Zeg eens....klopt het dat jullie weer tot beste provider uitgeroepen zijn door de Consumentenbond!? Goed bezig lui.;)
Zwerf hier al een tijdje rond en tja, jullie doen het niet slecht. Zijn constant bezig om zaken te verbeteren en vernieuwen. En jullie proberen ook zeker klantgericht te zijn of klanten te betrekken bij jullie ontwikkelingen. En die bij het meubilair horen, zoeken jullie ook persoonlijk contact mee. Goede zaak. Dat geeft namelijk een gevoel van betrokkenheid. Keep up the good work, zou ik zeggen. Laat vooral de boel niet stilstaan en ons jullie van feedback blijven voorzien want er ligt nog wel e.e.a. open.
Iedereen die vindt dat Simyo goed bezig is, mag hier reageren. Wie dat niet vindt of iets te zeiken heeft, dat mag ook maar graag in een andere topic. Hier is alleen plek voor positiviteit.
Â
Bladzijde 2 / 4
Oh...die, Ernst. 😉. Nee, die wil je hier echt niet meer hebben. Simyo moet wel een kwaliteitsbedrijf blijven. 😛
Nee, die wil je hier echt niet meer hebben.
Het zijn jouw woorden, de leon. Het zijn jouw woorden 😉
Nou Ernst, die willen jullie hier echt niet meer hebben. Die zijn net vanuit een Rotterdamse achterbuurt naar een achterbuurt in Utrecht verhuisd. Containerwoning buiten de stad ligt in het verschiet. 😛 Jullie zijn net zo lekker goed bezig. Dit zou de boel alleen maar ernstig kunnen verstoren.
Hihihi de leon iedereen is bij Simyo welkom 😉 Ik denk dat zij er ook wel bij kunnen ;P
We hebben het hier wel over de familie L.Rozenwater, Naomi. Vader 367 dagen per jaar op de koopvaardij en 5 jaar geleden in Thailand blijven hangen aan een lokaal vrouwtje daar. Moeder zwaar aan de drank. Niet meer te handhaven in het godsvruchtige Veenendaal. Uitgezet en via 3 hoog achter in Rotterdam naar achterstands in Utrecht en nu dus naar containerwoning buiten de gemeente, zoals het zich aan laat zien. Die dus...:S:8
Die zou ik geen abonoboment geven, anders zijn jullie niet goed bezig lui. 😛
Volgens mij zit ik sinds vandaag weer een jaar aan jullie vast. :8 Andersom kan natuurlijk ook. 😛 Zag een knoppie waar ik op moest drukken, of ik nou wilde of niet. Het bleef maar trekken, dat knoppie :? 😉
Vroeger heette dat belletje trekken. Old habits never die...
Yep Frans, de Leon is een groot kind. Zus zal dat kunnen beamen. 😛 Dus knoppies en belletjes, daar mot aan getrokken of op gedrukt worden. 😃
[kijk zoekend om me heen]
Frans waar zit je? Iemand wil met je spreken!
[haal m'n schouders op, denkend Frans is vast al naar de pub vertrokken, het is tenslotte vrijdagmiddag]
Jongen toch.... haal de Schot en de Zeeuw nou niet door elkaar....
Yep sis, Scotty it is. Sorry my laddie. 😛
Yep sis, Scotty it is. Sorry my laddie. :P
Nae worries pal.
Ik zal je een geheimpje vertellen. Ik ben ook een Zeeuw! Geboren in Goes...
Hoog tijd om dit topic ook weer even naarboven te halen, nu jullie voor de 6e keer zijn uitgeroepen tot beste telecom provider door de Consumentenbond.
Goed zo lui! Gefeliciteerd maar weer! Dit is terecht verdiend.
Ik denk dat het alles te maken heeft met dat jullie een kleinere player op de markt zijn met betrokken medewerkers die innovatief aan het werk zijn. En jullie werken op een goede manier aan klantenbinding en luisteren naar jullie achterban. Goed bezig.
Ik kreeg gisteren de consumentengids binnen en zag een kopje op de voorkant. Artikel nog niet gelezen maar wist al wel dat jullie het waarschijnlijk weer zouden zijn. Wordt een beetje saai zo, Simyolui. :P
Plaatje = gejat. Met dank aan Raytje.
Goed zo lui! Gefeliciteerd maar weer! Dit is terecht verdiend.
Ik denk dat het alles te maken heeft met dat jullie een kleinere player op de markt zijn met betrokken medewerkers die innovatief aan het werk zijn. En jullie werken op een goede manier aan klantenbinding en luisteren naar jullie achterban. Goed bezig.
Ik kreeg gisteren de consumentengids binnen en zag een kopje op de voorkant. Artikel nog niet gelezen maar wist al wel dat jullie het waarschijnlijk weer zouden zijn. Wordt een beetje saai zo, Simyolui. :P
Plaatje = gejat. Met dank aan Raytje.
Mag hoor, heb er geen auteursrecht opgezet 😃
Goed zo lui! Gefeliciteerd maar weer! Dit is terecht verdiend.
Ik denk dat het alles te maken heeft met dat jullie een kleinere player op de markt zijn met betrokken medewerkers die innovatief aan het werk zijn. En jullie werken op een goede manier aan klantenbinding en luisteren naar jullie achterban. Goed bezig.
Ik kreeg gisteren de consumentengids binnen en zag een kopje op de voorkant. Artikel nog niet gelezen maar wist al wel dat jullie het waarschijnlijk weer zouden zijn. Wordt een beetje saai zo, Simyolui. :P
Helemaal niet saai! We gaan natuurlijk voor de 10 op rij 😉 Bedankt voor je felicitaties, we zijn uiteraard enorm trots. Het is de bedoeling dat we blijven doen wat we doen, maar dan nog beter!
Groetjes,
Angela
2 dingen die je zeker moet hebben.
Klantvriendelijkheid en grappig zijn!
Goed bezig!
Klantvriendelijkheid en grappig zijn!
Goed bezig!
Ik mis hier een thumbs up emoticon.
Ik zal de complimenten doorgeven aan onze Marleen 😃 Zij is verantwoordelijk geweest voor deze geweldige actie! Bedankt heren, voor de complimenten 🙂
Zeg eens....klopt het dat jelui al 8e keer op rij tot beste provider uitgeroepen zijn door de Consumentenbond!?
Klopt dit? Goed bezig dan!:D
Klopt dit? Goed bezig dan!:D
Hoi de leon,
Dat klopt ja!! Goed hè?
We zijn er ook echt super trots op. We gaan voor de 10 :D
Groetjes,
Caspar
Dat klopt ja!! Goed hè?
We zijn er ook echt super trots op. We gaan voor de 10 :D
Groetjes,
Caspar
Goed bezig, lui. Dat zegt wel wat. 8.000 panelleden die hun mening geven.
Op naar de 10 keer. De Leon blijft...i.i.g..:D. Ik denk dat jullie je sowieso onderscheiden van de rest door persoonlijke aandacht. Een sterk team.
Ik zal binnenkort, als een spookklant, jullie telefonische klantenservice es testen.
Testoordeel van panel consumentenbond:
Op naar de 10 keer. De Leon blijft...i.i.g..:D. Ik denk dat jullie je sowieso onderscheiden van de rest door persoonlijke aandacht. Een sterk team.
Ik zal binnenkort, als een spookklant, jullie telefonische klantenservice es testen.
Testoordeel van panel consumentenbond:
8000 is flink wat ja!
Ik zal de klantenservice laten weten dat ze binnenkort een mystery caller kunnen verwachten, zodat ze zich een beetje kunnen voorbereiden (ook al hebben ze geen voorbereiding nodig) ;)
Mooie bijlage trouwens! De drie broertjes bovenaan
Groetjes,
Caspar
Ik zal de klantenservice laten weten dat ze binnenkort een mystery caller kunnen verwachten, zodat ze zich een beetje kunnen voorbereiden (ook al hebben ze geen voorbereiding nodig) ;)
Mooie bijlage trouwens! De drie broertjes bovenaan
Groetjes,
Caspar
Zoo hee, ik wist wel dat ik goed zat met m'n abbootje!
Die cijfers zien er inderdaad goed uit! Leuk om terug te zien 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.