Ik ben inmiddels al een aantal jaren vaste klant bij Simyo, een erg tevreden vaste klant. Ik vind de prijzen, flexibiliteit en service van simyo erg fijn. (Vanaf het begin met nummer 06-********, maar na ik 18 ben geworden heb ik een nieuw nummer gekregen omdat het nummer op mijn naam moest komen te staan.)
Ik schrok toen ik vanmorgen een mail en een sms kreeg waarin stond dat mijn simkaart geblokkeerd werd vanwege hooggebruik waar ik mij niet van bewust was. De totale extra kosten bedragen 119,84 euro. Ik baal hier enorm van want Ik ben heel zuinig met mijn bundels. Daarom is mijn bundel ook niet zo duur. Ik let heel erg goed op mijn verbruik. Ik ben er nog nooit erg ver overheen gegaan. Toen ik gisteren voor het laatst op jullie app keek (wat ik ook zeer fijn vind aan Simyo) had ik nog 300 mb over. Een paar uur later had ik niets meer terwijl ik geen apps heb gebruikt die zoveel mb in beslag nemen (streamen van filmpjes enz).
Nu zag ik op het forum dat dit meerdere klanten van jullie is overkomen en dat jullie erg coulant zijn geweest met het vergoeden van deze kosten. Omdat dit mijn eerste keer is dat ik zo ver buiten mijn bundel ga en ik nog steeds niet begrijp waarom ik zoveel mb's heb verbruikt in een korte tijd, zou ik de financiële afdeling van Simyo willen vragen of jullie zo coulant willen zijn om mij voor deze keer tegemoet te komen voor de gemaakte kosten.
Graag jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Ties Reijne
Beste antwoord door Naomi
Bekijk originele reactie