.

Het heeft slechts 30 minuten aan pogingen geduurd, maar...


Reputatie 7
Badge +9


Jammer dat je daar dan niet geen nieuwe muis voor kan kopen. Bijna die linker-muisknop kapot geklikt!

Als je ook wil spelen: Je kunt oefenen door HIER te klikken.

19 reacties

Gefeliciteerd.. Een cadeaubon, een lamme linkermuisknop en RSI in je vinger.. 😃
@Groentjuh
Gefeliciteerd met je cadeaubon..maar wil je wel lief zijn voor alle dieren, dus ook voor je muis ?
;):)
Badge +7
Hoi Groentjuh,

Gefeliciteerd! :D:D Wat leuk dat je gewonnen hebt! Wel een beetje jammer dat je deze bol.com bon zo meteen aan een nieuwe muis moet besteden :P

@Ray en Friesian, zijn jullie het spel ook al aan het spelen?

Groetjes,
Samantha
Reputatie 7
Badge +9
Zo hé! Simyo is snel!



@Friesian: Nu eens kijken, hoe ik mijn muis kan trakteren...
Misschien een eigen huis of gaat liefde toch door de maag? Misschien een vriendje of korting op een RSI vriendelijk vriendje?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Groentjuh,

Gefeliciteerd 😃 😃 Leuk spelletje hè? Vooral best verslavend, heb ik gemerkt. Je wilt het dan tóch nog een keer proberen.

Groetjes,
Jihane

@Ray en Friesian, zijn jullie het spel ook al aan het spelen?

Nope, bin deir, don ded...:P

Vooral best verslavend, heb ik gemerkt. Je wilt het dan tóch nog een keer proberen.

Foeii Jihane, Je mag maar 1 x e als je prijs hebt dus de laatste x. Mogen medewerkers wel meedoen?
2x gespeeld.. niks gewonnen..
2x gespeeld.. niks gewonnen..
2 x gespeeld en 1 x gewonnen...

@Ray
Never give up never surrender....🆒
Badge +7
@Friesian, We mogen wel meedoen, maar niet winnen 😞 Ofja, als we winnen, mogen we ons e-mailadres niet achterlaten. Dus geen bol.com bon voor ons...

@Ray, Wat jammer dat je niets gewonnen hebt! Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk 😉
Jihane deed een dansje.. Vorige keren Marleen.. Misschien wel leuker dan winnen die privé dansjes :P

Ik ben benieuwd, er is nog niks verschenen in mijn opgegeven mail-adres.
Overigens, erg leuk deze actie. Angela heeft het weleens over knappe koppen, maar alle eer hoor ze zijn ook nog eens heel erg creatief.🆒

Zouden ze bij het prakkedenken op een bureaufiets zitten? Volgens mij beter van niet.....:P;)
Badge +7
@Ray, Wat vind je van Jihane haar danstalenten?

@Friesian, Wat jammer dat je nog niks hebt ontvangen. Je hoort binnen 4 dagen een mail van ons te krijgen. Op welke dag heb je gewonnen?
Over die bureaufiets, die staat nu in een vergaderruimte. Wie weet heeft de bedenker hiervan op dat moment wel op die fiets gezeten 😃
Ik geef d'r een 8, want ik ben aardig.. :D

Waarom doe jij daar niet aan mee..? 😛
Volgens mij; ik meen was het zondag...
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha, Ray, dankjewel voor je 8 🆒 Het was echt heel leuk om deze dansjes op te nemen!

Friesian, heb je intussen al iets gehoord?

Groetjes,
Jihane
Hahaha, Ray, dankjewel voor je 8 🆒 Het was echt heel leuk om deze dansjes op te nemen!

Friesian, heb je intussen al iets gehoord?

Groetjes,
Jihane

Helaas, helemaal niets...
Reputatie 7
Badge +10
Dat is gek! Heb je jouw spambox er ook op nagekeken? Als je daar ook niets ziet staan, wil je dan even via een privébericht het mailadres sturen wat je hebt opgegeven. Dan ga ik het controleren voor je!

Groetjes,
Angela
Een kleine update, vandaag ontving ik de prijs.
Badge +7
Hoi Friesian,

Wat fijn dat je de prijs hebt ontvangen! 🙂 Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat :P

@Ray, Die filmpjes zijn opgenomen tijdens een fotoshoot die de hele dag duurde. Foto's vind ik niet zo heel erg, maar ik ben niet zo goed in op commando dansen, zullen we maar zeggen 😛 Dus heb deze kans maar aan me voorbij laten gaan.

Groetjes,
Samantha

Reageer