.

Beantwoord

Betaling via ideal

  • 14 August 2015
  • 4 reacties
  • 566 Bekeken

Ik moet een aanbetaling via IDEAL doen om mijn blokkade op te heffen.
in mijn Simyo kan ik nergens de mogelijkheid vinden om dit te doen.
Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Angela 17 August 2015, 15:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo PEBE,

Welkom op het Simyo Forum.

In de e-mail die je hebt gekregen zit als het goed is een link naar de ideal omgeving van je bank.
Je kunt ook via MIjn Simyo betalen.
Ga dan naar de factuurregel in Mijn Simyo en daar kun je ergens op ideal of betalen klikken. Dan kun je betalen.

Heb ik je zo goed geholpen?
Hall Maikel,
ik heb geen mail ontvangen met een link naar ideal.
wanneer ik op de factuurregel ga staan komt er ook geen mogelijkheid tot betalen te voorschijn. (er staat nog geen bedrag genoemd, komt pas 17 september, volgens Simyo.)
de telefoon van mijn vrouw is nu een aantal dagen geblokkeerd terwijl ik een aantal dagen probeer de blokkade op te heffen.
gaat niet goed zo......!!!

groeten PEBE
Reputatie 5
Badge +10
Hoi PEBE,

sorry.
Ik had je verkeerd begrepen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-simkaart-is-afgesloten-wegens-hoogverbru-285

Bovenstaande link gaat naar een pagina met uitleg hoe je kunt betalen als je bent afgesloten wegens hoogverbruik.
Reputatie 7
Badge +10
Ik moet een aanbetaling via IDEAL doen om mijn blokkade op te heffen.
in mijn Simyo kan ik nergens de mogelijkheid vinden om dit te doen.
Kan iemand mij helpen?


Hi Pebe,

Allereerst heet ik je van harte welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je al zo lang bezig bent met het deblokkeren van de aansluiting van jouw vrouw. Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk geregeld wilt hebben. Sorry dat het zoveel moeite kost. Ik heb het voor je nagekeken. Je hebt ondertussen contact gehad met onze telefonische klantenservice. Hier is jou aangegeven dat je het beste handmatig een bedrag over kunt maken. Zodra je dit hebt gedaan, kun je een printscreen naar ons mailen. Is dit allemaal al gelukt?

Wederom bedankt voor je goede zorgen Maikel.twinnie :)

Groetjes,
Angela

Reageer