Beste medewerkers,
Tot mijn grote schrik zie ik vandaag dat mijn simkaart tijdelijk geblokkeerd is vanwege plotseling extreem hoog dataverbruik buiten de bundel.
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Ik heb een bundel van 1000MB en redt mij daar altijd prima mee, gezien ik altijd de wifi aan heb staan. Op vakantie, wanneer ik zie dat ik meer MB's nodig heb, koop ik altijd bij.
Ik wist daarom niet wat ik zag toen ik mijn verbruik bekeek. Ik bleek in 1 uur tijd 1000MB te hebben verbruikt. Uit eigen onderzoek ben ik erachter gekomen dat mijn zoontje een uur lang filmpjes op YouTube Kids heeft zitten kijken en daarbij waarschijnlijk per ongeluk de wifi heeft uitgeschakeld. Dit heeft hij nog nooit eerder gedaan, dus ik heb dit ook niet gecontroleerd. Ik ben enorm geschrokken van het extreem hoge bedrag dat ik daardoor nu ineens moet betalen. Ik heb ook nooit geweten dat het kijken op YouTube zoveel MB's kost.
Ik snap heel goed dat dit mijn eigen schuld is, maar vroeg me af of er toch niet iets te regelen is. Ik heb bewust een goedkoop abonnement, omdat ik geen inkomen meer heb. Om dan ineens dit hoge bedrag op te moeten hoesten valt niet mee.