simyo versterken en het Forum achterlaten voor mijn uitstekende collega's Jihane, Caspar, Sean, Samantha en een nieuwkomer die ook enorm goed is. Haar naam zal ik niet verklappen, ze zal zich nog voorstellen! Niet te vergeten, Moederator Angela!
Ik zal de aankomende twee weken nog het Forum actief in de gaten houden, vooral lettend op privéberichten. Het kan namelijk zijn dat iemand mij nog een privébericht moet sturen om geholpen te worden. Daarna ben ik wat minder actief. Ik zal wel in 'Gewoon gezellig' actief blijven. We zullen elkaar dus vast wel zien.
En als jullie mailen met een vraag, waarom zou je als je het Forum hebt, dan kunnen jullie Ilias treffen!
'Vaarwel', lieve dorpsgenoten van het Forum.
Supergroetjes*,
Ilias
*Supergroetjes is een ode aan Jihane 😛. Sean vindt het maar apart, Jihane vindt het geweldig. Dus vandaar! Supergroetjes!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.