Zoals jullie wellicht kunnen nagaan zie je dat we al behoorlijke tijd een trouwe band hebben met elkaar....
Helaas is dit afgelopen weekend behoorlijk verpest. Of zeg maar zeer verpest..
Ik ben me bewust van t feit dat mijn maandelijkse kosten zijn gestegen afgelope maanden( waarschijnlijk door een nieuwe telefoon). Maar met de mededeling op 28-01-2017/ 10:32, dat ik was geblokkeerd vanwege hoge verbruikerskosten heb ik letterlijk staan trillen op m'n benen, toch diezelfde middag nog de gevraagde minimale aanbetaling gedaan van €100 om mijn simkaart te deblokkeren, beloofd binnen 1 uur zou ongeveer mijn simkaart weer geactiveerd worden, nou tot op dit moment nog steeds geen bereik. Wel € 100 betaaald, tevens zoals stond in mail extra data gekocht om de dagen tot ingang van nieuwe bundel niet nog eens in enkele uren zulke belachelijke rekeningen te maken. Ik wil bij deze aangeven dat ik t schandalig vindt ze op 28-01 bericht sturen over mijn geblokkeerde kaart +instructies en deze niet nakomen
+Ik ook niet gebruik kan maken van de belminuten etc die ik nog WEL heb en ze daarbij zeker onnodig in lastige of vervelende situaties hebben gebracht, heb geen openstaande facturen maar jullie sluiten mij op voorbaat af?! Wellicht is bereikbaar zijn niet geheel innoodzakelijk en betreur de omgang met trouwe, betalende vaste klanten. Je kan duidelijk niet op jullie rekenen...
Daarnaast zou ik toch heel graag gedetailleerd willen inzien waarom ik elke keer exact dezelfde data kosten heb per 4 min op de wonderbaarlijke manier juist op t moment dat ik wifi heb, aantoonbaar. Maar ga er van uit dat jullie dat van de tegenovergestelde bewering eveneens kunnen.
Daarnaast zijn jullie niet onbekend met onderstaande: Naleving wettelijke verplichtingen
Tot slot zorgt KPN voor uitvoering van wettelijke maatregelen zoals het instellen van datalimieten bij dataroaming en de uitvoering van gerechtelijke bevelen.
KPN klanten met een mobiel abonnement kunnen deze ook gebruiken in de EU en de rest van de wereld. KPN is verplicht het internet gebruik in het buitenland standaard voor iedere klant te blokkeren bij het passeren van de €50 excl. btw limiet aan data kosten als gevolg van een wettelijke maatregel. Klanten worden per SMS geïnformeerd over het naderen en passeren van de limiet en kunnen deze blokkade ongedaan maken door het sturen van een SMS aan 1330.
KPN zal toegang tot bepaalde sites nooit blokkeren tenzij een gerechtelijk bevel daartoe dwingt.
Dit geldt enkel voor roaming en zodra je niet in t buitenland bent is niet belangrijk staat op de site van simyo (volgens de normen van KPN? Als er maar betaald wordt? Enkel dit soort regels volgen omdat t moet? Maar regels hierover in eigen land wordten niet genoemd dus hebben schijt?! Heeft me erg verbaasd over Simyo's (en daarmee ook kon) Consument- en klantvriendelijkheid
Beste antwoord door Samantha
Bekijk originele reactie