.

Afscheid nemen bestaat niet

  • 13 January 2016
  • 15 reacties
  • 503 Bekeken

Reputatie 4
Badge +10
  • Oud-moderator
  • 2215 reacties
Lieve forumleden,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de fijne tijd die ik bij Simyo heb gehad. Ook door jullie aanwezigheid heb ik het hier erg naar mijn zin gehad. Ik heb hier veel geleerd en gelachen.
Het Simyo forum is zo mooi door al jullie bijdrages en ik hoop dat dit nog heel lang zo mag blijven. Ik ga beginnen bij Telfort, maar Simyo zal altijd een plekje houden in mijn hart :)

Ik wens jullie het beste toe. Dat 2016 al de andere jaren mag overtreffen ;)

Groetjes,
Naomi



15 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hee Naomi,

Jammer dat je weggaat hier op het Simyo Forum.
Maar hopelijk ga je je bij Telfort ook op je plaats voelen!
Samen hebben we veel gelachen
Hopelijk weten ze daar nog niet dat je spinnen haat!

En dan sluit ik dit bericht graag zo richting jou af.
Er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan.
De tijd van gaan is helaas gekomen!:(
Reputatie 4
Badge +10
Hey maikel.twinnie,

Dankjewel 😃 Haha ik hoop dat er toch niet zoveel spinnen zijn daar 😉 Maar dat gaat verder vast goed komen. Nog veel plezier op het Simyo forum en keep up the good work 😉
Heey Naomi.

Het eerste wat ik dacht de men in black mist ze misschien en straks Su(&)shi.:D
Misschien is ze fan van de Blue Man Group.

Leuk dat een moderator laat weten wanneer men stopt op het simyo forum.
Jouw titel v.w.b. afscheid is beter gekozen dan die van mij. De afkick die maar niet wil slagen, jongedame, bij Betty Vort;) heb ik het geprobeerd - maarja,.....:@:P:cool:
Weest gegroet gij schone met de Japanse naam.
Nu kun je behalve joggen ook nog extra trappen beklimmen, sportieve jongedame.:D

Veel suuk 6 in je nieuwe werkomgeving en nie vurschiettuh als je daar de naam Friesian tegenkomt hè..
Ik vond/vind je bijdrages op het forum van grote klasse, met en zonder truukjes.
Er is volgens mij wel de spider murphy gang....dat helpt.:D

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Naomi,

Partir c'est mourir un peu.

Jammer dat je weggaat bij deze club 😞 Je bent een prima moderator hier en boven alles een heel aardige vrouw. Ik zal je missen hier (dat meen ik echt).

Gelukkig ben ik voor mijn vaste internetverbinding sinds kort bij Telfort, dus wie weet.... tot ziens.

Veel succes bij de andere KPN-dochter.
Waar is de niet leuk knop?

Dit had ik niet verwacht.. Ik heb in de korte actieve tijd op het forum enorm veel met je gelachen vooral met die inmiddels bekende spin ;)

Ik ga je missen hier bij Simyo.. :$

Veel plezier bij Telfort.
Reputatie 6
Badge +10
Omdat ik ben gestart bij Simyo met Naomi, zal het zeker even wennen worden hier. Heel veel succes bij Telfort en doe (oud moderator) Ali de groeten van ons 😳!
Reputatie 5
Badge +10
Gelukkig is al vaker gebleken dat afscheid nemen echt niet bestaat. En zeker niet bij Simyo. Leuk om jullie reacties hierboven ook te lezen. Ik denk dat ze stiekem nog wel even blijft meelezen in het 'gewoon gezellig' forum, want bij Telfort kan het nooit zo gezellig zijn als hier 😛
Reputatie 4
Badge +10
Hey iedereen,

Ik kan gelukkig nog inloggen op het Simyo forum en ik wil natuurlijk nog graag reageren op jullie lieve reacties!

Friesian ik merk dat je hebt ontdekt wat mijn naam in het Japans betekent 😉 Leuk dat ik je heb leren kennen. Bij Telfort ben ik helaas niet op het forum actie, maar ik kom je vast nog weleens tegen. Dankjewel voor je compliment! Mooie afbeelding trouwens, het klopt helemaal =)


Hahah Franswon dan weet je hoe je mij kan bereiken voor Telfort gerelateerde vragen 😉 Hopelijk tot ziens. Het voelt voor mij ook wel een beetje dubbel. Ik vond het ook heel leuk om je op het forum en je tijdens de jaarlijkse uitjes te hebben gesproken :$


Helaas is er geen niet leuk knop en de welbekende spin tjaa Raytje... XP Dankjewel voor je lieve woorden. Erg leuk om je ontmoet te hebben, vooral het laatste event was gezellig 😳
Reputatie 4
Badge +8
Lieve Naomi,
kom ik na lange tijd even gluren hier,
lees ik dat je vertrekt naar Telfort...
Ik wil je bedanken voor je geduld en humor hier op het forum,
Je bent in mijn ogen een "toffe meid"! :-)
Het ga je goed en succes met je verdere loopbaan bij Telfort!
Arrivederci!
Reputatie 5
Badge +10
Gelukkig is al vaker gebleken dat afscheid nemen echt niet bestaat. En zeker niet bij Simyo. Leuk om jullie reacties hierboven ook te lezen. Ik denk dat ze stiekem nog wel even blijft meelezen in het 'gewoon gezellig' forum, want bij Telfort kan het nooit zo gezellig zijn als hier :P

Dat geloof ik zeker Alex!
Kan het zijn dat ik Ernst laatst nog op een foto heb gezien waar beschuit met muisjes bij waren?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Naomi,

Al deze lieve reacties moeten je toch wel goed doen. Ook ik vind het het natuurlijk erg jammer dat je weggaat, maar misschien zien we je hier in de toekomst terug als Forum expert ;)

Zet hem op daar!

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +9
Lieve Naomi,
Ik moet hier es wat vaker langskomeni!

Yep, wat vaker komen, zus. :@

Btw is ze al weg? :(
Mocht ze dit nog lezen, Climb every mountain, swim every sea.....en kom daar uit waar je moet wezen. Veel succes bij de blauwen, ook al zal het daar nooit zo'n grote gezellige familie zijn zoals je die hier vindt. Spreek altijd met twee woorden en als je goed doet, zal je goed ontmoeten. En als het lukt, doe dan die dikke vent van hun reclames de groeten....want die is best geinig.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi de leon,

Ze is al weg... Ik denk wel dat ze dit nog leest hoor (en anders zorgen wij daar wel voor :P).

En Naomi: Ik wens je heel veel succes en plezier bij Telfort. Zet 'um op!

Groetjes,
Estelle
Reputatie 7
Badge +9

Ze is al weg... Ik denk wel dat ze dit nog leest hoor (en anders zorgen wij daar wel voor :P).



Ow....zouden jullie dat willen doen a.u.b? Ik heb nog een toepasselijk lied voor alle blauwe overlopers. :D

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Naomi,

Gelukkig ben je nog wel in de buurt zodat we gewoon nog om half twee kunnen afspreken ;)

@De Leon, hahaha, daar ga ik hoogstpersoonlijk voor zorgen! 😃

Reageer