.

Sticky Beantwoord

Foto topic.


Reputatie 7
Badge +9
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
icon

Beste antwoord door koorelle 1 October 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1253 reacties

Vorige week was ik hier nog. Ra-ra waar is dat :D
Ik laat jullie even raden voordat ik een nieuwe hint geef :)

ja is dat wel nederland?zo helder water!

Ik zal je een stukje op weg helpen.
Vanaf waar jij woont 2 straten verder, en bij de eerstvolgende bocht rechtsaf.🆒
En wat de 2 honden betreft, de 1 was een Duitse en de ander een Mechelse Herder.
Natuurlijk, die herinnering gaat nooit weg, het was een prachtbeest, een echte vriend. Ik heb nu op dit moment geen foto's van Beer, misschien ergens nog in een doos, het is ook al meer dan 30 jaar geleden.

Nog een leuk verhaal over Beer: we woonden dichtbij een cafetaria/friteszaak, mijn vader nam Beer mee om te wandelen en kocht dan daar een worstje voor Beer.Beer vond dat gaaf 🙂, dus ging af en toe alleen naar die tent, de eigenaar gaf hem dan alvast een worstje en noteerde dat op het boek voor mijn vader, die dus niet kwam :)

De vele foto's, video's die jij hebt franswon van Beer zitten in "jouw harde schijf" daar komt geen camera aan te pas.
brig. Ik heb geen idee. Het is een mooie plek om tot rust te komen.

Het is altijd verdrietig als een dier ouder wordt en gaat sukkelen. Na het overlijden van een dier kan het lang duren voor je er overheen bent.

Aardig van je Friesian dat je je bericht in Bold hebt geschreven.
Je hebt gelijk met vier pootjes maak je meer snelheid.
Het forum bevalt mij tot nog toe goed. Al is het een ander soort forum dan wat ik gewend ben. Dit is een forum van een Telecom provider. Vragen over mobiel bellen heb ik niet.
Ik begrijp niet wanneer je in aanmerking komt voor een badge. Ik ben n.l. nog geen week actief op het forum en heb al een Boomerang. Jij ben hier al veel langer en je hebt bijna 1.500 berichtjes geplaatst, maar ik zie geen badge bij jou. Of zie ik opeens zo slecht dat ze er wel staan maar voor mij niet zichtbaar zijn?


http://i60.tinypic.com/n3uuzb.gif
Hoi Lynx.

Klik maar eens op mijn naam, dan kom je op mijn profiel.
Ik heb ze uitgeschakeld, daarom zie je ze niet bij mijn reacties.  :)
Hoi Lynx.

Klik maar eens op mijn naam, dan kom je op mijn profiel.
Ik heb ze uitgeschakeld, daarom zie je ze niet bij mijn reacties.  :)



Weer wat geleerd. Daar ben je nooit te oud voor.
Lynx...... :)

Wanneer je die badges ontvangt is een surprise, een surprise van Simyo.
De foto waar brig naar vraagt, de jackpot is al gevallen wat dat betreft.......

@ brig.

Wat jouw oproep betreft betreffende die 2 honden.
Dit is een foto-topic dus foto's gemaakt met je smartphone horen hier thuis.
Btw. de leon, een erg leuk topic.

Dit is een openbaar forum, zou ik hier opschrijven wat er gebeurt is..........
Wat er gebeurt is met die honden heeft een onuitwisbare herinnering achtergelaten.
Bepaalde dingen kunnen beter niet worden opgeschreven.
Je weet immers niet wie het leest.

Groet,
Friesian
Reputatie 7
Badge +9
Beste lui, allemaal leuk en aardig maar zullen we dit topic weer gebruiken waar het voor bedoeld is; het plaatsen van bijzondere foto's (bij voorkeur gemaakt met je mobiel)?

@Charlene: mooi plekkie woon je.
@hondenliefhebbers: geinig
@zus: zo mooi die strandfoto's van jou. 🆒

Welk verhaal hoort hierbij?

http://i59.tinypic.com/6puich.jpg
Reputatie 4
Badge +8

Welk verhaal hoort hierbij?

http://i59.tinypic.com/6puich.jpg




Geen idee.

Foto is mooi.

In Turkije genomen?
Reputatie 7
Badge +9
Begin jaren '20 van de vorige eeuw werden 1,5 miljoen van oorsprong Grieken Turkije uitgezet en 0,5 miljoen van oorsprong Turken uit Griekenland. Dit is  het dorp Levissi waar zo'n 3.000 Grieken woonden. De huisjes hebben een typisch Griekse bouwstijl. Nu heet het Kayaköy en het ligt dus in Turkije. Het is een spookdorp geworden.
Dat dit een drama was, mag duidelijk zijn. De Griekse mensen moesten het land uit waar ze al honderden jaren gewoond hadden. Het is een van de voorbeelden van vele trieste volksverhuizingen uit de geschiedenis met altijd tragische gevolgen.
Het was de bedoeling dat men o.a. in elkaars verlaten dorpen zou gaan wonen. Dat gebeurde vaak niet. De Turken wilden bijvoorbeeld niet in dit dorp gaan wonen omdat ze bang waren dat de Grieken de waterbronnen hadden vergiftigd.
Van oudsher hebben Grieken en Turken geen warme band met elkaar. Wij vroegen in Rhodos stad een keer aan een postman waar de 'Turkse wijk' was. De man sloeg helemaal op tilt en volgens mij vloekte 'ie met elk lelijk Griekse woord dat er maar bestaat. :rolleyes::D. De Turkse wijk (zoals het in het boekje stond) was slecht een moskee met één minaret.
Reputatie 4
Badge +8
Begin jaren '20 van de vorige eeuw werden 1,5 miljoen van oorsprong Grieken Turkije uitgezet en 0,5 miljoen van oorsprong Turken uit Griekenland. Dit is  het dorp Levissi waar zo'n 3.000 Grieken woonden. De huisjes hebben een typisch Griekse bouwstijl. Nu heet het Kayaköy en het ligt dus in Turkije. Het is een spookdorp geworden.
Dat dit een drama was, mag duidelijk zijn. De Griekse mensen moesten het land uit waar ze al honderden jaren gewoond hadden. Het is een van de voorbeelden van vele trieste volksverhuizingen uit de geschiedenis met altijd tragische gevolgen.
Het was de bedoeling dat men o.a. in elkaars verlaten dorpen zou gaan wonen. Dat gebeurde vaak niet. De Turken wilden bijvoorbeeld niet in dit dorp gaan wonen omdat ze bang waren dat de Grieken de waterbronnen hadden vergiftigd.
Van oudsher hebben Grieken en Turken geen warme band met elkaar. Wij vroegen in Rhodos stad een keer aan een postman waar de 'Turkse wijk' was. De man sloeg helemaal op tilt en volgens mij vloekte 'ie met elk lelijk Griekse woord dat er maar bestaat. :rolleyes::D. De Turkse wijk (zoals het in het boekje stond) was slecht een moskee met één minaret.



Wat een ellende.... Daar kan ik nog triester van worden dan ik al ben.

Weet nog wel toen ik au-pair in Londen was en in het Middlesex Hospital werkte (wat een naam) dat er een Grieks-Cyprioot werkte en die vervloekte deTurks-Cyprioten. Had ik daar in dat ziekenhuis een Turks-Cyprioot ontmoet dan zou die de Grieks-Cyprioten waarschijnlijk hebben vervloekt.
Reputatie 7
Badge +9
Leuke naam Middlesex 🙂 Ik heb in Hendon gewoond, London NW4 en werkte in Hounslow, vlakbij het vliegveld Heathrow, leuke tijd was dat. Met de tweewieler over de North Circular Road naar mijn werk, ze noemde me toen The Flying Dutchman (geen idee waarom :)).

Lekker eten in Soho of in 't Swiss Cottage, in ieder geval ergens waar de doperwtjes geen licht schenen :)

Was nog in de tijd van de rolfilm dus veel foto's heb ik er niet meer van.
Reputatie 5
Badge +11
Misschien een keer een trip down memory lane, franwon? Kun je mooi wat foto's voor ons maken :o
Hieronder nog maar een fotootje van één van mijn favoriete fotomodellen.
Natuurlijke belichting, natuurlijke houding, natuurlijk helemaal gesloopt na een dag hard spelen:
http://i57.tinypic.com/xmo4s7.jpg
Reputatie 1
Badge +8
Geweldige foto Ernst! Komt me bekend voor :D

Mijn 8-jarige zoon heeft de volgende foto genomen gisteren... terwijl we met 80 over de weg reden! Volgens mij hebben we een nieuwe gave ontdekt :)

http://i58.tinypic.com/2v0205u.jpg
Reputatie 5
Badge +11
Heel mooi!
Als ik zoiets probeer heb je een foto met enkel horizontale strepen 😉
Reputatie 7
Badge +9
Heel mooi!
Als ik zoiets probeer heb je een foto met enkel horizontale strepen ;)


En een mooie 'laatste moment voordat...' actiefoto om naderhand in het ziekenhuis boven je bed te hangen...:D

@Daxy.....da's inderdaad een bijzondere foto. 🙂
Reputatie 5
Badge +11
'laatste moment voordat...'

Wanneer ik zelf niet aan het sturen ben he 😛
Reputatie 5
Badge +11
Zijn er nog gegadigden voor een wedstrijdje?
Badge +8
Zijn er nog gegadigden voor een wedstrijdje?

OOOh Koorelle, dat moet je doen!
Reputatie 7
Badge +9
OOOh Koorelle, dat moet je doen!

Voor mij is sis number one, nu al. :)
Je zou es wat meer van haar èchte werk moeten zien. Geweldig. 
Reputatie 4
Badge +8
Zijn er nog gegadigden voor een wedstrijdje?

OOOh Koorelle, dat moet je doen!


Charlene, daar ben ik niet goed genoeg voor.
Dat is nogal wat hoor! De zilveren camera!
Daar moet je toch echt meer talent voor hebben!
Broer, jij bent bevooroordeeld! lol
Hebben jullie een galerij?😕 
Reputatie 7
Badge +9
De meeste flats wel Friesian 😃
De meeste flats wel Friesian :D

Jaaaa zeg, da's geen kunst(galerij).🆒:p 
Badge +8
Ik denk niet dat het overdreven is, Koorelle.
Ik zag er net ook weer 1 van een strand van jou, dat is echt geen amateur kwaliteit.
Meedoen!
Reputatie 4
Badge +8
Heel lief van je Charlene! Dankjewel. *bloos*

Reageer