.

Auf Wiederschnitzel!


Badge +7
Hoi allemaal,

Zoals een paar van jullie wel weten, vertrek ik regelmatig per vliegtuig naar München voor een weekendje. Dat heb ik dit weekend weer op de planning staan :)

Maar deze keer is het anders. Morgen krijgen ik en mijn vriend namelijk de sleutel van ons nieuwe appartementje:D Ja je leest het goed, ons. Ik heb besloten om Amsterdam en Nederland achter te laten en samen te gaan wonen met mijn vriend. Dat betekent helaas ook dat ik Simyo ga verlaten :(

Niet getreurd, dit weekend ga ik alleen mijn vriend verhuizen. Mijn verhuizing staat 2 weken later gepland. Dat betekent dat ik de komende 2 weken nog op het forum aanwezig zal zijn, maar daarna is het helaas tijd om afscheid te nemen :(

Ik ga jullie allemaal wel missen hoor. Jullie zijn een leuke groep met zijn allen. Vind het ook wel jammer dat ik er bij het volgende uitje er niet meer bij ben 😞 Ik wil jullie in ieder geval wel bedanken voor de fijne tijd hier op het forum (en daarbuiten).

Ik zie de meeste waarschijnlijk nog wel hier op het forum de komende 2 weken, maar voor diegenen die ik niet meer zie:

Houdoe en bedankt!

Groetjes,
Samantha

41 reacties

Wanneer is de housewarming eigenlijk? Met z'n alle naar München :P:P
Reputatie 7
Badge +9
In een weekend dat Bayern thuis speelt hoop ik 🙂
In een weekend dat Bayern thuis speelt hoop ik :)

Daar is de warming dan ook 🆒
Wanneer is de housewarming eigenlijk? Met z'n alle naar München :P:P
Als je iets doet doe het dan goed.
:D:D

Mevrouw vertrekt naar München en nog steeds geen Bossche bol. Terugkomen en brengen, beloofd is beloofd. :@:P;)
Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

Super lief jullie berichtjes! :D

Samantha heeft het erg naar haar zin in München. We hebben natuurlijk nog altijd contact.

@ Friesian, oh heb er ineens zoveel zin in! Heerlijk een bossche bol op z'n tijd.

Groetjes,
Asma

@ Friesian, oh heb er ineens zoveel zin in! Heerlijk een bossche bol op z'n tijd.

Groetjes,
Asma





:D:D:)
Reputatie 7
Badge +10
Ik denk dat we tijdens het volgende uitje massaal aan de bossche bollen gaan 😉 Dan sturen we een leuke foto naar Samantha. @Friesian, als jij dan inbelt (met een telefoon) en met een bossche bol in je andere hand, zijn we compleet 😉

@Friesian, als jij dan inbelt met een bossche bol, zijn we compleet ;)

Lees deze zin nog eens heel goed door , Angela, en laat het op je inwerken...;)
Reputatie 7
Badge +9
LOL 😃
Reputatie 7
Badge +10

@Friesian, als jij dan inbelt met een bossche bol, zijn we compleet ;)

Lees deze zin nog eens heel goed door , Angela, en laat het op je inwerken...;)


HAHAHA! Die kan rechtstreeks in de taalvautjes 😉
Reputatie 7
Badge +9
HAHAHA! Die kan rechtstreeks in de taalvautjes ;)
U "vraagt" wij draaien!
Reputatie 5
Badge +9
Hahaha die kan er zo in, ja! 😃
Reputatie 7
Badge +9
Bossche bollen gaan er wel in ja, beter dan de Maagdenburger halve bollen :)

Reputatie 6
Badge +7
Whoehoe, een bossche bollen uitje! 😃
Reputatie 7
Badge +9
Dat gaat naar Den Bosch toe ...........

Reageer