Per 1 juni is het tarief voor mijn telefoon 06XXXXXXXX onverwacht verhoogd, met € 1,- Ik snap daar niets van
Waarom is mijn tarief verhoogd met €1,00?
Beste antwoord door Amy
Hoi
Bedankt voor je reactie. Mijn excuses. Ik heb zojuist even meegekeken naar jouw aansluiting en zie inderdaad dat je voorheen goedkoper uit was met jouw abonnement. Ik zie dat je tussendoor de internetbundel had verhoogd naar 6GB, hierna heb je weer een bundelwijziging gedaan naar je de bundel die je voorheen had namelijk, 2GB. Voorheen maakte je gebruik van de oude tarieven en was je dus €1,00 goedkoper uit.
Een paar keer per jaar hebben wij nieuwe bundels en acties waardoor je bij het wijzigen van de bundels soms goedkoper maar soms ook iets duurder uit kan zijn. Ik kan me voorstellen dat je dit graag anders had gezien, het spijt me dat we hierin niet meer voor je kunnen betekenen. Zojuist heb ik twee cadeautjes voor je klaargezet in Mijn Simyo > Overzicht. Hopelijk maakt dit het een beetje goed.
Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag!
Groetjes,
Amy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.