.

Het grote boeken topic!!

  • 12 February 2016
  • 58 reacties
  • 1022 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
Lezen, lezen en lezen.
De orde van de dag voor iedereen.

Lezen we geen boek, dan wel een bericht op Facebook of een berichtje op Whatsapp.


Van wat voor boeken hou jij?
Ben je meer een crime fan en wat is je favoriete boek? Of schrijver?
Vertel het hier je mede forum vrienden in een reactie.

Het boek wat ik op het moment lees is het dossier van John Grisham.
Ik heb het boek nog niet uit dus kan niet vertellen of het een leuk boek is.

58 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Mijn vader zegt altijd "ze was een lief kind, nooit last van.. tot ze geen kind meer was" 😉 Misschien werd ik daarom vaak met een boekje op de bank gezet. Was ik tenminste rustig!
Reputatie 7
Badge +9
Ik las zelfs stiekem op bed met een zaklamp onder de dekens, totdat mijn zusje het verklikte aan mijn ouders, straf krijgen voor lezen 😞
Badge +7
@franswon Van je zusje moet je het hebben. Is ze verder wel lief voor je? Kun je je voorstellen dat kinderen straf krijgen voor het lezen. Tegenwoordig zouden ze daar juist een complimentje voor verdienen.
Reputatie 7
Badge +9
Samantha, nu is ze wel lief hoor 🙂 Misschien speelde het ook wel een beetje mee dat het al een uur of half twaalf was en ik hoorde al lang te slapen 😃
Badge +7
Aha, je hield haar dus gewoon wakker. Gelukkig is ze nu wel lief 😳 Merk bij mijn eigen zusjes ook dat dat met de jaren beter gaat.
Bedoel je dat het met de jaren beter gaat om je zusjes wakker te houden? 😉
Reputatie 7
Badge +10
Ah, de oude verkliktruc 😉 Die ken ik ook nog wel van mijn kleine broertje! Alleen was het in mijn geval dat ik stiekem nog aan het MSN'en was 's avonds laat. Ik las wel vaak boekjes voor aan mijn broertje. En dan krijg je dat ervoor terug 😉
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb een nieuw boek! 'Ragdoll" van Daniel Cole.

Omstreden rechercheur William Fawkes, bijgenaamd Wolf, keert na maanden van psychologisch onderzoek terug bij het korps. Samen met collega's Emily Baxter en Alex Edmunds, moet hij al snel de meest bizarre zaak uit zijn carrière oplossen. Diverse lichaamsdelen van 6 slachtoffers aan elkaar genaaid als menselijke pop. De zaak komt in een stroomversnelling als de Lappenpopmoordenaar de politie uitdaagt door een lijst vrij te geven. Hierop staan 6 namen van toekomstige slachtoffers compleet met datums waarop hij ze zal doden.

Daniel Cole is een 'nieuwe schrijver' en dit is zijn debuut-thriller. Ik ben nu ongeveer in hoofdstuk 7 en het liefst lees ik hem in 1 keer uit. Hij is enorm spannend. Houd je van Thrillers? Dan is dit zeker een fikse aanrader 🙂

Reageer