Ik raak langzamerhand geïrriteerd door het dataverbruik van mijn zoon. Bij de voorgaande provider hebben we al een aantal keer meegemaakt dat hij bepaalde dingen kocht d.m.v. zijn mobiele abonnement, en nu krijgen we wéér meteen een rekening van bijna 100 euro. Zelf beweert hij dat hij van niks weet, maar als ik ga kijken bij de details van de factuur, zie ik dat er meerdere malen ongeveer 60 mb buiten het bundel is verbruikt aan internet, en dat hiervoor steeds 8,79 in rekening wordt gebracht. Dit heeft ons in het verleden al honderden euro's gekost en nu ben ik hier een klein beetje klaar mee.
Is er iemand van Simyo die mij privé kan contacteren met een eventuele oplossing, zoals het geheel blokkeren van internettoegang wanneer het standaardbundel verbruikt is? En is het eventueel ook mogelijk om in te zien waar dit internetverbruik precies aan is opgegaan? Alvast heel erg bedankt voor de hulp en een fijne avond verder!
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie