.

Beantwoord

Klopt mijn eerste factuur wel?

  • 21 June 2014
  • 4 reacties
  • 478 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Waarom staat er op mijn factuur over de maand mei 4x abonnementskosten?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 21 June 2014, 23:59

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Indien het je eerste factuur is, dan staat hier een hele uitleg erover. Meestal is 4x abonnementskosten: 2x een databundel en 2x een belbundel.

Indien het niet je eerst factuur is: Hoe je recent je bundels veranderd?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Trui,

Welkom op het forum :)

Zonder naar je aansluiting te kijken heeft Groentjuh jou al het juiste antwoord gegeven. De eerste factuur die je van ons ontvangt heeft namelijk altijd dubbele abonnementskosten. De maand waarin je abonnement in gaat, ontvang je geen factuur van ons. Die abonnementskosten komen dan op de volgende factuur erbij. De link die Groentjuh heeft gestuurd is heel handig, want daar staat het met voorbeelden uitgelegd. Dankjewel voor je uitleg Groentjuh!

Is je vraag zo goed beantwoord?
Hi Dries ,

In de maand Mei had ik een rekening van 51 Euro , terwijl ik een abonnement hebt van 15,50.
Ik weet aansluit kosten abonnementkosten een maand vooruit.
Maar qua belminuten en smsjes zat ik er niet overheen, en toch moet ik extra betalen voor een aantal gesprekken?
Dit snap ik niet helemaal?

Kun jij mij hier meer over uitleggen

dank je wel

met vriendelijke groet,

Daisy
Reputatie 6
Badge +10
Hoi DaisyM,

Dat is een aardig verschil met het oorspronkelijke bedrag. Ik ben meteen je factuur ingedoken en zie dat dit je eerst factuur is. Op deze factuur betaal je (zoals hierboven uitgelegd) abonnementskosten over 2 periodes. In jouw geval is dat mei en juni.

Je abonnement is op 20-05 ingegaan. Dit betekend dat je van 20-05 t/m 31-05 betaald voor maar 1/3 van je bel/sms bundel. Je krijgt in die korte periode ook maar een deel van je belminuten (naar rato). In jouw geval heb je dus 42 belminuten gekregen (zelfs iets meer dan 1/3 van je bundel). Die 42 minuten heb je helaas ruimschoots opgebeld 😞

Ook staan er op deze factuur zoals je zelf al gezien had, de aansluitkosten van €14,99 en €5,-voor een nieuwe simkaart.

Heb ik het zo duidelijk voor je uitgelegd? 😃

Reageer