.

Het is tijd. De hoogste tijd...

  • 26 January 2016
  • 15 reacties
  • 252 Bekeken

Reputatie 2
Badge +5
Hoi lieve Forumleden en iedereen die dit leest,

Vandaag is mijn laatste dag op kantoor 😞. Dit is natuurlijk erg jammer, maar ik ga een hele leuke stage lopen.

Ik heb het de afgelopen 22 maanden super leuk gehad bij Simyo. Heb heel veel geleerd en leuke mensen ontmoet. Mijn lieve collega’s hebben ervoor gezorgd dat ik vandaag een mooi versierde werkplek heb (zie bijlage). En vooral door dit soort gebaren zal ik altijd een Simyo hart hebben 😳 *snik snik*.

Ik ben er nog tot zondag om jullie te helpen. Daarna houdt het toch écht op. Bedankt voor alles. Jullie hebben mijn avonden en weekenden een stuk leuker gemaakt :8.

Wie weet tot ziens!



Groetjes,
Estelle

15 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Alweer een moderator uitzwaaien 😞 Het wordt een beetje een standaard iets op dit moment. We gaan je missen Estelle! Heel veel succes met je studie en stage :D

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +5
Ahhh jammer dat je weggaat, hoop dat je het leuk gaat vinden op je nieuwe stage en studie :)
Ben toch benieuwd waar je stage gaat lopen en wat voor studie je gaat doen :D

Zo te zien is het een mooie sfeer daar bij jullie, super 🙂 Ben benieuwd of anderen providers dit ook hebben? :)

Groetjesss,

Simnlru
Reputatie 7
Badge +9
Alweer een moderator uitzwaaien 😞 Het wordt een beetje een standaard iets a

Yep, de Leon lost count........niet bij te houden. Anyway.... Angela het gaat je goed, leuk je te hebben leren kennen. 🙂
Anyway.... Angela het gaat je goed, leuk je te hebben leren kennen.
@de leon
Tis Estelle die afscheid neemt en dat na 2 maanden van moderator zijn, onderhand wordt het een lege schuur. 😞 Angela gaat (nog) niet, maar het kan zomaar veranderen. :S:D
@Estelle
Als je dit nog leest veel suuk 6 en een fijne tijd gedurende de nieuwe stage.

Toi toi toi
Reputatie 2
Badge +5
Ahhh jammer dat je weggaat, hoop dat je het leuk gaat vinden op je nieuwe stage en studie :)
Ben toch benieuwd waar je stage gaat lopen en wat voor studie je gaat doen :D

Zo te zien is het een mooie sfeer daar bij jullie, super 🙂 Ben benieuwd of anderen providers dit ook hebben? :)

Groetjesss,

Simnlru


Dank je, simnlru 😳. Ik ga stage lopen bij de Jeugdbescherming. Heel spannend dus 😃. Ik denk niet dat andere providers kunnen tippen aan de leuke sfeer bij Simyo #mijnmening.

Groetjesssssss,
Estelle
Reputatie 2
Badge +5
Anyway.... Angela het gaat je goed, leuk je te hebben leren kennen. :)

Haha, voor zover ik weet blijft Angela nog hoor 😛.

Groetjes,
Estelle
Reputatie 2
Badge +5
@Estelle
Als je dit nog leest veel suuk 6 en een fijne tijd gedurende de nieuwe stage.


Bedankt, Friesian. Moet lukken en misschien tot ooit! :8

Groetjes,
Estelle
Reputatie 7
Badge +9
Anyway.... Angela het gaat je goed, leuk je te hebben leren kennen. :)

Haha, voor zover ik weet blijft Angela nog hoor 😛.

Groetjes,
Estelle


Tot ze naar Edinburgh afreist om het Schotse filiaal van Simyo op poten te zetten! 😉
Reputatie 7
Badge +9
Anyway.... Angela het gaat je goed, leuk je te hebben leren kennen. :)

Haha, voor zover ik weet blijft Angela nog hoor 😛.

Groetjes,
Estelle


Misschien moeten alle nog zittende mods ook maar vast een afscheidstopic openen want het is niet bij te houden. :P
Anyway, veel succes met je nieuwe baan Estelle. En wat jij van Simyo zegt, dat denk ik ook wel. Kleiner maar fijner zoiets.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Estelle,

Nou nou nou.
Mijn papieren zakdoeken gaan door al dat afscheid er wel erg snel door heen!
Net pas weer binnen en nu weer klaar om je Biezen te gaan pakken.

Fijn om te horen dat je een leuke tijd hebt gehad bij Simyo.
Het forum zal wel het leukste werk zijn geweest!

Misschien dat je nog een keer terug komt op het forum maar voor nu alle goeds die maar wensbaar is en succes in de toekomst!

Liefs,
Twinnie:$
Eerlijk gezegd Scotsman, de leon, simnlru ** en wie hier nog meer reageert o.a. ik snap er helemaal-niks-van.
Alex komt regelmatig met taart (simyo-taart?), dat alleen al zullen ze moeten missen...de mods.
Errug hè? Tis nog wel zo'n goeje teambuilding-factor.:)

**edit.
maikel.twinnie dus ook
Reputatie 7
Badge +10
Anyway.... Angela het gaat je goed, leuk je te hebben leren kennen. :)

Haha, voor zover ik weet blijft Angela nog hoor 😛.

Groetjes,
Estelle


Tot ze naar Edinburgh afreist om het Schotse filiaal van Simyo op poten te zetten! ;)


Je weet maar nooit 😉 Maar voorlopig blijf ik nog hoor!

@Scotsman, dat is best een goed idee! Kom jij me dan helpen met het Schotse Forum?
Reputatie 7
Badge +9


@Scotsman, dat is best een goed idee! Kom jij me dan helpen met het Schotse Forum?


Aye, nae bother!

Je weet dat een van de eisen van het inburgeringsexamen voor Nederlandse immigranten een goede beheersing van Scottish dance is? Dit wordt getest bij de paspoortcontrole op het vliegveld!

Ter illustratie waar het om gaat: een flash mob dance op het plein voor de St Giles Cathedral hier in Edinburgh:

Helaas weer een Moderator die vertrekt. Het gaat wel snel zo de laatste tijd.

Succes en veel plezier bij je Stage / Studie. 😳
Reputatie 2
Badge +5
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden allemaal! Vandaag was dus mijn échte laatste dag. Ik heb veel van jullie dit weekend voorbij zien komen met hele goede antwoorden. Dank nogmaals en misschien tot ooit! :$

Groetjes,
Estelle

Reageer