.

Fiets topic

  • 4 August 2015
  • 81 reacties
  • 1534 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mensen gaan met de fiets naar hun werk. Mensen gebruiken de fiets voor de fun. En mensen gebruiken de fiets bij de sport.
Wat voor fiets heb jij en waarvoor gebruik je die?

Ik zal beginnen met de fiets for fun van mij.🆒


81 reacties

Een 29er mountainbike, voor de volledigheid.
Reputatie 6
Badge +10
Zo! Chique mountainbike Friesian 🙂, met alle mogelijk opties zo te zien! Daar heeft RicoK ook wel verstand van.

Ik heb er nu even geen foto van, maar ik heb een Cube fitnessbike (een racefiets maar dan met recht stuur).
Fietsen? Wordt je daar moe van?? 😃 :D

Haha nee, ik heb alleen een oude fiets, maar wil eigenlijk iets anders waarmee ik wat lekkerder kan trappen.. 😃
Zo! Chique mountainbike Friesian 🙂, met alle mogelijk opties zo te zien!

Ut hundjuh hoort niet tot de opties van de fiets.:P
Reputatie 7
Badge +9
Koninklijk merk.🆒
27 versnellingen. 9 Berg op, 9 vlak en 9 berg af.

Live foto

Reputatie 5
Badge +10
Gave fietsen hoor leon en Friesian. Omdat ik in de binnenstad woon gebruik ik een 'normale' fiets.

Leuk topic! Lekker zomers ook 🙂
Beste mensen, indien mogelijk graag net als de leon een foto plaatsen..:)
Goej merk, de leon.
Reputatie 5
Badge +11
Kijk 's. Voor de verandering ben ik ook eens op de fiets naar kantoor gekomen:

Reputatie 7
Badge +9
Leuk fietsje Ernst, past wel bij jou 🙂
Ik heb geen fiets.
Alles doe ik met de auto. Erg hè.
Wel heb ik een foto van mijn laatste fiets.

Zat je achterop Ernst? 😃
Reputatie 7
Badge +9

Goej merk, de leon.


Yep....

@de leon: Als jouw mobiel half zo goed is als je bike dan heb je nog een goeje !🆒
Een apart soort stuur, zie ze vaker.
Die van mij heeft 24 versnellingen, zadel en stuur zitten dichter bij elkaar dan mijn vorige mtb.
Reputatie 7
Badge +9
Ik doe het wel met het WMO-vervoer en trein, de scooter gaat niet meer zo goed en fietsen helemaal niet.
Reputatie 5
Badge +11
Zat je achterop Ernst? :D
Voorin wél eens geprobeerd... Ging niet lekker... (Auw!)
Reputatie 5
Badge +10
Zat je achterop Ernst? :D

Haha 😃
Gooi dit topic maar op slot. Had gehoopt dat het een leuk topic zou zijn/worden, maar dit is zinloos....
Er zijn er enkelen die hebben on topic gereageerd, waarvoor mijn dank.
Maar helaas is het h'm niet geworden.....
Ik stop er mee.

Auf wiedersehen, bis zum nächtsten mal.
Goodbye, until next time.
Houdoe, tot de volgende keer.
Reputatie 7
Badge +9
Nah Friesian, met verkeerde been uit bed gestapt? (zal wel niet op dit uur van de dag :)), meeste bijdragen gaan toch direct of indirect over fiets(en)?
Reputatie 7
Badge +9
Even on-topic: Mijn eerste racefiets was in 1970, ongeveer dit model http://www.2dehands.be/fietsen/fietsen/racefiets/oude-racefiets-batavus-1970-246493606.html, maar dan met 21 versnellingen (3 x 7).
Heerlijk fietsje, ieder weekend een rondje over de Zeeuwse eilanden als het weer het toeliet. Ik was één van de eerste 'gekken' die een helm droeg (was ik al gewend van de motor).
Reputatie 5
Badge +2
Doe het al jaren met deze. Prima ding.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Niet zo snel de hoop opgeven! Ik heb nog wel een leuk verhaal over mijn fiets. Of het gebrek aan een fiets. Ik had een mooie Cortina fiets. In mijn eerste week bij Simyo, is deze op de 2e dag gestolen op het station 😞 Gelukkig ben ik verzekerd en is er een nieuwe onderweg! Nu gebruik ik een oude rammelbak voor naar het station. Mijn nieuwe fiets gebruik ik straks alleen voor andere ritjes. Het station zal hij niet meer van dichtbij zien ;)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Wat rot voor je Angela!

De tram bij het station is ook geen uitkomst.... alhoewel... spijbelen daar 😃
Angela, Bij de meeste junks in Amsterdam kun je goedkoop een fiets scoren. Misschien je eigen fiets wel :D

Ik zal nog een een foto maken van de fiets waar ik sporadisch op rij. Ik vergeet het steeds als ik beneden bij de box ben 😃
Reputatie 7
Badge +10
Door alle overweldigende nieuwe dingen die op me afkomen de afgelopen tijd, heb ik helemaal niet meer in dit topic gereageerd. Shame on me :S Ondertussen heeft mijn verzekering een nieuwe fiets voor mij geregeld en gebruik ik een hele oude rammelbak om naar het station te gaan!

@Raytje, waar blijft die foto nou ;)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
'Ietwat' verlaat dit topic opgemerkt...

Ik heb 3 fietsen die ik allen voor de fun gebruik. Ik ga namelijk met de auto naar het werk.

Mijn fietsen zijn:
- een Cube Aim 2012, een 26" MTB
- een Sensa Umbria Sora Special 2013, een racefiets
- een Giant Freerider, een toerfiets die ik nu voor rond het huis gebruik.

Reageer