Ik heb in oktober een abonnement bij jullie afgesloten voor 16 euro in de maand.
De eerste maanden ging dit prima en was ik tevreden, tot februari.
Ik heb over de maand februari een telefoonrekening gekregen van 163,92 euro.
Nu over de maand maart een rekening van 302,27 euro.
Ik ben in mijn verbruiksoverzicht gaan kijken en de kosten die buiten mijn bundel gaan zijn puur alleen voor internet.
Echter, ik verbruik bijna geen internet.
Thuis heb ik ten alle tijden mijn wifi aanstaan en het dataverkeer voor de apps die veel internet verbruiken staat uit zodra ik zonder wifi zit.
Alleen whatsapp staat ten alle tijden aan en dit verbruikt bijna niets, dit kan ik opvragen.
Ik reset mijn data verbruik registreerder op mijn telefoon ook elke maand om in de gaten te houden hoeveel ik verbruik en ik zit bij lange na niet aan de gigantische hoeveelheid mb's die jullie zeggen dat ik heb verbruikt!!
Ook geeft mijn factuuroverzicht aan dat ik op de meest absurde tijden, vooral 's nachts, ontzettend veel data verbruik.
Tot wel 100 euro aan mb's in een halfuur tijd!!
Ook zijn de mb's die ik per minuut verbruik allemaal even hoog, dit klopt van geen ene kant!!
Het is ook onmogelijk gezien ik 's nachts slaap en er thuis onafgebroken wifi is.
Dit is ook terug te zien op het moment dat ik inlog in de router, die aangeeft al 205 dagen onafgebroken te verbonden zijn geweest.
Hiernaast zouden jullie meldingen maken zodra mijn data op was en ik data buiten mijn bundel zou verbruiken, deze heb ik in de afgelopen twee maanden dus niet gekregen!!
Dit data verbruik is onterecht, ik heb dit niet verbruikt!!
Ik ben hier ontzettend van geschrokken en ben vooral heel boos, verdrietig en teleurgesteld in jullie.
Heb ook per direct mijn abonnement bij jullie stop gezet, voor het geld wat ik nu moet betalen moet ik maandenlang voor werken bij mijn bijbaantje.
Ik heb de rekening van 163,92 netjes betaald de vorige maand, merendeels omdat ik niet wist wat ik moest doen en me vooral teveel schaamde het überhaupt aan mijn ouders te vertellen, bang voor hun reactie.
De rekening van deze maand kan ik onmogelijk betalen simpelweg omdat ik dit geld niet heb en weiger te betalen voor kosten die ik niet gemaakt heb!!
Het internet staat vol met topics soortgelijk aan die van mij, ik snap niet hoe dit mogelijk is en zeer zeker niet van zo'n grote provider als jullie!!
Als het hier gaat om klantenbehoud en service verlening gaat er toch iets flink mis aan jullie kant.
Ik hoop ten zeerste dat jullie mij tegemoet willen komen door de kosten van de maand maart kwijt te schelden en de kosten van februari te vergoeden, dit is het minste is wat jullie voor me kunnen doen.
Ik kan aantonen dat de kosten die gemaakt zijn onterecht zijn en ook hebben jullie als provider gefaald door geen smsjes te sturen toen mijn bundel op was.
In afwachting van jullie reactie,
Martijn
Beste antwoord door Angela
Bekijk originele reactie