.

Sticky Beantwoord

Foto topic.


Reputatie 7
Badge +9
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
icon

Beste antwoord door koorelle 1 October 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1253 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Dan krijg je zoiets:

Reputatie 4
Badge +8
Daar word ik vrolijk van, ondanks jouw moeilijke expressie!

Ernst, private meet please! LOL
😃
Dan krijg je zoiets:


Een touwtjuh ?:D
Reputatie 7
Badge +9
Hij weet wel wat hard werken is 🙂
Hij weet wel wat hard werken is :)
Meten = Weten = Krachtmeting.🆒
Reputatie 4
Badge +10
Hahah Ernst is zeker een harde werker! Deze foto laat dat wel zien 😉 😛
Reputatie 5
Badge +10
Test voor franswon

update: uploaden van jouw foto werkt inderdaad niet, franswon. Ik heb een ticket ingeschoten.
Reputatie 5
Badge +10

Nieuwe test

Deze werkt wel en dat komt omdat de kwaliteit van de foto iets minder is gemaakt.

Maar in principe had het origineel ook geplaatst moeten kunnen worden. Dat is nu in onderzoek.

Ik vind dit trouwens een hele gave foto Frans!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Alex,

Met Vuurvos en exploder 10 geen foto te zien 😞 op W7
Reputatie 7
Badge +9
Foutboodschap bij plaats waar foto zou komen te staan: The requested content cannot be loaded. Please try again later.

Nieuwe test

Deze werkt wel en dat komt omdat de kwaliteit van de foto iets minder is gemaakt.

Maar in principe had het origineel ook geplaatst moeten kunnen worden. Dat is nu in onderzoek.

Ik vind dit trouwens een hele gave foto Frans!

Alle andere foto's in dit topic zie ik behalve die in deze tekst en klik ik op wat eigenlijk de foto zou moeten zijn krijg ik dezelfde melding als die Frans aangeeft.
**The requested content cannot be loaded. Please try again later.


W10 Chrome.
Reputatie 5
Badge +10
Hé dat is gek. De foto is wel te zien op onze moderatie omgeving, maar inderdaad niet aan de voorkant (zoals iedereen het forum ziet).
Reputatie 7
Badge +9
Nu wordt het echt een leuke uitdaging om dit op te lossen. Als ik dan zelf ook nog uploaden kan zou het helemaal mooi zijn. 😃
Ik zag die foto net wel en nu open ik dit topic weer en nu is hij niet meer te zien.. Erg raar..
Reputatie 7
Badge +9
Op Android zag ik een uitgebreide foutmelding in XML, deze heb ik naar Alex gestuurd. Afwachten dus.
Reputatie 5
Badge +11
Daar word ik vrolijk van, ondanks jouw moeilijke expressie!

Ernst, private meet please! LOL
:D

Niet via een webcam deze keer? 😉
Niet dat ik me wil mengen....maar volgens mij wil koorelle dit keer graag aan de touwtjes trekken en een echte goeje pictsjurr skieten. 😃 webcam zal niet haar favo zijn, denk ik zo.🆒
Reputatie 7
Badge +9
Een foto van Alex uploaden lukt wel.

Geen wonder, nu komt de aap uit de mouw....
Het moet op zijn Amsterdams bij jou...:)

Reputatie 5
Badge +11
Afgelopen weekend was de Historic Grand Prix op Zandvoort. Erg fijne klassieke raceauto's, waaronder deze:

Reputatie 4
Badge +8
Afgelopen weekend was de Historic Grand Prix op Zandvoort.
Ik had het in de gaten... we waren onderweg van Nhout naar IJm en zagen meer auto's dan anders richting Zandvoort gaan.
Mooi karretje!!
Reputatie 5
Badge +11
Zeker een mooi karretje! En daar waren er best veel van :p
Wat dacht je van deze:

Geen foto van mijn kant maar wow moet een erg leuke dag zijn om tussen die verschillende soorten bolides rond te lopen.
Reputatie 5
Badge +11
Het was heel gaaf, Friesian! En het rook ook zo lekker! Die oude rijke '98 benzine mengsels, lekkende motorolie...
Reputatie 4
Badge +8
Ik ben gisteravond even naar het strand gefietst.
Heerlijk was het er.

Met Hipstamatic app
LucasAB2 lens
Robusta film
Jolly Rainbo 2x flitser

Reageer