Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz. foto. 😃
Bladzijde 10 / 51
Dat deden we toch allemaal op school? Worteltrekken? 😉
Vermenigvuldigen vind ik leuker 🙂
Dyscalculie helaas.
@ -Ernst,
Nee (en ja):p:p
Nee (en ja):p:p
iPhone 6 en Hipstamatic
Mijn favoriete boom (Meidoorn) in de Amsterdamse Waterleiding Duinen.
Stond een paar jaar geleden nog gewoon rechtop maar is door een vreselijke storm
gesneuveld. Sommige wortels zitten ondergronds dus hij haalt nog steeds voedsel uit de bodem om te leven.
Hoop dat ie de winter doorkomt.
Photo Elle Elskamp
Mijn favoriete boom (Meidoorn) in de Amsterdamse Waterleiding Duinen.
Stond een paar jaar geleden nog gewoon rechtop maar is door een vreselijke storm
gesneuveld. Sommige wortels zitten ondergronds dus hij haalt nog steeds voedsel uit de bodem om te leven.
Hoop dat ie de winter doorkomt.
Photo Elle Elskamp
Prachtige foto!
Dankjewel Frans!
Yep, mooie dramatische foto. Kan alleen in zwart/wit. Tijdje terug heb ik in dit topic ook een zwart/wit foto van een boom geplaatst, genomen in de duinen bij Bergen. Zwart/wit foto's verdienen soms echt de voorkeur om dieper binnen te komen.
Hoe maken jullie die foto's, direct in Z/W of in kleur en daarna via software omzetten naar Z/W?
Een kennis, vakfotograaf, zweert bij methode 2, andere fotografen bij de eerste methode.
Een kennis, vakfotograaf, zweert bij methode 2, andere fotografen bij de eerste methode.
Hoe maken jullie die foto's, direct in Z/W of in kleur en daarna via software omzetten naar Z/W?
In kleur en daarna omzetten naar zwart wit is de beste manier dus de vakfotograaf heeft zoals zijn naam het al zegt, helemaal gelijk.
Er zijn echter apps die de omzetting al dermate goed doen dat je (mits je niet met vakfotograaf ogen kijkt) het resultaat als geslaagd mag noemen.
Maar ik blijf bij het bewerken van mijn foto's, genomen met mijn DSLR's of met de Fuji X100s altijd in kleur en zet daarna om via NIK Silver Efex Pro.
Zwart wit laat alles storende invloeden van kleuren weg.
Daardoor kun je er, mits het onderwerp zich er voor leent, een dramatischer en duidelijker beeld mee krijgen.
Geen "ruis", geen afleiding.
Ik ben een regelrechte leek wat dit onderwerp betreft, wat een verschil met vroeger de polaroid, klaar terwijl u wacht.... :rolleyes:;)
http://www.wired.com/images_blogs/gadgetlab/polaroid.jpg
http://www.wired.com/images_blogs/gadgetlab/polaroid.jpg
Daar heppie tegenwoordig ook een app voor. 🙂. Polaroid camera is zó 1965. :p
Zwart wit laat alles storende invloeden van kleuren weg.
Daardoor kun je er, mits het onderwerp zich er voor leent, een dramatischer en duidelijker beeld mee krijgen.
Yep, sommige mensen leiden zo'n kleurloos bestaan dat je standaard alleen maar een zwart/wit portretfoto van ze kan maken.
Yep, sommige mensen leiden zo'n kleurloos bestaan dat je standaard alleen maar een zwart/wit portretfoto van ze kan maken.
Ik stuur mijn foto's vaak direct naar mijn printer, simpel en toch eenvoudig
http://www.heeteninbeeld.nl/albums/wo2-2/slides/wo2-iligale%20stencilmachine.jpg
Oooooh Koorelle,
Die vind ik echt prachtig, die boom.. Dat je dat met je telefoon kunt maken. Zou ik zo uitvergroot aan mijn muur hangen :)
Het volgende is niet echt een mooie foto, maar wel een foto van iets wat me opviel in de media. Ik wist niet dat je interviews gaf, De Leon? ;)
[ATTACH=CONFIG]498[/attach]
Die vind ik echt prachtig, die boom.. Dat je dat met je telefoon kunt maken. Zou ik zo uitvergroot aan mijn muur hangen :)
Het volgende is niet echt een mooie foto, maar wel een foto van iets wat me opviel in de media. Ik wist niet dat je interviews gaf, De Leon? ;)
Mooie foto Alex. Ik dacht dat je in Maleisië was? Hebben ze daar ook bosmensen? Of is deze in Ouwehands gemaakt? :o
Ik wist niet dat je interviews gaf, De Leon? ;)
]
Ach ja, Charlene, een mens doet wat 'ie doet. Dat stukje "Hij is echt echt echt een heel heel heeeeel erg warme en zéér inspirerende persoonlijkheid" slaat natuurlijk niet op die guru. Dat snap je zeker wel. http://www.kolobok.us/smiles/standart/boast.gif
]
Ach ja, Charlene, een mens doet wat 'ie doet. Dat stukje "Hij is echt echt echt een heel heel heeeeel erg warme en zéér inspirerende persoonlijkheid" slaat natuurlijk niet op die guru. Dat snap je zeker wel. http://www.kolobok.us/smiles/standart/boast.gif
Leuke foto de leon, alleen de onderstaande tekst is niet juist..... Wel goed koekeloeren om ut tu zien. :p
Vraag zou kunnen zijn. Wat klopt niet?
Http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/cowboy/animaatjes-cowboy-67943.gif
Http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/cowboy/animaatjes-cowboy-67943.gif
Oooooh Koorelle,
Dank je Charlene!
Verborgen talenten heeft die broer van me!!! 🙂
.... zie volgend bericht
De simyofoons om de nekken.
Leuke foto de leon, alleen de onderstaande tekst is niet juist..... Wel goed koekeloeren om ut tu zien. :p
De simyofoons om de nekken.
Helaas, bijna goed. Nieuwe ronde nieuwe kansen.;)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.